Gjest Gjesta Skrevet 18. februar 2005 #1 Skrevet 18. februar 2005 Nå håper jeg at tidligere og kommende bruder på Kg har erfaringer å dele med meg. Har funnet den fine invitasjonen på nettstedet til Decorium, og har fått tilsendt en prøve som jeg var veldig fornøyd med. Nå har jeg sendt en bestilling via e-post, men har ikke fått respons på den, selvom jeg spurte om bekreftelse. Og nå sitter jeg her og lurer på om Decorium er så seriøst som jeg først trodde... Er det noen der ute som har bestilt invitasjoner/bordkort e.l fra Decorium - og hvordan opplevde dere servicen? Kan jeg slå meg til ro med at dette sikkert går i orden, eller bør jeg begynne å se etter invitasjoner andre steder? K
Lille smurf Skrevet 18. februar 2005 #2 Skrevet 18. februar 2005 Hei, har vært innom Decorium og tittet flere ganger, og de har bare suuuperservice!!! Jeg har ikke bestilt ennå, men skal gjøre det. Jeg ville tatt en tlf ned til de for å dobbeltsjekke.
Gjest Gjesta Skrevet 18. februar 2005 #3 Skrevet 18. februar 2005 Takk for responsen! Mulig de ikke har tid/mulighet til å behandle bestillinger som kommer via e-post, men jeg burde vel i tilfelle få beskjed om dette? Sender en e-post til jeg, og får jeg ikke respons, så får jeg ta en telefon! K
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå