AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #1 Skrevet 26. mars 2018 Han tar meg med på dyre resturanter og regninga har kommet oppi 3000 kr. Inviterer meg hjem på mat og vin. Hadde sex med han idag og da spurte han hva han skulle kjøpe til meg idag (?!) Han kjører en helt ny bil, har et stort hus og en bra jobb så skjønner jo han tjener bra.. Han er 10 år eldre enn meg. Så har han invitert meg på en hotellweekend innenlands da, i neste mnd. Det skal han sikkert og betale.. En av hans beste kompiser har bursdag og han vil gjerne ha med daten. Anonymkode: 776f1...9f7
Surikatta Skrevet 26. mars 2018 #2 Skrevet 26. mars 2018 Hvis det er sugardaddy du ønsker, så kan dette se sånn ut. 1
Kreator Skrevet 26. mars 2018 #3 Skrevet 26. mars 2018 Hvis du har sex med han på grunn av gavene så har du funnet deg en Sugardaddy. Hvis ikke høres det ut som du har funnet deg en godt bemidlet mann som setter pris på deg og gjerne kjøper dyre gaver til deg. Fordi han kan. Så det er bare du som kan svare på spørsmålet du stiller. 3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #4 Skrevet 26. mars 2018 Fant han på Tinder, så ikke noe planlagt sugardating.. Har bare aldri vært borti menn som kjøper ting til meg. Anonymkode: 776f1...9f7
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #5 Skrevet 26. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fant han på Tinder, så ikke noe planlagt sugardating.. Har bare aldri vært borti menn som kjøper ting til meg. Anonymkode: 776f1...9f7 Har ikke sex med han pga gavene nei.. Anonymkode: 776f1...9f7 1
Kreator Skrevet 26. mars 2018 #6 Skrevet 26. mars 2018 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker said: Fant han på Tinder, så ikke noe planlagt sugardating.. Har bare aldri vært borti menn som kjøper ting til meg. Anonymkode: 776f1...9f7 Høres jo bra ut det da! Jeg synes kanskje han flasher litt voldsomt litt tidlig, så det er muligens et lite varselsignal om et eller annet (at han VIL oppfattes som Sugardaddy eller at han er veldig opptatt av å flashe). Worst case så overkompenserer han for noe annet. Men dette finner dere ut av håper jeg. Lykke til. Endret 26. mars 2018 av Kreator
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #7 Skrevet 26. mars 2018 4 minutter siden, Kreator skrev: Høres jo bra ut det da! Jeg synes kanskje han flasher litt voldsomt litt tidlig, så det er muligens et lite varselsignal om et eller annet (at han VIL oppfattes som Sugardaddy eller at han er veldig opptatt av å flashe). Men dette finner dere ut av håper jeg. Lykke til. Faktisk enig.. Nå har jeg ALDRI vært opptatt av penger. Men iflg han kan han hoppe på et fly utenlands når han vil, jobber fleksitid og som sagt har han hytte på fjellet, ny bil, stort hus ++. Anonymkode: 776f1...9f7
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #8 Skrevet 27. mars 2018 Nei høres ut som at du har vært heldig å funnet deg en date som tilfeldigvis er rik og gavmild Anonymkode: ea0b7...ac9
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #9 Skrevet 27. mars 2018 pussy cost money, while dick's for free.. barambabamAnonymkode: 9b6da...d7a
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #10 Skrevet 27. mars 2018 Er du deilig? Hvis ja. Da har du en sugardaddy. Bruk han til å oppleve ting du ellers ikke vill opplevd, og spar så mye som mulig av gavene til senere. Jeg anbefaler akjsefond. Anonymkode: b1f65...4c9
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #11 Skrevet 27. mars 2018 https://tv.nrk.no/serie/gina-jacqueline-livet-som-sugarbaby Basert på dokumentaren, så har du funnet en sugardaddy. Money can buy lust, attraction and power, but it can't buy love and happiness. Anonymkode: 00e3d...42f
DominantHr Skrevet 27. mars 2018 #12 Skrevet 27. mars 2018 Det er nok det. Når du får fire-fem til som ham i stallen, kan du kalle deg for luksus prostituert.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #13 Skrevet 27. mars 2018 Kjører han en helt ny bil? En blå bil ? Han er nok ingen sugardaddy med så kort aldersforskjell. Han bare kjøper seg litt selskap. Anonymkode: cbf09...52d
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #14 Skrevet 27. mars 2018 Så lenge du er sammen med han fordi du liker ham og ikke på grunn av gavene, så er det ikke sugardaddy. Det at han har invitert deg til middag betyr ikke noe mer at han har invitert deg til en middag.... Den var dyr men hvis han er eldre og har en grei jobb, betyr det ikke så mye for ham. Samme ang. andre ting også. Hvis du liker ham så bør du bare nyte så lenge det varer For ting roer seg nok litt etter hvert, tenker jeg. Hvis du føler at han er litt usikker på deg, kan du prøve å vise ham at du liker ham virkelig. Anonymkode: 1a050...42d 1
jonassig94 Skrevet 27. mars 2018 #15 Skrevet 27. mars 2018 Ja, du har en sugardaddy - Men hvis du er med ham fordi du liker ham og ikke på grunn av gaver, er det greit
jabx Skrevet 27. mars 2018 #16 Skrevet 27. mars 2018 13 timer siden, jonassig94 skrev: Ja, du har en sugardaddy - Men hvis du er med ham fordi du liker ham og ikke på grunn av gaver, er det greit Da er han jo ikke en sugardaddy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå