9229 Skrevet 25. mars 2018 #1 Skrevet 25. mars 2018 (endret) Hei:) Meg og min samboer er nå blitt kvalifisert som prøvere, om jeg kan si det sånn. Jeg har tatt eggløsningstester og loggført all aktivitet med mensen, eggløsning og sex og det som hører med en stund nå.. Det jeg egentlig lurer på er om det er flere som kun har en eggløsnings dag, slik jeg har. Og eventuelt hvor lang tid det tok før dere ble gravid? Vi har prøvd lenge og skal snart på sykehuset for å sette igang.. Endret 25. mars 2018 av 9229
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #2 Skrevet 25. mars 2018 Atte hæ? Alle har bare én eggløsnings"dag" per syklus. Anonymkode: 2af55...d2d
9229 Skrevet 25. mars 2018 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2018 Åå.. jeg trodde folk hadde eggløsning både to og tre dager...
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #4 Skrevet 25. mars 2018 7 minutter siden, 9229 skrev: Åå.. jeg trodde folk hadde eggløsning både to og tre dager... Næh..det er jo bare ett egg som løsner per syklus. Tenker du på eggløsningsstester? De kan være positiv i alt fra timer, til et par dager fordi det er litt forskjellig hvor lang hormontopp folk har. Men de som har har lengre hormontopp er ikke mere fruktbare en de som har kort. Så det har ingen betydning. Anonymkode: 2af55...d2d
9229 Skrevet 25. mars 2018 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Næh..det er jo bare ett egg som løsner per syklus. Tenker du på eggløsningsstester? De kan være positiv i alt fra timer, til et par dager fordi det er litt forskjellig hvor lang hormontopp folk har. Men de som har har lengre hormontopp er ikke mere fruktbare en de som har kort. Så det har ingen betydning. Anonymkode: 2af55...d2d Da skjønner jeg, takk for svar Har fått vite at verdien på eggene er lave, var derfor jeg trodde at det var unormalt å bare få positiv en dag:)
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #6 Skrevet 26. mars 2018 15 timer siden, 9229 skrev: Da skjønner jeg, takk for svar Har fått vite at verdien på eggene er lave, var derfor jeg trodde at det var unormalt å bare få positiv en dag:) Åja. Egglagrene (AMH)? Det har ikke sammenheng. Tvert i mot: det er veldig positivt at du tester positivt for eggløsning hver måned da. Anonymkode: 2af55...d2d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå