AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #1 Skrevet 26. mars 2018 Som kvinne - fra en mann - spesielt om du allerede vet at han er litt interessert? Er det noen form for oppmerksomhet dere liker mer enn annet? Anonymkode: 3d5e8...2f9
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #2 Skrevet 26. mars 2018 Den beste oppmerksomheten jeg kan få er oppmerksomhet rundt mine interesser. Derfor liker jeg menn med samme interesser, for da liker de naturlig nok å snakke om det samme som meg. Anonymkode: 971cd...61e 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #3 Skrevet 26. mars 2018 At han er interessert i hvem jeg er som person. Anonymkode: e7633...22c 4
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #4 Skrevet 26. mars 2018 Aldri opplevd, siden alle menn hater meg. Anonymkode: 97d24...dfb
Gjest making.a.mess Skrevet 26. mars 2018 #5 Skrevet 26. mars 2018 At han viser omtanke og høflighet hvertfall. Aktive dater er best. Da finner man fort ut om man passer sammen og om man så passer sammen så er det enda lettere å se mannens gode egenskaper. Båtturer, gåturer, gocart, ski, etc. Jeg liker menn som tar initiativ, men likevel ikke blir for pågående. En som kan gi et kompliment som er oppriktig, og likevel ikke for mange komplimenter for det kan bli kleint. Han viser at han er interessert men ikke desperat.... ok, skjønner at kvinner er avansert...
Elaine Marley Skrevet 26. mars 2018 #6 Skrevet 26. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: At han er interessert i hvem jeg er som person. Anonymkode: e7633...22c Nettopp dette jeg skulle skrive. Det liker jeg veldig godt. En ting er å stille spørsmål, men jeg merker fort når menn egentlig ikke er interessert i meg. Stor forskjell på dem og de som faktisk lytter og er interessert i meg. De som er interessert i meg merker jeg at de synes at mine synspunkter er interessante og ikke bare venter på å få ha en monolog om alt de kan og vet. Så å lytte og vise interesse samtidig som at han forteller om seg og sine synspunkt er noe som settes pris på her. 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #7 Skrevet 27. mars 2018 Foretrekker at han sier hva han føler om meg rett ut og direkte ber meg ut på date. Menn som går rundt grøten og bare sånn diffust chatter og snakker friendzoner jeg raskt og ser på som for veike til å være mann nok for meg. Anonymkode: 2f9be...e44 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #8 Skrevet 27. mars 2018 Jeg vil gjerne at han viser at han tenker på meg i løpet av dagen, sender meg f.eks et bilde av en kaffekopp (jeg elsker kaffe) og sier han tenkte på meg e.l At han er klar og tydelig på at han liker meg. Han er interessert i meg og den jeg er. Han stiller ikke spørsmål for å holde praten gående, men fordi han er genuint av hva jeg liker/syns/mener. Og når jeg også viser interesse tilbake så ønsker jeg at han tar litt initiativ uten at han er altfor pågående. Anonymkode: bb258...aaf 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #9 Skrevet 27. mars 2018 Liker de som tar daglig kontakt, behandler en som en venn, men er tydelig på at de er interessert. Hater de som tar lite eller null kontakt bortsett fra når de vil treffes. Aller verst er selvsagt de som drar player-linjen: "Hva gjør du? Lyst å se film i kveld? Anonymkode: d4a3e...507 5
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #10 Skrevet 27. mars 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Aldri opplevd, siden alle menn hater meg. Anonymkode: 97d24...dfb Sykt trist Anonymkode: 06cac...8f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå