Juni15 Skrevet 26. mars 2018 #1 Skrevet 26. mars 2018 Fikk nettopp papirene for oppstart IVF, og ser det står at jeg skal ta Synarela to ganger om dagen, feks kl 08 og 20. Vurderer å heller ta kl 09 og 21, for å slippe å stå opp tidlig i helgene (våkner som oftest rundt 9). Gjorde er Google-søk, og ser folk skriver litt forskjellig i forhold til hvor mye slingringsmonn man har. Noen av dere IVF-ere som vil dele deres erfaringer med spraying? Hvilke tidspunkter har dere erfart at er mest praktisk? Og har dere vært strenge på tidspunkt eller gitt litt slingringsmonn?
tuppelene Skrevet 26. mars 2018 #2 Skrevet 26. mars 2018 1 time siden, Juni15 skrev: Fikk nettopp papirene for oppstart IVF, og ser det står at jeg skal ta Synarela to ganger om dagen, feks kl 08 og 20. Vurderer å heller ta kl 09 og 21, for å slippe å stå opp tidlig i helgene (våkner som oftest rundt 9). Gjorde er Google-søk, og ser folk skriver litt forskjellig i forhold til hvor mye slingringsmonn man har. Noen av dere IVF-ere som vil dele deres erfaringer med spraying? Hvilke tidspunkter har dere erfart at er mest praktisk? Og har dere vært strenge på tidspunkt eller gitt litt slingringsmonn? Jeg bruker 9.30 og 21.30. Nettopp pga helgene😉 Fikk beskjed av Riksen om å være rimelig nøyaktig. 1-2 dager med avvik på en time var ok👍
Juni15 Skrevet 26. mars 2018 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2018 Sendte inn spørsmål på minjournal, og fikk svar tilbake innen en time :D De sa det er ca 12 timer, men at det ikke er nødvendig å ha på vekkerklokken i helger og fridager. Har enda ikke bestemt meg, men kl 8 passer bedre enn kl 9 mtp jobb, så lurer på om det blir 8 og 20
tuppelene Skrevet 26. mars 2018 #4 Skrevet 26. mars 2018 Så bra😉 Jeg tenkte ikke så mye over at vi skulle flytte klokka når jeg begynte på spray på fredag. Så jeg har fortsatt de samme tidspunktene, men justerte litt på søndag slik at overgangen ble litt smooth😅 Sikkert ikke noe å si da men.. en blir jo så redd for å gjøre feil i denne prosessen.
Juni15 Skrevet 26. mars 2018 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2018 1 time siden, tuppelene skrev: Så bra😉 Jeg tenkte ikke så mye over at vi skulle flytte klokka når jeg begynte på spray på fredag. Så jeg har fortsatt de samme tidspunktene, men justerte litt på søndag slik at overgangen ble litt smooth😅 Sikkert ikke noe å si da men.. en blir jo så redd for å gjøre feil i denne prosessen. Nei, kan jo ikke ha så mye å si i følge sykepleieren som svarte meg. Hvis det hadde vært veldig strikt hadde de nok poengtert det. Men enig i det du sier, man er redd for å gjøre feil.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #6 Skrevet 26. mars 2018 Jeg var ganske slepphendte med størrelse...ingen problem med nedregulering. Det er kraftige saker.. Anonymkode: 86cbb...f30 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #7 Skrevet 26. mars 2018 Just now, AnonymBruker said: Jeg var ganske slepphendte med størrelse...ingen problem med nedregulering. Det er kraftige saker.. Anonymkode: 86cbb...f30 Med synerela, ikke størrelse... Anonymkode: 86cbb...f30
Juni15 Skrevet 27. mars 2018 Forfatter #8 Skrevet 27. mars 2018 Er også litt urolig for det at det står at den må være oppreist hele tiden. Jeg er nødt til å ta den med meg på jobb, så må jo hele tiden sørge for at den står oppreist oppi veska da
tuppelene Skrevet 27. mars 2018 #9 Skrevet 27. mars 2018 11 minutter siden, Juni15 skrev: Er også litt urolig for det at det står at den må være oppreist hele tiden. Jeg er nødt til å ta den med meg på jobb, så må jo hele tiden sørge for at den står oppreist oppi veska da Jeg har så mye i vesken min at den helt fint står hele tiden..HAHA.. Denne gangen har jeg fått noen nye bivirkninger av sprayen. En smule veldig varm i topplokket og hendene. Aiai.. sist frøs jeg bare litt mer.
Juni15 Skrevet 27. mars 2018 Forfatter #10 Skrevet 27. mars 2018 4 timer siden, tuppelene skrev: Jeg har så mye i vesken min at den helt fint står hele tiden..HAHA.. Denne gangen har jeg fått noen nye bivirkninger av sprayen. En smule veldig varm i topplokket og hendene. Aiai.. sist frøs jeg bare litt mer. Høres ikke ut som de verste bivirkningene enn så lenge, det høres ut som noe msn kan leve med en stund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå