Gå til innhold

Skuffet og usikker på typen etter trekant

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I helga hadde jeg og typen trekantsex med en jente vi ble kjent med på nakenprat. Vi var begge enige om at hvis vi skulle leve ut fantasien vår måtte vi finne ei vi ikke kjente fra før og som vi ikke kom til å ha kontakt med i ettertid. 

Dette skjedde altså nå i helga og det var en deilig opplevelse for oss alle tre. Vi holdt på ganske lenge så jenta ble værende natta over. Morgenen etter skulle jeg på jobb og gikk da i dusjen. Når jeg var ferdig og skrudde av dusjen hørte jeg stønnelyder, gikk inn på soverommet og der ligger jenta å rir typen min. Jeg ble sjokka, for det virket ikke som at han syntes det var noe big deal! Han bare gliste til meg og sa "hun blir aldri mett hu her". Jeg ble sittende å se på mens de gjorde seg ferdig, men i ettertid syns jeg dette var et overtramp. 

De har altså på egenhånd mens jeg var i dusjen kåtet hverandre opp, klina og begynt å pule. Typen sa til meg seinere at han ikke så problemet i det, men dette var jo noe vi skulle gjøre sammen! Overreagerer jeg? 

Anonymkode: d0778...805

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke greit! 

Anonymkode: b15a4...4f5

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

Ikke greit! 

For meg hadde dette faktisk vært dumpegrunn. Å bli enige om å ha trekant for begges nytelse betyr ikke at det er greit for han å pule den andre dama alene etterpå! 

Anonymkode: 0d449...174

• Liker 30
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner det vrengte seg i magen min på dine vegne. Hele ideen om trekant er jo at man skal være tre. Det er en hårfin balansegang mellom usikkerhet og det å være komfortabel. Vil si han gikk langt over streken og jeg hadde ikke klart å være sammen med han mer. 

Anonymkode: a0a04...f88

• Liker 48
Gjest Tamsi
Skrevet

Dette gjorde faktisk vondt å lese. Absolutt ikke greit. 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke greit! Og neste gang inviterer dere en mann. 

Anonymkode: 66809...e60

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke greit! 

Anonymkode: 57792...7d0

• Liker 10
Skrevet

Absolutt ikke greit! Skjønner godt at du reagerer!

• Liker 10
Skrevet

Sykt! Det der er dumpegrunn. Men for all del. Hun kunne tenkt seg om hun andre også. Send henne en mld og si at det der var absolutt ikke greit. Og en alvorsprat med gubben din. 

Eller som flere her sier; en mann neste gang som du har sex med dagen etter. Hvis han ikke skjønner da så er han ikke noe å ta vare på. 

Men hva er det med den trekanten? Invtere et helt annet menneske inn på deres rom og la dem delta i deres mest intime stund? Det skaper jo mye usikkerhet og sjalusi hvis man ikke er enige om å sette grenser.

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen? Det er så lite greit. Ble dårlig av å lese innlegget ditt, ts. :(

Anonymkode: 1ee15...0eb

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Det der er ikke trekant, det er utroskap. Du var ikke med på det - ergo ikke en del av trekanten. Overhodet ikke greit.

Anonymkode: cab53...8c5

• Liker 20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...