AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #1 Skrevet 26. mars 2018 Jeg har fast jobb, en jobb jeg liker godt med mange gode kollegaer, men jeg ønsker forandring. Fant drømmejobben og har vært på intervju og får svar før påske. Vi er få som gikk gjennom til 'siste runde'. Nå ser jeg en annonse på enda en jobb som kan være perfekt. Den har søknadsfrist i dag... Skal jeg sette meg og søke på den jobben også, eller vente på svar? Kan det ha negativ effekt? Det er i samme by, alle disse jobbene. Og nåværende leder vet at jeg er på jakt etter nye utfordringer i en litt annen bransje. Så, skal jeg sette meg og skrive søknad og skreddersy CV til nok en stilling i kveld, eller ha is i magen til onsdag? Anonymkode: 8337f...4c7
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #2 Skrevet 26. mars 2018 Kjør på! Den har søknadsfrist i dag, angrer du så kan du bare takke nei til intervju når den tiden kommer. Anonymkode: 2b892...176
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #3 Skrevet 26. mars 2018 Du har ingenting å tape, så jeg syns du skal søke Anonymkode: 36528...a50
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #4 Skrevet 26. mars 2018 Selvsagt bør du søke. Du vet ikke om du får den andre jobben, og gjør du ikke det er det for sent. Får du den andre jobben og velger å takke ja så er det jo bare å takke nei til intervju hvis du får tilbud om det på det andre stedet. Anonymkode: 08015...082
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå