Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
På 13.4.2018 den 3.55, AnonymBruker skrev:

Når man fjerner rumpehår, blir det mer lukt når man eks trener? 

Anonymkode: 5af4d...531

Ja, men blir jo mye klammere og svett.

Anonymkode: 7a2a8...f5e

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men blir jo mye klammere og svett.

Anonymkode: 7a2a8...f5e

Det samme gjelder jo når man vokser eller barberer også, og det er veldig vanlig dag! Uansett hva folk på KG måtte mene. 

Når det gjelder lukt, så mener jeg det er et spørsmål om hygiene og det er ikke noe problem å unngå at det lukter spesielt mye. (Men det er klart at hvis en tar en KG-spesssial og dusjer en gang i uka, blir det uggent uansett ;)). 

Skrevet

Hvordan er det med svetting etter laser "der nede"? Har lest noe på utenlandske fora om at man kan oppleve økt svetting. :vetikke:

• Liker 1
Skrevet
På 10.5.2018 den 21.28, beyonce_1 skrev:

Hvordan er det med svetting etter laser "der nede"? Har lest noe på utenlandske fora om at man kan oppleve økt svetting. :vetikke:

For min del blir jeg mer "klam" der nede når jeg har vært glattbarbert. Så det kan vel føles som svetting

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har gjort det; hvor vondt gjør det? Jeg testet ut laster i underarmene for 9-10 år siden og jeg syntes det var SVINVONDT. Jeg har tatoveringer på halve kroppen og aldri trodd at jeg har særlig lav smerteterskel, men jeg klarte ikke mer enn én runde med laseren. Er de nyere maskinene mindre vonde tro?

Anonymkode: ff484...304

AnonymBruker
Skrevet
On 13.4.2018 at 11:08 PM, AnonymBruker said:

Blir man brent av laser? Kan man få arr?

Anonymkode: 9737d...b05

Lurer jeg også på. Og hvor mye koster det ca. totalt?

Anonymkode: 3f6d9...92a

Skrevet (endret)
På 16.5.2018 den 0.36, AnonymBruker skrev:

Lurer jeg også på. Og hvor mye koster det ca. totalt?

Anonymkode: 3f6d9...92a

Du skal ikke bli brent, da gjør de noe feil. Men du kan oppleve å bli litt rød, litt som lett solbrent. 

Brasiliansk koster rundt 2200-2500,- pr gang.

På 14.5.2018 den 0.49, AnonymBruker skrev:

Dere som har gjort det; hvor vondt gjør det? Jeg testet ut laster i underarmene for 9-10 år siden og jeg syntes det var SVINVONDT. Jeg har tatoveringer på halve kroppen og aldri trodd at jeg har særlig lav smerteterskel, men jeg klarte ikke mer enn én runde med laseren. Er de nyere maskinene mindre vonde tro?

Anonymkode: ff484...304

Vanskelig å beskrive hvor vondt det gjorde, men det "stakk" til litt skikkelig av og til. Noen bruker smertelindrende krem som tas på en liten stund i forkant. (Send meg evt en pm for ytterligere detaljer.)

Endret av LeneXCII
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...