AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #1 Skrevet 26. mars 2018 Noe kroppsspråk som er avslørende? Blikkontakt? Anonymkode: 004de...b1b
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #2 Skrevet 26. mars 2018 Han sitter med beina vendt mot deg 😉 Anonymkode: 77af7...799
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #3 Skrevet 26. mars 2018 Spør han om han vil pule. Får du et poItivt svar så er det et sikkert positivt tegn. Anonymkode: c5b61...918 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #4 Skrevet 26. mars 2018 22 minutter siden, AnonymBruker said: Spør han om han vil pule. Får du et poItivt svar så er det et sikkert positivt tegn. Anonymkode: c5b61...918 Mange menn som ikke trenger å være interessert for å ha sex. Dummeste tegnet å tolke positivt. Anonymkode: 59ed2...37b 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #5 Skrevet 26. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mange menn som ikke trenger å være interessert for å ha sex. Dummeste tegnet å tolke positivt. Anonymkode: 59ed2...37b Enig, men er de ikke interessert i sex med deg, så er også det veldig negativt. Anonymkode: f51c2...4dc 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #6 Skrevet 26. mars 2018 Han flørter med deg. Anonymkode: e2fa3...e92
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #7 Skrevet 26. mars 2018 Menn vil bare ha sex, ikke forhold. Menn blir heller ikke forelsket (I følge mine kompiser) Anonymkode: 90f14...e1c 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #8 Skrevet 26. mars 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Noe kroppsspråk som er avslørende? Blikkontakt? Anonymkode: 004de...b1b Kan ta hvordan jeg blir når jeg er interessert. Jeg er det ene håpløse mannlige eksemplaret som oppfører seg slik........ Hun trener på samme treningssenter som meg, på 15.året nå. Har vært betatt de siste 3-4 årene. (Da fant jeg ut att hun var blitt singel) Har aldri hatt en samtale med henne, kun noen få ord som: er du ferdig her? har du mange igjen? Har plukket opp mye info om henne etterhvert uten å pratet direkte med henne. Hvor gammel hun er, hvor hun bor, jobber, singel, barn, interesser osv. Prøvde å hilse en gang, hun svarte med en lang gjesp........ Har ikke prøvd det flere ganger. Er ikke feilfri, men gjør ikke samme feil flere ganger......... Sist vi var på senteret samtidig passerte vi hverandre flere ganger med en halv meters avstand og øyekontakt, jeg så rett igjennom henne uten å si noe som helst. Nå gjorde jo hun det samme da. Kommer aldri til å gjøre noe fremstøt overfor henne. Hun er "way out of my league" uansett, tåpelig å si, ja, men denne gangen er det helt på sin plass. Pokker og, hvorfor skal jeg alltid bli interessert i de uoppnåelige . Så, hvis fyren oppfører seg som totalt idiot når du er i nærheten kan han være interessert. Anonymkode: fc416...d13 5
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #9 Skrevet 26. mars 2018 Hvis dere sitter på hver deres side av bordet på daten, han sitter med åpne armer langt over på din side av bordet, og setter ølglasset sitt på din side av bordet. Har jeg hørt! Og jeg tror det ligger noe i det altså! Anonymkode: 4c692...2f2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #10 Skrevet 27. mars 2018 Jeg har vært med min i to måneder nå og lurer fortsatt på det samme. I det ene øyeblikket er han veldig varm, i neste ikke tilgjengelig eller svarer kort på meldinger. Overanalysering lenge leve! Og ja, vi har sex Anonymkode: bff55...80e 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #11 Skrevet 27. mars 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Menn vil bare ha sex, ikke forhold. Menn blir heller ikke forelsket (I følge mine kompiser) Anonymkode: 90f14...e1c Bullshit. Jeg har vært i forhold (det ene avløst av det andre) siden barneskolen. Anonymkode: 85192...5ba 1
