AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #1 Skrevet 26. mars 2018 Føler det bare er dritt på byen, i hvertfall 99% av guttene der er bare svada, playere eller tapere av forskjellige slag. Min erfaring med de som er i vennekretsen min er at attraktive menn er single kort tid før de finner en ny kjæreste. Er det noen gode tips hvordan man øker sjansen til å treffe menn som passer meg? Mitt beste tips er Øya og andre festivaler, der er det vennekretser og store mengder bra folk generelt. Stort sett så finner jeg iallefall en date på en ukes festival. Anonymkode: dffcd...da4
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #2 Skrevet 26. mars 2018 For å ta et eks. Da jeg studerte var det et utested i byen der bare de som studerte medisin, juss og master i økonomi kom inn. Der var det lett å finne kjæreste. Alle var i samme båt, og man slapp å bruke tid på alt annet som er på et åpent utested. Skulle ønske det var et utested med lignende regler for de i 30 årene! Anonymkode: dffcd...da4 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #3 Skrevet 26. mars 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: For å ta et eks. Da jeg studerte var det et utested i byen der bare de som studerte medisin, juss og master i økonomi kom inn. Der var det lett å finne kjæreste. Alle var i samme båt, og man slapp å bruke tid på alt annet som er på et åpent utested. Skulle ønske det var et utested med lignende regler for de i 30 årene! Anonymkode: dffcd...da4 Du kan jo begynne med dine egne holdninger ovenfor andre mennesker. Sånt skinner gjennom på date Anonymkode: 0502d...1a1 28
Kreator Skrevet 26. mars 2018 #4 Skrevet 26. mars 2018 11 minutter siden, AnonymBruker said: Skulle ønske det var et utested med lignende regler for de i 30 årene! Anonymkode: dffcd...da4 Dette finnes! Det tar hensyn til at vi er deltidsforeldre med ganske travle friuker, og at vi ikke alltid matcher på ukene. Det heter dessverre "online dating". Hvis det hadde vært en bar som hadde de samme tingene hadde den vært 80% menn som ga noen få av kvinnene altfor mye oppmerksomhet, og ville neppe vært noe spesielt koselig sted det heller. Dessverre. Den som finner bedre metoder enn vi har nå blir garantert steinrik. 3
godjenten Skrevet 26. mars 2018 #5 Skrevet 26. mars 2018 (endret) Tror man bør huske på at hva som er den beste mannen for deg ikke nødvendigvis er den beste for meg. Det betyr jo at konkurransen om "de beste" mennene ikke trenger å bli så hard siden vi har ulik smak. Det betyr også at man bør være litt forsiktig med å stole på anbefalinger fra andre. Har venninner som har prøvd å spleise meg med menn venninnene liker, men som ikke er riktige for meg. Endret 26. mars 2018 av godjenten 10
lyx22 Skrevet 26. mars 2018 #6 Skrevet 26. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Føler det bare er dritt på byen, i hvertfall 99% av guttene der er bare svada, playere eller tapere av forskjellige slag. Min erfaring med de som er i vennekretsen min er at attraktive menn er single kort tid før de finner en ny kjæreste. Er det noen gode tips hvordan man øker sjansen til å treffe menn som passer meg? Mitt beste tips er Øya og andre festivaler, der er det vennekretser og store mengder bra folk generelt. Stort sett så finner jeg iallefall en date på en ukes festival. Anonymkode: dffcd...da4 Være pen og deilig. Ha ok personelighet. Mer trenger du ikke 5
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #7 Skrevet 26. mars 2018 2 minutter siden, lyx22 skrev: Være pen og deilig. Ha ok personelighet. Mer trenger du ikke Hvordan er man pen og deilig? Anonymkode: b3685...cc6 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #8 Skrevet 26. mars 2018 En kvinnes "game" består i to deler; - Vær så attraktiv som mulig - Lær deg å filtrere ut menn Det er det hele. Når noen sliter er det alltid en av disse det skorter på. De fleste menn er ute etter en dame som er fysisk attraktiv, feminin, morsom å tilbringe tid med og mentalt i vater. Det er ikke noe fokus pokus, en "x-faktor" eller en smørbrødliste slik mange damer har for menn. Anonymkode: decf8...730 9
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #9 Skrevet 26. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: En kvinnes "game" består i to deler; - Vær så attraktiv som mulig - Lær deg å filtrere ut menn Det er det hele. Når noen sliter er det alltid en av disse det skorter på. De fleste menn er ute etter en dame som er fysisk attraktiv, feminin, morsom å tilbringe tid med og mentalt i vater. Det er ikke noe fokus pokus, en "x-faktor" eller en smørbrødliste slik mange damer har for menn. Anonymkode: decf8...730 De fleste damer ser etter akkurat det samme, men da blir det liksom til en smørbrødliste. Anonymkode: b3685...cc6 5
lyx22 Skrevet 26. mars 2018 #10 Skrevet 26. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan er man pen og deilig? Anonymkode: b3685...cc6 Pen - kle seg pent - ha fin sminke - langt hår - bruk av øredobber, smykker osv er alltid pent - være naturlig pen....fine øyne, smil osv Deilig - slank -bra trent overall - sprettrumpe (dette setter veldig mange menn pris på) - bra pupper, normal størrelse og oppover -hofter/kvinneformer 1
FactsOverFeelings Skrevet 26. mars 2018 #11 Skrevet 26. mars 2018 (endret) Selvsagt finner du deg ikke en av de 20% mennene alle kvinner vil ha, du er ikke god nok i forhold til konkuransen. Beviset for denne påstanden: Du er fremdeles singel. Endret 26. mars 2018 av FactsOverFeelings 6
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #12 Skrevet 26. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De fleste damer ser etter akkurat det samme, men da blir det liksom til en smørbrødliste. Anonymkode: b3685...cc6 Bare bytt ut feminin med maskulin. Anonymkode: b3685...cc6 1
lyx22 Skrevet 26. mars 2018 #13 Skrevet 26. mars 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: En kvinnes "game" består i to deler; - Vær så attraktiv som mulig - Lær deg å filtrere ut menn Det er det hele. Når noen sliter er det alltid en av disse det skorter på. De fleste menn er ute etter en dame som er fysisk attraktiv, feminin, morsom å tilbringe tid med og mentalt i vater. Det er ikke noe fokus pokus, en "x-faktor" eller en smørbrødliste slik mange damer har for menn. Anonymkode: decf8...730 Bra skrevet. Å være fysisk attraktiv er det viktigste faktisk. Man kan ha då vakker personelighet som juling og allr andre gode egenskaper. Men klarer du ikke å gi mannen ståkuk så kommer man ingen vei 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #14 Skrevet 26. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De fleste damer ser etter akkurat det samme, men da blir det liksom til en smørbrødliste. Anonymkode: b3685...cc6 Hovedforskjellen er likevel at kvinner lar en stor del av sin lykke "hvile" på mannen. Det skal noe ekstra til for å bli forelsket, og forelskelsen er uendelig viktig. Det å treffe "den rette" har mye fokus (meg selv inkludert, skal innrømme det), mens en fremtidig kone mer inngår i en total pakke for mannen, ved siden av den rette jobben, hobbyer m.m. Alle menn vil selvsagt ha den vakreste kvinnen de kan få, men de fleste er likevel ærlige på det at "drømmedama" kan være veldig mange forskjellige kvinner, og det finnes mange der ute som kunne fylt den rollen. De fleste menn er også fornøyd med en pen dame som behandler dem bra lenge etter at forelskelsen har lagt seg uten at de skaper drama ut av hverdagen er kjedelig. Jeg vil påstå at det er langt lettere å gjøre en mann fornøyd enn en kvinne. Anonymkode: decf8...730
godjenten Skrevet 26. mars 2018 #15 Skrevet 26. mars 2018 (endret) 2 hours ago, FactsOverFeelings said: Selvsagt finner du deg ikke en av de 20% mennene alle kvinner vil ha, du er ikke god nok i forhold til konkuransen. Beviset for denne påstanden: Du er fremdeles singel. "Logikken" din er jo "siden du er singel vil du alltid være singel". Det er jo bare tull. Selvsagt kan TS få mennene hun ønsker selv om hun i dag er singel. Endret 26. mars 2018 av godjenten 1
FactsOverFeelings Skrevet 26. mars 2018 #16 Skrevet 26. mars 2018 11 minutter siden, godjenten said: "Logikken" din er jo "siden du er singel vil du alltid være singel". Selvsagt kan TS få mennene hun ønsker selv om hun i dag er singel. Ja, hun vil måtte velge blant de resterende 80%, om hun velger å gjøre dette.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #17 Skrevet 26. mars 2018 35 minutter siden, lyx22 skrev: Pen - kle seg pent - ha fin sminke - langt hår - bruk av øredobber, smykker osv er alltid pent - være naturlig pen....fine øyne, smil osv Deilig - slank -bra trent overall - sprettrumpe (dette setter veldig mange menn pris på) - bra pupper, normal størrelse og oppover -hofter/kvinneformer Alt dette hjelper sevfølgelig, men har du ikke rette utstrålingen blir du ikke kjærestematriale, bare knulledokke. Hilsen Mann Anonymkode: 3f918...060 5
Gjest hind Skrevet 26. mars 2018 #18 Skrevet 26. mars 2018 43 minutter siden, lyx22 said: Være pen og deilig. Ha ok personelighet. Mer trenger du ikke Det holder helt klart for å dra i land en overfladisk mann som er litt enkel av seg, men hun sier jo at hun er ute etter de beste mennene.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #19 Skrevet 26. mars 2018 42 minutter siden, lyx22 skrev: Bra skrevet. Å være fysisk attraktiv er det viktigste faktisk. Man kan ha då vakker personelighet som juling og allr andre gode egenskaper. Men klarer du ikke å gi mannen ståkuk så kommer man ingen vei Ikke all kjærlighet kommer bare på fysisk attraksjon. Anonymkode: 5bf9d...4ea
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #20 Skrevet 26. mars 2018 Jeg for min del synes det er veldig lite attraktivt med noen som påstår at 99% av mannfolka man møter er svada, playere og tapere. Noen som mener dem er for bra for 99% av folkene man møter, det er etter min mening folk som har helt urealistisk bilde av seg selv, og bør heller jekke seg ned noen hakk. Anonymkode: 61947...015 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå