Gå til innhold

Trekant og herpes

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har lest at ca en tredjedel av befolkningen er smittet av genital herpes. De fleste uten å være klar over det. Men de kan likevel smitte andre. 

Hører stadig om folk som spriter opp sexlivet med trekant. Da slo det meg; i en trekant vil statistisk sett en av deltagerne kunne være bærer av herpesviruset....

Anonymkode: 3fb2e...251

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har lest at ca en tredjedel av befolkningen er smittet av genital herpes. De fleste uten å være klar over det. Men de kan likevel smitte andre. 

Hører stadig om folk som spriter opp sexlivet med trekant. Da slo det meg; i en trekant vil statistisk sett en av deltagerne kunne være bærer av herpesviruset....

Så klart. Og enda verre hvp viruset som kan føre til kreft.

Anonymkode: 8732d...0ae

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så klart. Og enda verre hvp viruset som kan føre til kreft.

Anonymkode: 8732d...0ae

HPV-viruset er farligere. Men av en eller annen grunn virker det som om mange synes herpes-viruset er "eklere".

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

HPV-viruset er farligere. Men av en eller annen grunn virker det som om mange synes herpes-viruset er "eklere".

Herpes er jo heslig.

Anonymkode: 0d28d...f29

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herpes er jo heslig.

Anonymkode: 0d28d...f29

Men kreft er sexy? 

Og til TS statistikken sier at 20-40% av de under 40år har herpes i underlivet, og at 70% ikke vet de har det.

Legene klarer ikke å gi mer nøyaktig% da som sagt de fleste ikke vet de har det. 

Anonymkode: 06b2e...cad

AnonymBruker
Skrevet

Og 80% har munn herpes,  som man kan bli smittet av i underlivet

AnonymBruker
Skrevet

Folk er også forskjellig berørt av herpes. Jeg har det og har hatt det i hele mitt voksende liv pga utro eks. Nåværende samboer har også fått det med 99% sikkerhet etter 5 år med sex men får ikke utbrudd og er ikke plaget. Jeg derimot har utbrudd minst én gang i mnd, ofte også ganske brutalt. Og ja, jeg la meg flat før jeg innledet et forhold til vedkommende og nå 5 år senere har vi 2 barn og jeg er ekstatisk genuint overlykkelig at vedkommende så forbi dette heslige stigmatiserende ekle problemet så mange av oss går rundt med i trynet til vanlig uten og ense det en tanke. Når en har det der nede derimot som egentlig ganske mange har men ingen på en måte "ser" da er det bare helt krisemaksimering ut av en annen verden. Nei takk gud for folk med litt bakkekontakt..

Anonymkode: 3b8d9...34a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Utbrudd minst en gang i måneden? Hvor lenge varer utbruddene? Da har du vel nesten utbrudd mesteparten av tiden?

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk er også forskjellig berørt av herpes. Jeg har det og har hatt det i hele mitt voksende liv pga utro eks. Nåværende samboer har også fått det med 99% sikkerhet etter 5 år med sex men får ikke utbrudd og er ikke plaget. Jeg derimot har utbrudd minst én gang i mnd, ofte også ganske brutalt. Og ja, jeg la meg flat før jeg innledet et forhold til vedkommende og nå 5 år senere har vi 2 barn og jeg er ekstatisk genuint overlykkelig at vedkommende så forbi dette heslige stigmatiserende ekle problemet så mange av oss går rundt med i trynet til vanlig uten og ense det en tanke. Når en har det der nede derimot som egentlig ganske mange har men ingen på en måte "ser" da er det bare helt krisemaksimering ut av en annen verden. Nei takk gud for folk med litt bakkekontakt..

Anonymkode: 3b8d9...34a

Så bra du har funnet lykken.  

Har også herpes,  har hatt det noen år, og kun hatt to utbrudd. Tar "naturlige midler" For å forhindre utbrudd.Det første utbruddet kom to år etter smitte.Har samboer og han har aldri fått utbrudd. Om han har det er usikkert. 

Vi er prøver og lever akk. Som alle andre. 

Jeg kjenner flere som har herpes i underlivet, å de lever helt normalt med kjærester osv. 

Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Endret av Thyra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...