Gå til innhold

Gode opplevelser ved ONS?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har lest den tråden om dårlig opplevelser ved ONS. 

Har aldri hatt det selv og etter denne tråden glad for det, men hadde vært kjekt å hørt positive opplevelser og. 

Er singel så frister litt. 

Anonymkode: cc919...9c0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du ikke bekymret over risikoen for å få kjønnssykdommer ?

Anonymkode: 721d0...1d4

AnonymBruker
Skrevet

Hadde min første orgasme med et ONS. 

Har truffet mange spennende mennesker med ONS. 

Anonymkode: 3aa8c...992

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri gjort det. Ikke sikkert jeg gjør det noen gang, men leker litt med tanken. 

Jo, redd for kjønnsykdommer. 

Anonymkode: cc919...9c0

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

MÅ man ha ubeskyttet sex?? Visste jeg ikke..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ons er bedre enn forhold-sex. Ganske enkelt

Anonymkode: 371db...f8d

• Liker 3
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hørt om kondom? Lurt å bruke.

For min del har jeg utelukkende bare hatt gode opplevelser. Høflige og hyggelige alle mann. Savner litt å være singel :laugh:

Gjest Frøken Diamant
Skrevet

Bare gode opplevelser heldigvis:)

AnonymBruker
Skrevet

Har bare hatt 3 ons, og ingen av dem var noe å skryte av :fnise: han ene hadde veldig liten penis og ante ikke hva han drev på med, lot han bare gjøre seg ferdig så dro han heldigvis tidlig neste morgen. Nestemann var tydeligvis lite erfaren på området og dreit i om jeg var klar eller ikke. Den foreløpig siste var forsåvidt grei, men det var så innmari varmt på rommet at det ble mer et slit enn nytelse. Jaja. Bedre lykke neste gang? :fnise:

Anonymkode: 79a27...d7b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

har hatt ett ons i mitt liv, og det var med en velutstyrt mann i 20 åra som er veldig høy på seg selv og som er kjent for å ligge rundt. angrer ikke på det i dag altså, men han var litt kjedelig for å være ærlig, mye ut og inn action og han hadde i tillegg lite peiling på fingring. når vi var ferdige lå han å holdt rundt meg og strøyk meg på ryggen da, og det var litt koselig. skal nevnes at vi var relativt godt kjent med hverandre fra før, og det kunne nok blitt mer mellom oss hadde omstendighetene vært annerledes. 

Anonymkode: a218a...dc7

AnonymBruker
Skrevet

Billig er aldri bra:ac:

Anonymkode: 0bfdd...54c

AnonymBruker
Skrevet

Bare dårlige opplevelser, enten ikke fått orgasme eller måttet fremtvinge orgasme ved å fingre meg selv og kunne like gjerne spart meg for sexen. Ene gode ONS jeg har hatt utvikla seg til et FF forhold, pga han hadde stor pikk som gjorde det digg , og hold ut lenge.  Men generelt syns jeg fyllesex bare er lok. Kan være gøy, men ikke veldig himmelsk og nyttig.

Anonymkode: a800c...4c5

AnonymBruker
Skrevet

Mye bra hvis damene liker at en vil gjøre godt arbeid og gi dem en flott opplevelse. Hater å ha det travelt. Hater å bare kjøre på med mine 23/18.  Liker bedre nærhet og at hun nyter det om og om igjen. En LONG ONE NIGHT STAND med frokost er det beste. Sover bedre med mat i magen etter en vellykket natt.

Anonymkode: 0a052...acb

Skrevet

Så og si ingen gode erfaringer fra ONS, i alle fall ikke de hvor det var alkohol involvert.

AnonymBruker
Skrevet

Flere halv dårlige ONS inntil jeg for 1 1/2 år siden hadde ONS som utviklet seg til å bli FF, beste sexen jeg noen gang har hatt, og foreløpig siste ons, vi er fortsatt FF. 

Anonymkode: 2ebd9...c01

AnonymBruker
Skrevet

Bare gode erfaringer med ons, selv om noen selvfølgelig har vært bedre enn andre.

Anonymkode: fbf2a...46b

Skrevet

Når jeg har hatt sykt bra ons, så har det ikke blitt med det. Husker det var en fyr som bare leste meg som en åpen bok, og vi hadde det helt fantastisk - og snakka om det etterpå. Var rett og slett topp kommunikasjon. Som en bonus var han dritkjekk også. Lå og prata og hadde sex om hverandre hele natta. 

En annen fyr ble en fast elsker fordi det var så bra. Husker jeg kom hjem med et glis om munnen da, bodde fortsatt i kollektiv, var student og meget fornøyd. Han var så avslappa og morsom, at ingenting blei kleint. Og vi fortsatte å møtes frem til jeg fikk kjæreste. Vi møttes igjen ved en tilfeldighet i fjor da jeg var singel igjen, og gjentok suksessen. 

AnonymBruker
Skrevet

Har faktisk vært mer frigjort ved noen tilfeller, fordi jeg kom jo ikke til å treffe de igjen :) Bare opplevd positive ons

Anonymkode: d8d7f...565

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...