AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #1 Skrevet 26. mars 2018 Mann 29 her. Er på tinder og happn og dater mange bra og oppegående damer. Men, merker meg at mange har tydd til falske vipper, negler og hår. Og veldig påtegna bryn! Vil egentlig bare si at jeg tror de fleste menn synes dere er desidert finest uten alt det, spesielt disse sinnsyke vippene mange har, så hvis det er for gutta kan dere droppe det og spare gryna. Dere er finest uten! Anonymkode: ee540...4db 19
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #2 Skrevet 26. mars 2018 Sett at mange av de jentene er i forhold, så er nok like mange som foretrekker jenter med også. Anonymkode: 72eff...59f
Englejenta Skrevet 26. mars 2018 #3 Skrevet 26. mars 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mann 29 her. Er på tinder og happn og dater mange bra og oppegående damer. Men, merker meg at mange har tydd til falske vipper, negler og hår. Og veldig påtegna bryn! Vil egentlig bare si at jeg tror de fleste menn synes dere er desidert finest uten alt det, spesielt disse sinnsyke vippene mange har, så hvis det er for gutta kan dere droppe det og spare gryna. Dere er finest uten! Anonymkode: ee540...4db Helt enig med deg 1
Belima Skrevet 26. mars 2018 #4 Skrevet 26. mars 2018 I tillegg til det du nevner så kommer bleka hår, silikonpupper og Donald munn. Ikke akkurat noe naturlig over de jentene. 6
jabx Skrevet 26. mars 2018 #5 Skrevet 26. mars 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mann 29 her. Er på tinder og happn og dater mange bra og oppegående damer. Men, merker meg at mange har tydd til falske vipper, negler og hår. Og veldig påtegna bryn! Vil egentlig bare si at jeg tror de fleste menn synes dere er desidert finest uten alt det, spesielt disse sinnsyke vippene mange har, så hvis det er for gutta kan dere droppe det og spare gryna. Dere er finest uten! Anonymkode: ee540...4db Tja, falske vipper kan da se veldig bra ut, og falske negler også. Jeg vet ikke helt hva falskt hår er. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #6 Skrevet 26. mars 2018 Veldig fint at du som mann snakker ut om dette, for skjønnhetstrender skaper et forvrengt bilde av hva vi jenter tror at menn syntes er pent. Man tenker at det ikke hadde blitt en trend om det ikke var pent, men det gjør det jo uavhengig av åssen det ser ut, for trender blir til bare for å suge penger ut av folk. Det koster flesk med sånne vipper og må skiftes hver tredje uke, flere tusen kr hver gang. Negler osv også. Det finnes (desverre) menn som syntes det er fint, men det er ikke bra at så unaturlig utseende blir et ideal. Tenk hvordan barna våres vil føle seg når mødre er operert, botox , falske vipper osv. De vil jo føle seg kjempestygge før de får lov til å begynne med samme falske inngrep selv. Anonymkode: 8ff29...9fa 4
Belima Skrevet 26. mars 2018 #7 Skrevet 26. mars 2018 1 minutt siden, jabx skrev: Tja, falske vipper kan da se veldig bra ut, og falske negler også. Jeg vet ikke helt hva falskt hår er. http://www.luxushair.com/?gclid=EAIaIQobChMIvMGO6sCJ2gIV1MqyCh0Y9ArgEAAYAyAAEgIhm_D_BwE
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #8 Skrevet 26. mars 2018 Jeg tror de fleste kvinner som fikser seg med både løsvipper og extensions osv gjør det mest for konkurransens skyld. Jeg tror ikke de gjør det fordi de tror at gutter og menn liker det bedre, men for å utkonkurrere andre kvinner. Og når man da ser noen med løsvipper og sminke og langt, fyldig hår osv så tror man at det er idealet og går for det fordi de er redde for at menn ikke vil se på de. Jeg tror de fleste menn er fornøyd med dama si bare hun gir han en god følelse og gjør han glad og ei som vil ha sex med han og ei som han ser på som en som ikke krever så mye. Å være stelt er et minimum, men jeg tror ikke menn generelt sett ønsker seg en dame som stæsjer seg opp med vipper og sminke og extensions osv for han sin skyld. Jeg tror de fleste menn ønsker seg en dame som virker naturlig. Og så er det selvfølgelig noen menn som vil ha penest og mest sexy og at utseendet teller mest, men jeg tror ikke det er flertallet. Anonymkode: 94136...65b 2
jabx Skrevet 26. mars 2018 #9 Skrevet 26. mars 2018 5 minutter siden, Belima skrev: http://www.luxushair.com/?gclid=EAIaIQobChMIvMGO6sCJ2gIV1MqyCh0Y9ArgEAAYAyAAEgIhm_D_BwE Hva er så fælt med dette da?
Belima Skrevet 26. mars 2018 #10 Skrevet 26. mars 2018 (endret) Slettet. Fikk ikke med spørsmålet til jabx. Endret 26. mars 2018 av Belima slettet
Belima Skrevet 26. mars 2018 #11 Skrevet 26. mars 2018 13 minutter siden, jabx skrev: Hva er så fælt med dette da? Spør du meg? Jeg har ikke sagt det er stygt, bare funnet bilder av det.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #12 Skrevet 28. mars 2018 På 26.3.2018 den 9.37, AnonymBruker skrev: Mann 29 her. Er på tinder og happn og dater mange bra og oppegående damer. Men, merker meg at mange har tydd til falske vipper, negler og hår. Og veldig påtegna bryn! Vil egentlig bare si at jeg tror de fleste menn synes dere er desidert finest uten alt det, spesielt disse sinnsyke vippene mange har, så hvis det er for gutta kan dere droppe det og spare gryna. Dere er finest uten! Anonymkode: ee540...4db Falskt hår? Tenker du på hairextensions? Eller generelt å farge håret? Anonymkode: 88a27...5b7
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #13 Skrevet 28. mars 2018 Jeg bruker ingenting av det du nevnte, og barberer meg ikke heller. Men jeg responderer ikke godt på at noen sier jeg er "finest uten/med". Dette gjelder både fra menn, kvinner og bestemora mi. Anonymkode: 324e0...377
wintergirl Skrevet 28. mars 2018 #14 Skrevet 28. mars 2018 Jeg syns det kan være pent til spesielle anledninger, eller hvis man har ferie f.eks og vil gjøre noe ekstra ut av seg. Men kunne ikke tenkt meg å gå sånn 365 dager i året. Har prøvd hairextentions, men det ble for mye hår for min del. Er ikke vant med så mye hår på hodet, så plutselig har jeg det tykke håret lissom. Ikke bra, for min del. Hadde det vært litt mindre fester i så. Vippeextenisions var fint det. Tok det på når vi dro på ferie. Vippene mine ble litt tynnere og kortere når jeg tok dem av, men de grodde fort ut til sin naturlige lengst og tykkelse igjen. Negler skulle jeg likt å brukt mer faktisk. Mine egne knekker så lett. De er svake og flisete. Som sagt, moro en gang iblant. Men det er viktig å lære seg å føle seg bra nok som en er også. For det er virkelig de fleste av oss.
Almond Skrevet 28. mars 2018 #15 Skrevet 28. mars 2018 På 26.3.2018 den 9.56, AnonymBruker skrev: Jeg tror de fleste kvinner som fikser seg med både løsvipper og extensions osv gjør det mest for konkurransens skyld. Jeg tror ikke de gjør det fordi de tror at gutter og menn liker det bedre, men for å utkonkurrere andre kvinner. Og når man da ser noen med løsvipper og sminke og langt, fyldig hår osv så tror man at det er idealet og går for det fordi de er redde for at menn ikke vil se på de. Jeg tror de fleste menn er fornøyd med dama si bare hun gir han en god følelse og gjør han glad og ei som vil ha sex med han og ei som han ser på som en som ikke krever så mye. Å være stelt er et minimum, men jeg tror ikke menn generelt sett ønsker seg en dame som stæsjer seg opp med vipper og sminke og extensions osv for han sin skyld. Jeg tror de fleste menn ønsker seg en dame som virker naturlig. Og så er det selvfølgelig noen menn som vil ha penest og mest sexy og at utseendet teller mest, men jeg tror ikke det er flertallet. Anonymkode: 94136...65b Enig i dette. Jenter/damer som er naturlige i form av ikke filler, negler, vipper, hår etc men kun «vanlig» sminke gjør det for sin egen del og for å se bra ut for gutter/menn. Når dem er som, feks et TV3 program, så kan jeg ikke skjønne annet en at det kun er for å «utkonkurrere» samme kjønn. Jeg har til dags dato, 34 år som jeg er, ALDRI hørt en mann si disse jentene ser bra ut! Har så og si kun mannlige venner og disse latterliggjør alle disse jentene
FactsOverFeelings Skrevet 28. mars 2018 #16 Skrevet 28. mars 2018 Ingen fan jeg heller, men det er svært vanlig, uheldigvis. Sånn blir det vel når (unge) kvinner er så lett påvirkelig, og ukritiske til hva de bruker penger på. 1
Nmtt Skrevet 28. mars 2018 #17 Skrevet 28. mars 2018 På 26.3.2018 den 9.50, jabx skrev: Tja, falske vipper kan da se veldig bra ut, og falske negler også. Jeg vet ikke helt hva falskt hår er. Falskt hår er parykk, men TS mener sikkert extensions
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå