AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #1 Skrevet 26. mars 2018 Da datt mobilen i do, fikk den opp etter en liten stund. Hadde kilt seg fast. Kun rent vann. Jeg har lagt den i ris. Skal jeg slå den av? Evt ta av dekselet bak? noe jeg ikke får til..... Hva gjør jeg? Anonymkode: 97def...132
Trude.lutt Skrevet 26. mars 2018 #2 Skrevet 26. mars 2018 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da datt mobilen i do, fikk den opp etter en liten stund. Hadde kilt seg fast. Kun rent vann. Jeg har lagt den i ris. Skal jeg slå den av? Evt ta av dekselet bak? noe jeg ikke får til..... Hva gjør jeg? Anonymkode: 97def...132 Endret 26. mars 2018 av Trude.lutt Feil post
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #3 Skrevet 26. mars 2018 Du må demontere og tørke alle delene så langt det lar seg gjøre. Bruk hårføner til å tørke den litt forsiktig. Anonymkode: 8276d...1fc
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #4 Skrevet 26. mars 2018 Er det iPhone så slå den av og legg den i tid foran et varmt sted (feks foran varmepumpa) i to døgn ca. Ikke slå den på for å se om den funker tidligere. Reddet min slik 👍 Anonymkode: 0f3dc...134
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå