Gå til innhold

Singel, kresen og kåt hele tiden nå! :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke av typen som kan ha sex med tilfeldige, jeg må være svært tiltrukket og ha følelser involvert. Nå er jeg snart 28 og fredmeles ikke pult. Er selvfølgelig tiltrukket av noen igjen, men jeg er for usikker, redd for følelsene mine og negativ til meg selv til å utleve disse følelsene :/ jeg tror jeg har mistet han. 

Men igjen, det virker så uutholdelig å vite at jeg mest sannsynlig aldri skal pule han :((((

Anonymkode: 8ff22...5c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Her trengs det litt mer kontekst. Kan du utdype situasjonen litt mer?

Endret av SpaceDementia
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, SpaceDementia skrev:

Her trengs det litt mer kontekst. Kan du utdype situasjonen litt mer?

Hva slags info mangler? Jeg legger meg i sengen så fort jeg har sjangse fordi jeg bsre må gjøre det, altså, onanere. 

Er en fyr jeg liker som jeg synes det er heltnuutholdelig å tenke at jeg ikke skal ha sex med. Jeg håper jeg snart treffer en mann som er litt nermere og som jeg kan se en fremtid med, som det kommer følelser for. 

Eller at det forhåpentligvis blir han her. Jeg kan aitte på kafe og bli våt i buksa og! Fordi jeg begynner å tenke på sex! 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har du ikke hatt sex tidligere?

Anonymkode: 7e30a...dc0

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har du ikke hatt sex tidligere?

Anonymkode: 7e30a...dc0

Har ikke tent på noen av de jeg har hatt tilgjengelige. Mange som bare har villet pule og prøve forskjellige jenter, men jeg trenger følelser involvert. 

Skrevet (endret)

Jeg skjønner deg godt. Jeg er selv veldig kresen og klarer egentlig kun å bli tiltrukket en type kvinner, dermed går det lenge mellom hver gang. Tilfeldige møter og slikt er absolutt ikke noe for meg.

Det beste er å legge ut noen følere på denne mannen. Det er alltid vanskelig å åpne seg for andre, særlig om man har brent seg før. Men prøv!

Endret av Severin
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det som stopper deg fra å prøve deg på denne mannen da? 

Anonymkode: 0f949...cd5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...