AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #1 Skrevet 26. mars 2018 Kjapt spørsmål. Der jeg jobber må vi logge inn på kassa når vi kommer på jobb og når vi er ferdig, for å ta oppgjør og lignende. Er det lov for andre å logge på min bruker? La merke til for en ukes tid siden at sjefen hadde brukt min bruker til en som var på opplæring. Selv hadde jeg fri den dagen. Jeg er ikke komfortabel med dette, men er det noe som sier at det faktisk ikke er lov? Jeg vil ikke ha feil og minus i mitt navn, bare fordi han nye ikke har fått egen bruker enda. Anonymkode: b1cf3...69e
dk73 Skrevet 26. mars 2018 #2 Skrevet 26. mars 2018 Nei det skal ikke forekomme. Ta det opp med din sjef på en fin måte.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #4 Skrevet 26. mars 2018 Jeg ville ha sagt fra til leder. Selv om det bare er i forhold til opplæring, så kan det går utover en selv som arbeidstaker. Om det nå kommer en etterkontroll om 1-2 års tid, så har dessverre slike ledere gullfiskhukommelse og har lett glemt at det var h*n selv som brukte kontoen til opplæring. Dermed faller ansvaret for feil i kassa på deg, og sånn skal det selvsagt ikke være når det ikke var du som jobbet. Anonymkode: 41b94...dc8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå