Gå til innhold

Botox for masseter/kjeve for mer feminint ansikt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Lurer på om noen her har gjort dette og om kostnadene er verdt det? Får man en synlig endring eller er det minimal margin på noen milimeter smalere kjeve?

Har en bred og maskulin kjeve, skulle ønske det gikk an å slipe kantene sånn de gjør i korea, men det gjøres ikke i europa. Nærmeste er botox for å svekke muskelen i kjeven sånn at muskelstørrelsen minsker og det kan gjøre at kjeven ser smalere ut. Men hvordan vet man om det er muskelen som er stor eller om det bare er sånn kjeven er formet? Botox er dyrt og de sier man må gjennom 3-4 runder (med 2-3 mnd mellomrom) for å kunne se noe resultat på kjevemuskelens størrelse. Vil finne ut om det er verdt det eller ikke, forhold til hvor stor forskjellen blir... ?

Anonymkode: 9d9f9...bb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du kjenner om det er muskelen som gjør det større hvis du biter hardt sammen? 

Anonymkode: 25ce2...e98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du kjenner om det er muskelen som gjør det større hvis du biter hardt sammen? 

Anonymkode: 25ce2...e98

Kjenner at muskelen blir litt større når jeg biter tenna hardt sammen ja. Men vet jo ikke hvor stor denne muskelen er i avslappet tilstand/til vanlig når jeg ikke biter tenna sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om du sliter med tanngnissing så vil du vel få en merkbar forskjell vil jeg tro, dersom du setter botox i masseter muskelen. Jeg har selv fått litt større massetermuskel pga nettopp tanngnissing, og har vurdert å prøve botox. Men slik jeg forstår det så er varigheten kort og man må vedlikeholde ofte, og da frister det litt mindre å prøve..Tenk om jeg liker resultatet litt for godt og så har jeg ikke råd til å fortsette :laugh:

Anonymkode: bb273...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker
På 26.3.2018 den 14.47, AnonymBruker skrev:

Om du sliter med tanngnissing så vil du vel få en merkbar forskjell vil jeg tro, dersom du setter botox i masseter muskelen. Jeg har selv fått litt større massetermuskel pga nettopp tanngnissing, og har vurdert å prøve botox. Men slik jeg forstår det så er varigheten kort og man må vedlikeholde ofte, og da frister det litt mindre å prøve..Tenk om jeg liker resultatet litt for godt og så har jeg ikke råd til å fortsette :laugh:

Anonymkode: bb273...95d

Ja, botox er dyrt :(   Skulle ønske det fantes samme type operasjon i europa som i korea, der de faktisk filer bort kantete kjever med "sag" og går inn fra innsiden av munnen så man ikke får noe arr utvendig.

Hater mitt firkantede ansikt! Dessuten så er nedre del så mye breiere enn resten av ansiktet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...