Gå til innhold

Når folk gnåler om gratis frakt av «gis bort varer»

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker folk om sånne som legger ut omtrent hele livshistorien sin og gnåler for å få fraktet til seg ting som gis bort gratis på Finn.no og FB sider? 

Kjenner det er en sånn ganske ubetydelig ting som likevel irriterer meg. Spesielt når det i annonsen spesifiseres at varen må hentes. Og da snakker vi ikke om store varer det trengs henger ol til, men ting man kan lett kan hente selv. Jeg gir bort fine ting som kunne ha blitt solgt, nettopp fordi jeg vil bli kvitt det raskt og enkelt. Og jeg driter i om du er alene med 14 barn eller hybelkaninen din nettopp har dødd.

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gidder aldri å kommentere folk som sender slike meldinger, bare for å sutre og klage om hvor forferdelig de har det.  

Slike beskjeder er enklest å bare slette umiddelbart... 

Anonymkode: 7fd41...d1c

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gidder aldri å kommentere folk som sender slike meldinger, bare for å sutre og klage om hvor forferdelig de har det.  

Slike beskjeder er enklest å bare slette umiddelbart... 

Anonymkode: 7fd41...d1c

Samme her, men kjenner likevel jeg blir irritert over å ha brukt de 15 sekunder det tok å åpne opp meldingen og starte å lese:frustrert::ler:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir irritert. Har selv opplevd å skulle gi bort ei hel eske med julepynt gratis, og ei dame flere mil unna ba meg om å frakte det til henne dagen etter, på lillejulaften... Hun hadde ikke bil så hun kunne ikke hente. Da sa jeg nei. Fikk ikke dårlig samvittighet heller.

Anonymkode: 14740...1b6

• Liker 7
Skrevet

Hææ? Er virkelig folk så frekke? Er det sant? Vær så snill å si at dette tilhører sjeldenhetene... 

• Liker 1
Skrevet
50 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Hææ? Er virkelig folk så frekke? Er det sant? Vær så snill å si at dette tilhører sjeldenhetene... 

Vet ikke om jeg er uheldig og møter på sånne, men det har altså skjedd nok ganger til at jeg har begynt å irritere meg over det😂 Og så har jeg iblant sett det på andre sine salgsannonser på fb.

Skrevet
32 minutter siden, Xmasclovn skrev:

Vet ikke om jeg er uheldig og møter på sånne, men det har altså skjedd nok ganger til at jeg har begynt å irritere meg over det😂 Og så har jeg iblant sett det på andre sine salgsannonser på fb.

Uff... 

Skrevet
1 time siden, solmåneogstjerner skrev:

Tenker det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...