AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #1 Skrevet 26. mars 2018 Hei! Jeg er helt ny her, men jeg trenger litt tips og triks. Jeg er 14 år og jeg vil miste litt fett og gå ned i vekt. Jeg vet selv at jeg ikke er feit eller noe, men bestevenninnen min er tynnere og er dødspen. Jeg vil bare i det minste bli litt tynnere. Jeg er 160 cm, og veier ca 48 kg. Noen tips? Anonymkode: 7d998...1f7
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #3 Skrevet 26. mars 2018 Snakk med helsesøster, ja. Anonymkode: b978b...2e6 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #4 Skrevet 26. mars 2018 Du er tynn. Du er under én kilo fra undervekt. Hvis bestevenninnen din er enda tynnere enn deg har hun et problem med undervekt eller kanskje til og med spiseforstyrrelse. Anonymkode: 4a758...91b
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #5 Skrevet 26. mars 2018 Du har jo ikke noe å gå ned, mister du mer kilo nå så kommer du til å se syk ut. Det er ikke mye pent hvis det er det du vil.. Anonymkode: c3f1a...d9a
Kragebein Skrevet 29. mars 2018 #6 Skrevet 29. mars 2018 Kjære trådstarter, Jeg må dessverre stenge tråden din med bakgrunn i at vi ikke kan vite hvilken kompetanse som ligger bak svarene du vil få. Vi kan ikke passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg eller andre i en sårbar situasjon. Vi anbefaler at du tar kontakt med din fastlege for å få en profesjonell oppfølging og/eller svar på spørsmålene dine. Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym. Kragebein, mod
Anbefalte innlegg