Kreator Skrevet 27. mars 2018 #12 Skrevet 27. mars 2018 19 hours ago, AnonymBruker said: Menn vil bare ha sex, ikke forhold. Menn blir heller ikke forelsket (I følge mine kompiser) Anonymkode: 90f14...e1c Det der er bare svada. Det er riktig at menn kan ønske å ha uforpliktende forhold, men vil tro de fleste menn egentlig ønsker seg en god kjæreste. Men det er her damer kanskje blir litt frustrerte, fordi en mann kan vise interesse uten å ønske å ha henne som kjæreste (kravene til kjæreste er mye høyere). Men menn blir forelsket også, i hvertfall gjør jeg det selv, og kjenner både på savn og lengsel, samt de vonde følelsene etter å ha blitt avvist av noen man egentlig likte veldig godt. Tror det kalles forelskelse ja. 1
Gjest Frøkenskog Skrevet 27. mars 2018 #13 Skrevet 27. mars 2018 På 3/26/2018 den 17.40, AnonymBruker skrev: Spør han om han vil pule. Får du et poItivt svar så er det et sikkert positivt tegn. Anonymkode: c5b61...918 Haha👍😂
Gjest Frøkenskog Skrevet 27. mars 2018 #14 Skrevet 27. mars 2018 Jeg har kun hatt langvarige forhold, så sum summarium: -mannen prioriterer deg. Han er ikke tøffel og legger vekk viktige ting, men han prøver så godt han kan å sette tid til deg. - han viser med hele seg at han er interessert. Feks blikk. Han holder blikket lenge, eller han kan se litt vekk, men møter alltid ditt igjen. Og smiler, mye! 😀 👌 - i datingfasen går interesse begge veier. Og har han mulighet, så stryker han hyggelig over arm feks. Lenge. Uten å klenge seg innpå. For er han interessert så er det viktig å imponere deg og ikke få deg til sengs. Ja.. Sikkert mange andre tegn også. Folk er forskjellige 👍 Hilsen ei som er nyforlovet ❤️
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #15 Skrevet 27. mars 2018 2 timer siden, Kreator skrev: Det der er bare svada. Det er riktig at menn kan ønske å ha uforpliktende forhold, men vil tro de fleste menn egentlig ønsker seg en god kjæreste. Men det er her damer kanskje blir litt frustrerte, fordi en mann kan vise interesse uten å ønske å ha henne som kjæreste (kravene til kjæreste er mye høyere). Men menn blir forelsket også, i hvertfall gjør jeg det selv, og kjenner både på savn og lengsel, samt de vonde følelsene etter å ha blitt avvist av noen man egentlig likte veldig godt. Tror det kalles forelskelse ja. Alle kravene gjør folk ensomme, KRAV&KRAV. hva gir det de rett til og stille så høye krav? ... Anonymkode: f51c2...4dc
Kreator Skrevet 27. mars 2018 #16 Skrevet 27. mars 2018 (endret) 13 minutter siden, AnonymBruker said: Alle kravene gjør folk ensomme, KRAV&KRAV. hva gir det de rett til og stille så høye krav? ... Anonymkode: f51c2...4dc Både kvinner og menn ønsker kjærester de kan være stolte av på en eller flere måter. Mens vi venter på de rette tillater en del av oss å kose oss med personer av det annet kjønn som vi ikke anser som kjærestemateriale. Kanskje menn i snitt er mer villige til å gjøre dette enn kvinner? Menn er i hvertfall mer åpne om dette, samtidig som menn også ser ut til å lyve og bedra for å få sex. Stereotypene peker jo også i den retning. På den annen side så får vi menn også en del tilbud fra kvinner (også gifte...) som en del andre kvinner kanskje ville stusset over, så jeg er ikke sikker på om forskjellen er gigantisk (selv om åpenheten rundt det er det). Også skjer det jo også en sjelden gang at en leke venn kan oppgraderes når man blir kjent, så man skal aldri si aldri. Men ja, våre høye krav og forventninger til den perfekte kjæresten for oss gjør dette veldig vanskelig. Og shoppingkatalogene på nett hjelper neppe (må være så kjekk, ha hår, ikke røyke, ikke overvektig, sporty, ikke frekk, ikke beskjeden, ikke for morsom, intelligent etc etc). Når vi ser så mange fine kandidater tenker kanskje mange at før eller senere så MÅ man jo finne noen. Vel, det er dessverre ingen selvfølge. Endret 27. mars 2018 av Kreator 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå