AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #1 Skrevet 25. mars 2018 Får stønad fra Nav og blir lønnet en dag i uka i den bedriften jeg er utplassert i. Skal søke om frikort kun for inntekten fra bedriften. Skal jeg skrive inntekten fra bedriften eller i tillegg fra nav når jeg skal endre lønn og trygd hittil i år? Altså samlet inntekt fra begge steder eller kun fra bedriften. Anonymkode: 6ed1a...cf5
smilo Skrevet 26. mars 2018 #2 Skrevet 26. mars 2018 Stønad fra NAV er ikke skattepliktig og trenger ikke å oppgis. Men eg ville skrevet hele frikortsummen når du uansett skal søke om frikort.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #3 Skrevet 26. mars 2018 Hvordan stønad fra nav er det? Noe er skattepliktig og andre ikke. Anonymkode: 7f820...5f8
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #4 Skrevet 26. mars 2018 4 timer siden, smilo skrev: Stønad fra NAV er ikke skattepliktig og trenger ikke å oppgis. Men eg ville skrevet hele frikortsummen når du uansett skal søke om frikort. Det kommer da helt an på hva slags stønad det er snakk om her. Anonymkode: 0b384...f2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå