Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2002 #1 Skrevet 6. mars 2002 Leste tråden for/imot abort - og kom til å tenke på e-post jeg fikk for ganske lenge siden. Noen har sikkert lest den før - men synes den er verdt å lese allikevel. "Du har fått i oppgave å velge en ny verdensleder, en president som skal styre over alle verden land og skape fred og velstand blant alle mennesker. Du har tre kandidater å velge mellom. Men først vil vi at du svarer på følgende spørsmål:: Si at du kjente en kvinne som var gravid og allerede hadde åtte barn. Tre var døve, to var blinde, en var etterlatt og kvinnen selv hadde syfilis. Ville du anbefale abort? Så tilbake til de tre kandidatene der du skal velge en:: Kandidat 1: Han samarbeider med korrupte politikere, konsulterer astrologer, har to elskerinner, kjederøyker og drikker et titalls glass Martini om dagen. Kandidat 2: Har fått sparken på to arbeidsplasser, sover alltid til klokken tolv, røkte opium da han gikk på universitetet og drikker en flaske wiskey om dagen. Kandidat 3: Har blitt tildelt en helteutmerkelse av sitt land, er vegetarianer, drikker ikke og har ingen skandaler bak seg. Hvilken av disse kandidatene velger du?? De følgende er kanditatene i virkeligheten: Kandidat 1 heter Franklin D. Roosevelt Kandidat 2 heter Winston Churchill Kandidat 3 heter Adolf Hitler Man skal ikke dømme noen ut i fra deres vaner... Ja, og en sak til. Angående aborten ... Svarte du du Ja? Gratulerer! Du har akkurat drept Beethoven! " Ha en fortsatt trivelig dag - Fiaflickan
smil Skrevet 6. mars 2002 #2 Skrevet 6. mars 2002 Det var en tankevekker, ja... Svarte forresten nei på det første spørsmålet. Tro det eller ei. Smil
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2002 #3 Skrevet 6. mars 2002 Litt av en tankevekker ja............ 10na - disguised PS: Jeg drepte ikke Beethoven )
Gjest sexysadie Skrevet 6. mars 2002 #4 Skrevet 6. mars 2002 jeg ville ikke ha anbefalt kvinen noe som helst,men latt henne ta avgjørelsen og respektert hennes avgjørelse samme f...hva den ville ha gått ut på.
Creo Skrevet 6. mars 2002 #5 Skrevet 6. mars 2002 Ja, den var ikke så dum. Der har vi et bevis på at man ikke skal dømme folk uansett - utifra hva man -hører-. Det er viktig. ...men at Hitler ikke har noen skandaler bak seg, er vel en aldri så liten underdrivelse.1212[ Dette Innlegg er endret av: Creo den 2002-03-06 23:57 ]
ellapille Skrevet 6. januar 2004 #6 Skrevet 6. januar 2004 FY søren denne var jammen bra. Litt av en tankevekker ja.
manji Skrevet 6. januar 2004 #8 Skrevet 6. januar 2004 Brukte ikke Hitler heroin en stund? Husker ikke hvilken forfatter som hevdet dette, men det skal ligge god troverdighet bak det.
Gjest sexysadie Skrevet 6. januar 2004 #9 Skrevet 6. januar 2004 Hvis kvinner skulle begynt å tenke: Dette barnet kan bli en verdensleder hver gang hun ble gravid så blir hun nok meget skuffet når barnet ender opp som søppelkjører......
Irka Skrevet 6. januar 2004 #10 Skrevet 6. januar 2004 Ut i fra den noe magre informasjonen som ble gitt her, innrømmer jeg gjerne at jeg både valgte Hitler og drepte Beethoven.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå