AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #1 Skrevet 26. mars 2018 Har datet en mann i en mnd tid nå. Når tenker man at det er på sin plass å slette tinder/happn kontoen? Anonymkode: afa87...817
ajarRun Skrevet 26. mars 2018 #2 Skrevet 26. mars 2018 🤹♂️Det er ikke riktig å sjonglere partnere, så med en gang🤹♀️
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #3 Skrevet 26. mars 2018 Når man tenker at dette er en person man vil satse på eller se an om man vil satse på. Syns det er helt ok å ha appen om man fortsatt er i "bli kjent for å se om man får lyst til å bli bedre kjent"-fasen, den første måneden. Men grensa ligger på 2-3 måneder, hadde en date fortsatt hatt appen da så ville jeg innsett at han ikke var sikker nok på meg og fortsatt var på jakt, og innen 3-3 måneder så bør man kjenne om det er en person man kan tenke seg å satse på eller ikke, så hadde tatt det som han ikke ville satse på meg men bare ha meg der til han fant noe bedre. Anonymkode: ce4d2...6ce
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #4 Skrevet 26. mars 2018 Når begge blir enige om å ikke treffe andre. Anonymkode: edd54...228 1
Surikatta Skrevet 26. mars 2018 #5 Skrevet 26. mars 2018 Jeg sletter med en gang jeg starter en relasjon. Dette fordi jeg da ønsker å ha fokus kun på denne ene personen og ikke ønsker å distrahere meg selv med andre da behovet ikke er der heller. Det tar max 5 min. å gjenåpne en datingapp hvis det skulle være behov, men lang tid å gjenopprette tillitt hvis han reagerer på den. 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #6 Skrevet 27. mars 2018 Takk for svar. Har deaktivert min men tror han fortsatt er aktiv Anonymkode: afa87...817
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #7 Skrevet 27. mars 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Har deaktivert min men tror han fortsatt er aktiv Anonymkode: afa87...817 Det er viktig med kommunikasjon. Hvis dere ikke har snakket om å ikke date andre, så har vel han lov til å være aktiv på Tinder/Happen. Han jeg dater ble enige om at vi skal kun date hverandre, og da slettet vi begge tinder. Kanskje du burde ta en prat med han. Anonymkode: edd54...228 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #8 Skrevet 27. mars 2018 Vi deaktiverte profilene våre på dag 3 etter at vi traff hverandre. Hvorfor ikke bare snakke om det? Anonymkode: c6ed1...d50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå