AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #1 Skrevet 25. mars 2018 Akkurat nå kjenner jeg at frustrasjonen tar meg litt.... Jeg er veldig heldig og har en nydelig jente på snart 3 år. Hun var en overraskelse så vi tenkte ikke over at det kunne bli vanskelig å bli gravid. Vi følte oss endelig klare for nr 2, og bestemte oss for å sette igang prøvingen for 6 mnd siden. Vel.. Jeg sluttet på cerazette, og har ikke fått en eneste blødning etterpå, og har da selvsagt ikke eggløsning. Jeg har tatt uendelig med eggløsningstester og graviditetstester, og begynner å bli litt lei meg og oppgitt. Jeg vet det er normalt at det går opp til 1 år før man blir gravid, men det er vel ikke normalt å gå så lenge uten mensen? Er det noen som har vært borti dette selv? Det ting har ordnet seg? Jeg har vært hos fastlegen og tatt blodprøver, og alle hormoner er fine. Anonymkode: 6af8d...d52
Occulta Skrevet 25. mars 2018 #2 Skrevet 25. mars 2018 Jeg slutta på p-pilla (mikrogynon) i august i fjor, fikk en menstruasjon kort etter det, siden det har den uteblitt... det er relativt normalt. Tror det er preparater du kan ta for å sette syklusen i gang dersom det trengs, snakk med fastlegen din
Duff Skrevet 25. mars 2018 #3 Skrevet 25. mars 2018 Det var jo lenge da. Du har ikke hørt med legen om du kan få noe som sparker det i gang da? Jeg fikk det en gang og det hjalp men jeg husker ikke hva det medikamentet heter. Det gjør nok legen.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #4 Skrevet 26. mars 2018 Du kan spørre etter Provera for å få satt i gang syklus. Ikke uvanlig at det drøyer ganske lenge etter p-piller/minipiller. Anonymkode: 0086a...48f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå