AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #1 Skrevet 26. mars 2018 Jeg har et grusomt problem når det kommer til forelskelser og betatthet. Opplever det hele tiden, men er samme fyr over lang tid. Jeg har aldri hatt kjæreste.... og mens vedkommende faktisk viser interesse for meg, tenker jeg negativt rundt hele mannen og avviser han. Tenker hvor egoistisk han er som tar kontakt med meg, for å få sex, fornså å drite i følelsene mine. Men jeg angrer in ettertid på dette...... jeg twnker at jeg nok trenger noen å snakke med/psykolog. Men det er JEG som må gjøre jobben likevel. har snakket med noen andre jenter, og de sier at jeg er "evig trist" fordi jeg aldri lever ut følelsene mine. Og hvis jeg turte å date han litt, i det minste drive med, i beste fall ha en å kose med/ha sex med så vil jeg bli gladere. stemmer dette? Anonymkode: aeb45...039
absinthia Skrevet 26. mars 2018 #2 Skrevet 26. mars 2018 Dersom han bare tar kontakt med deg for å få sex og du er romantisk forelsket, så tenker jeg at du gjør deg selv en tjeneste. Dersom han tar kontakt med deg og virker som han faktisk vil bli kjent, så trenger du kanskje bare å hoppe i det og la det stå til. Man må ta litt sjanser her i livet.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #3 Skrevet 26. mars 2018 6 minutter siden, absinthia skrev: Dersom han bare tar kontakt med deg for å få sex og du er romantisk forelsket, så tenker jeg at du gjør deg selv en tjeneste. Dersom han tar kontakt med deg og virker som han faktisk vil bli kjent, så trenger du kanskje bare å hoppe i det og la det stå til. Man må ta litt sjanser her i livet. Ja, keg lever nok ganske helgardert ja :/ Anonymkode: aeb45...039
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå