AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #1 Skrevet 26. mars 2018 Jeg har et glass Sobril og tre kartonger vin. Jeg har tre ekser som har vært noen svin. Sola skinner men der er feil vei. Eller så er det kanskje bare meg? Solbriller har jeg for folk er en skokk. De ser ikke blikket mitt for jeg har fått nok. Nå kommer våren og hipp hurra. Nå skal jeg som andre være glad! Sorry ass. Jeg later bare som. Så vår og sommer : bare kom. Deler dere deres tanker nå ? Anonymkode: ef7be...28d
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #2 Skrevet 26. mars 2018 Er det så kjedelige folk her? Anonymkode: ef7be...28d
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #3 Skrevet 26. mars 2018 Jeg synes starten på diktet var lovende. De to første linjene. - Men så skjedde det ikke noe mer? Noen mer personlige betroelser eller åpenbaringer? Fiffig bruk av Sobril og solbriller. Jeg synes ikke du skal stokke på ordene for å få til rim. Det bryter opp rytmen. Men du har opptakten til noe her: Jeg har et glass Sobril og tre kartonger vin. Jeg har tre ekser som har vært noen svin. Sola skinner men det er feil vei. Anonymkode: 45bdf...2f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå