AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #1 Skrevet 26. mars 2018 Møtt en fyr som virker mer og mer intressert, og han har alt jeg ser etter! Men han jeg liker allerede, som jeg har prøvd å ignorere følelsene for sitter i. Jeg tenker nesten mer og mer på han jo mer jeg tilbringer tid med han her. Og jeg føler det her blir så standard...han værer at jeg ikke er intressert tilbake, derfor tror jeg han ser meg som en ekstra utfordring :/ jeg har også sagt at jeg aldri har hatt kjæreste eller sex, noe som er sant. Han krever veldig mye oppmerskomhet fra meg og! Jeg annser han som en venn, håper han gjør det samme. Han vet også at jeg liker en annen, men han sier at jeg har han nå, og trenger ikke han andre. Grunnen til at jeg ikke er med han andre er at jeg var for redd og engstelig da jeg hadde sjangse til å gå ut med han. Anonymkode: fd59e...d46
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #2 Skrevet 26. mars 2018 Hvor gammel er du? Kan du ikke spørre han andre nå da? Ta en sjanse? Møter du datene på tinder? Anonymkode: ad234...014 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #3 Skrevet 26. mars 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du? Kan du ikke spørre han andre nå da? Ta en sjanse? Møter du datene på tinder? Anonymkode: ad234...014 Nei de er ikke på tinder. Jeg faller aldri for de på bilder Anonymkode: fd59e...d46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå