Gå til innhold

Har jeg funnet en sugardaddy?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han tar meg med på dyre resturanter og regninga har kommet oppi 3000 kr. Inviterer meg hjem på mat og vin. Hadde sex med han idag og da spurte han hva han skulle kjøpe til meg idag (?!) Han kjører en helt ny bil, har et stort hus og en bra jobb så skjønner jo han tjener bra.. Han er 10 år eldre enn meg. 

Så har han invitert meg på en hotellweekend innenlands da, i neste mnd. Det skal han sikkert og betale.. En av hans beste kompiser har bursdag og han vil gjerne ha med daten. 

Anonymkode: 776f1...9f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er sugardaddy du ønsker, så kan dette se sånn ut.

• Liker 1
Skrevet

Hvis du har sex med han på grunn av gavene så har du funnet deg en Sugardaddy. Hvis ikke høres det ut som du har funnet deg en godt bemidlet mann som setter pris på deg og gjerne kjøper dyre gaver til deg. Fordi han kan. Så det er bare du som kan svare på spørsmålet du stiller.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fant han på Tinder, så ikke noe planlagt sugardating.. Har bare aldri vært borti menn som kjøper ting til meg. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fant han på Tinder, så ikke noe planlagt sugardating.. Har bare aldri vært borti menn som kjøper ting til meg. 

Har ikke sex med han pga gavene nei..

• Liker 1
Skrevet (endret)
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Høres jo bra ut det da! Jeg synes kanskje han flasher litt voldsomt litt tidlig, så det er muligens et lite varselsignal om et eller annet (at han VIL oppfattes som Sugardaddy eller at han er veldig opptatt av å flashe). Worst case så overkompenserer han for noe annet. Men dette finner dere ut av håper jeg. Lykke til.

Endret av Kreator
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Kreator skrev:

Høres jo bra ut det da! Jeg synes kanskje han flasher litt voldsomt litt tidlig, så det er muligens et lite varselsignal om et eller annet (at han VIL oppfattes som Sugardaddy eller at han er veldig opptatt av å flashe). Men dette finner dere ut av håper jeg. Lykke til.

Faktisk enig.. Nå har jeg ALDRI vært opptatt av penger. Men iflg han kan han hoppe på et fly utenlands når han vil, jobber fleksitid og som sagt har han hytte på fjellet, ny bil, stort hus ++. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei høres ut som at du har vært heldig å funnet deg en date som tilfeldigvis er rik og gavmild :)

Anonymkode: ea0b7...ac9

AnonymBruker
Skrevet

pussy cost money, while dick's for free.. barambabam:plystre::fnise:

Anonymkode: 9b6da...d7a

AnonymBruker
Skrevet

Er du deilig?

Hvis ja. Da har du en sugardaddy.

Bruk han til å oppleve ting du ellers ikke vill opplevd, og spar så mye som mulig av gavene til senere. Jeg anbefaler akjsefond.

Anonymkode: b1f65...4c9

Skrevet

Det er nok det.

Når du får fire-fem til som ham i stallen, kan du kalle deg for luksus prostituert.

AnonymBruker
Skrevet

Kjører han en helt ny bil? En blå bil ? 

Han er nok ingen sugardaddy med så kort aldersforskjell. Han bare kjøper seg litt selskap. 

Anonymkode: cbf09...52d

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du er sammen med han fordi du liker ham og ikke på grunn av gavene, så er det ikke sugardaddy. Det at han har invitert deg til middag betyr ikke noe mer at han har invitert deg til en middag.... Den var dyr men hvis han er eldre og har en grei jobb, betyr det ikke så mye for ham. Samme ang. andre ting også. Hvis du liker ham så bør du bare nyte så lenge det varer :fnise:  For ting roer seg nok litt etter hvert, tenker jeg. Hvis du føler at han er litt usikker på deg, kan du prøve å vise ham at du liker ham virkelig.

Anonymkode: 1a050...42d

• Liker 1
Skrevet

Ja, du har en sugardaddy - Men hvis du er med ham fordi du liker ham og ikke på grunn av gaver, er det greit

Skrevet
13 timer siden, jonassig94 skrev:

Ja, du har en sugardaddy - Men hvis du er med ham fordi du liker ham og ikke på grunn av gaver, er det greit

Da er han jo ikke en sugardaddy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...