AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #1 Del Skrevet 26. mars 2018 Lurer på om noen her har gjort dette og om kostnadene er verdt det? Får man en synlig endring eller er det minimal margin på noen milimeter smalere kjeve? Har en bred og maskulin kjeve, skulle ønske det gikk an å slipe kantene sånn de gjør i korea, men det gjøres ikke i europa. Nærmeste er botox for å svekke muskelen i kjeven sånn at muskelstørrelsen minsker og det kan gjøre at kjeven ser smalere ut. Men hvordan vet man om det er muskelen som er stor eller om det bare er sånn kjeven er formet? Botox er dyrt og de sier man må gjennom 3-4 runder (med 2-3 mnd mellomrom) for å kunne se noe resultat på kjevemuskelens størrelse. Vil finne ut om det er verdt det eller ikke, forhold til hvor stor forskjellen blir... ? Anonymkode: 9d9f9...bb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #2 Del Skrevet 26. mars 2018 Du kjenner om det er muskelen som gjør det større hvis du biter hardt sammen? Anonymkode: 25ce2...e98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #3 Del Skrevet 26. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du kjenner om det er muskelen som gjør det større hvis du biter hardt sammen? Anonymkode: 25ce2...e98 Kjenner at muskelen blir litt større når jeg biter tenna hardt sammen ja. Men vet jo ikke hvor stor denne muskelen er i avslappet tilstand/til vanlig når jeg ikke biter tenna sammen. Anonymkode: 9d9f9...bb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #4 Del Skrevet 26. mars 2018 Om du sliter med tanngnissing så vil du vel få en merkbar forskjell vil jeg tro, dersom du setter botox i masseter muskelen. Jeg har selv fått litt større massetermuskel pga nettopp tanngnissing, og har vurdert å prøve botox. Men slik jeg forstår det så er varigheten kort og man må vedlikeholde ofte, og da frister det litt mindre å prøve..Tenk om jeg liker resultatet litt for godt og så har jeg ikke råd til å fortsette Anonymkode: bb273...95d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #5 Del Skrevet 7. april 2018 På 26.3.2018 den 14.47, AnonymBruker skrev: Om du sliter med tanngnissing så vil du vel få en merkbar forskjell vil jeg tro, dersom du setter botox i masseter muskelen. Jeg har selv fått litt større massetermuskel pga nettopp tanngnissing, og har vurdert å prøve botox. Men slik jeg forstår det så er varigheten kort og man må vedlikeholde ofte, og da frister det litt mindre å prøve..Tenk om jeg liker resultatet litt for godt og så har jeg ikke råd til å fortsette Anonymkode: bb273...95d Ja, botox er dyrt Skulle ønske det fantes samme type operasjon i europa som i korea, der de faktisk filer bort kantete kjever med "sag" og går inn fra innsiden av munnen så man ikke får noe arr utvendig. Hater mitt firkantede ansikt! Dessuten så er nedre del så mye breiere enn resten av ansiktet også. Anonymkode: 9d9f9...bb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #6 Del Skrevet 24. juni 2022 Lurer på det samme.. Anonymkode: bcf8d...e11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå