Gå til innhold

Kan jeg legge noe som helst i dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er helt ute av gamet og vet ikke helt hvordan jeg skal tolke dette...

Ble for en ukes tid siden kontaktet av en mann via Facebook. Jeg vet godt hvem han er, da jeg har sett ham en del ganger ifbm en fritidsaktivtet. Han hilser alltid, men vi har ikke snakket sammen. 

Nå har vi kommunisert litt nesten daglig. Mest om ting i forhold til denne aktiviteten vi begge holder på med (han på et helt annet nivå enn meg, jeg er relativt ny og har mye å lære!), men også litt om jobb og påskeplaner.

For meg kom dette initiativet helt ut av det blå. Er det vanlig at menn tar slike initiativ for å starte nye vennskap, eller kan det ligge mer interesse bak? Jeg er selvsagt klar over at det ikke finnes fasitsvar på dette... Kan gjerne se for meg en flørt med ham, men vil ikke være den som er pågående heller, og vil høre hva dere som har vært mer på farten enn jeg de siste årene tenker!

Anonymkode: bbd8c...0eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Garantert en flirt. Vi menn har vanligvis ikke mange venninner vi snakker om helt hverdagslige ting med (utover de man treffer naturlig i hverdagen), så han er interessert i deg. Spør om han vil ha en date da vel.

Skrevet
7 timer siden, Kreator skrev:

Garantert en flirt. Vi menn har vanligvis ikke mange venninner vi snakker om helt hverdagslige ting med (utover de man treffer naturlig i hverdagen), så han er interessert i deg. Spør om han vil ha en date da vel.

Enig.

Jeg må bare si at jeg setter pris på dine svar her på forumet Kreator (jeg har ikke skrevet hovedinnlegget her altså).

Er selv i den håpløse tinderjakta, analyseringen og alt det der. Men svarene dine i andre tråder har også gitt meg noen eureka-moments. Så takk! Litt manneperspektiv i dette forumet er helt gull. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ligger nok mer interesse bak her

Anonymkode: dca23...407

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...