AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #1 Skrevet 26. mars 2018 Hva er fordelen med å lufttørke etter å ha vært i dusjen? Å ikke gidde å bruke håndkle? Anonymkode: f23bf...e96
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #2 Skrevet 26. mars 2018 Ettersom det er såpe som fjerner det beskyttende fettlaget på huden, er det neppe mye å hente på det. Kanskje de er allergisk mot vaskemiddelet de vasket håndkleet i eller hater å vaske håndklær? Anonymkode: 0221c...37b 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #3 Skrevet 26. mars 2018 Vet at mange med tørr hud opplever at huden blir tørrere og klør mer når de skrubber med håndkle og derfor foretrekker å la vannet trekke seg inn i hudet for fukt og ikke skrelle av ytterste hudlag med håndklet. Selv lufttørker jeg alltid håret, fordi det gjør håret mer glatt og sunt enn håndkletørring, men tørker kroppen enten med håndkle eller via badekåpa. Anonymkode: fd151...50e
ajarRun Skrevet 26. mars 2018 #4 Skrevet 26. mars 2018 Det er bare en unskylsning for å springe rundt å vifte med ballene.🍾🎅❤ 4
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #5 Skrevet 26. mars 2018 47 minutter siden, abrasiveRefraction skrev: Det er bare en unskylsning for å springe rundt å vifte med ballene.🍾🎅❤ Å springe rundt er det siste jeg orker etter en behagelig og avslappende dusj, men siden du nevner ballene så er det kanskje vanligere blandt blandt? Dere får begynne med å plukke med dere rot i løypa og ta en runde med støvsugern og vaskebøtta i samme slengen da! For å springe rundt i ring i stua uten mål og mening, kun for å vifte med ballene er vel ikke veldig konstruktivt Anonymkode: fd151...50e 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #6 Skrevet 26. mars 2018 ^Blandt menn, skulle det stå, ikke blandt blandt Anonymkode: fd151...50e 1
ajarRun Skrevet 26. mars 2018 #7 Skrevet 26. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Å springe rundt er det siste jeg orker etter en behagelig og avslappende dusj, men siden du nevner ballene så er det kanskje vanligere blandt blandt? Dere får begynne med å plukke med dere rot i løypa og ta en runde med støvsugern og vaskebøtta i samme slengen da! For å springe rundt i ring i stua uten mål og mening, kun for å vifte med ballene er vel ikke veldig konstruktivt Anonymkode: fd151...50e Blandt blandt? Hvorfor skulle jeg vaske en bøtte? Gulvvaskeren vasker gulv.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #8 Skrevet 26. mars 2018 56 minutter siden, abrasiveRefraction skrev: Blandt blandt? Hvorfor skulle jeg vaske en bøtte? Gulvvaskeren vasker gulv. 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: ^Blandt menn, skulle det stå, ikke blandt blandt Anonymkode: fd151...50e Fikk du ikke med deg rettelsen min? Trur du bare leker vanskelig fordi du nekter å vaske og støvsuge og tenker at det er helt ok av voksne menn å oppføre seg som hunder å springe rundt uten mål og mening. Du skjønte godt hva jeg mente Anonymkode: fd151...50e 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #9 Skrevet 26. mars 2018 Ingen som vet. Kvinner, kan dere svare? Ts Anonymkode: f23bf...e96
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #10 Skrevet 26. mars 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet at mange med tørr hud opplever at huden blir tørrere og klør mer når de skrubber med håndkle og derfor foretrekker å la vannet trekke seg inn i hudet for fukt og ikke skrelle av ytterste hudlag med håndklet. Selv lufttørker jeg alltid håret, fordi det gjør håret mer glatt og sunt enn håndkletørring, men tørker kroppen enten med håndkle eller via badekåpa. Anonymkode: fd151...50e Hud eller hår, det er da ikke meningen at man skal skrubbe noe tørt? Klapp hår/hud forsiktig fri for vann. Ikke gni og ikke bruk makt. Det går kjempefint an å gjøre det slik. Anonymkode: 96899...2fc 1
Perelandra Skrevet 26. mars 2018 #11 Skrevet 26. mars 2018 Man slipper våte håndklær som må henges til tørk, og sparer klessvask av håndklær
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #12 Skrevet 26. mars 2018 Er mye det samme som når kvinnfolk setter håret opp i et håndkle etter hårvask. Se skjønner ikke at håret tørker 10 ganger så fort uten håndkledet som holde fukten inneAnonymkode: dc8a7...e8c 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #13 Skrevet 26. mars 2018 Er det noen som gjør det da? Høres veldig kaldt ut. Anonymkode: 9a6aa...ef7
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #14 Skrevet 26. mars 2018 Personlig bler jeg aldri helt 100% tørr når jeg tørker meg, og da vil de å ta på klær som jeans være litt vanskeligere pga. klam hud. Men med 5 min med lufttørking utenfor den funtige lufta på bade (ofte 5 min med mobilen eller noe i senga). Så er jeg mer tørr tørr, og klær går lettere på Pga. vindu i leiligheten pleier jeg ikke å bevege meg uten klær inn i stue/kjøkken område. Er jo min leilighet såklart, og kan i teorien gjøre som jeg vil, men i 2 eta. så er det lett for folk å se inn 😅 Anonymkode: 48be9...0cd
Hedy Lamarr Skrevet 26. mars 2018 #15 Skrevet 26. mars 2018 (endret) 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er mye det samme som når kvinnfolk setter håret opp i et håndkle etter hårvask. Se skjønner ikke at håret tørker 10 ganger så fort uten håndkledet som holde fukten inne Anonymkode: dc8a7...e8c Er det noen som tror det tørker fortere da? (Jeg lurer seriøst) Jeg tuller mitt inn et par minutter mens jeg bodylotion'er meg, for å få ut "overskuddsvann", men deretter lufttørkes det. Endret 26. mars 2018 av Amawhatsnot 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #16 Skrevet 26. mars 2018 1 time siden, Amawhatsnot skrev: Er det noen som tror det tørker fortere da? (Jeg lurer seriøst) Jeg tuller mitt inn et par minutter mens jeg bodylotion'er meg, for å få ut "overskuddsvann", men deretter lufttørkes det. Ikke la tråden gli over på noe annet! Anonymkode: f23bf...e96
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #17 Skrevet 27. mars 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Er mye det samme som når kvinnfolk setter håret opp i et håndkle etter hårvask. Se skjønner ikke at håret tørker 10 ganger så fort uten håndkledet som holde fukten inne Anonymkode: dc8a7...e8c Setter opp i håndkle i fem-ti minutter for å trekke ut vannet, deretter lufttørke. Slipper at klærne blir gjennomvåte. Anonymkode: bfc49...2a5
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #18 Skrevet 29. mars 2018 Nå om vinteren pleier jeg å bruke en skrubb av olivenolje og sukker i dusjen, og da trenger jeg bare bruke håndkle på føttene (på underlivet bruker jeg hårføner, det anbefales). På resten av kroppen renner vannet bare av. Mens jeg venter på at huden skal bli tørr pleier jeg å vaske badet. Anonymkode: 4125a...fc7
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #19 Skrevet 29. mars 2018 På 26.3.2018 den 18.47, AnonymBruker skrev: Hud eller hår, det er da ikke meningen at man skal skrubbe noe tørt? Klapp hår/hud forsiktig fri for vann. Ikke gni og ikke bruk makt. Det går kjempefint an å gjøre det slik. Anonymkode: 96899...2fc Det funker ikke her. Huden klør ved all berøring. Hudsykdommer kan være ett helvete å forholde seg til og det siste jeg ønsker når jeg tar på rene klær etter dusj er blødende hud. Anonymkode: edd7d...632
Elektra's Complex Skrevet 29. mars 2018 #20 Skrevet 29. mars 2018 Må jo gi naboen noe å se på mens han nyter intimkonserten min, da Neida, jeg pleier å smøre meg inn med olje i dusjen og så lufttørker jeg for å la all fuktigheten trekke inn i huden min. Dessuten bruker jeg som oftest litt tid på å ta av eller på sminke, leave in-conditioner og slikt, og dessuten hater jeg vått hår mot klærne mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå