Gå til innhold

Sex med en gift mann...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil du virkelig innlede et forhold med en mann som er utro mot kona si? 

Anonymkode: 95fd3...3f9

Som sagt så vet jeg litt mer enn hva jeg skriver.. jeg snakker med han hver dag og vet hva han føler for meg.

Anonymkode: be63f...c83

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selv om en dame er gift og har barn med en mann, så eier hun han ikke. Og det er evnt han som er en drittsekk, ikke TS. 

Anonymkode: 1317d...099

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil du være med å bidra til å bryte opp et ekteskap og en familie? Gjøre barna hans til skilsmissebarn? Hadde jeg vært deg hadde jeg trukket meg unna nå. Hvis dere ender opp sammen så må du forholde deg til barna hans og de vil nok finne ut at du var grunnen til at de ble skilsmissebarn. Du setter deg selv opp for utrolig mye problemer. Og vil du virkelig ha en mann som er så umoralsk at han over flere år og flere perioder har en annen på si og lyver til sin kone og mor til sine barn? Det hadde ikke vært noe attraktivt for meg ihvertfall. 

Anonymkode: 18902...314

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt så vet jeg litt mer enn hva jeg skriver.. jeg snakker med han hver dag og vet hva han føler for meg.

Uansett hva du vet og ikke vet, en ordentlig mann gjør ikke slikt mot sin kone og også deg. Søppel av en mann og dere begge fortjener bedre. 

Anonymkode: 95fd3...3f9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må tillate meg å si at dere oppfører dere akkurat like råttent begge to. Dere vet at det dere gjør er så galt som det kan få blitt og allikevel gjør dere det. Med overlegg.

Jeg har vært i hans kones sko. Årelange forhold med elskerinner som han bedyret sine varme følelser for. Han mente til og med at han elsket den ene elskerinna si. Kan du tenke deg hva som skjedde da han ble avslørt? Da ingen av elskerinnene var forbudte lenger og dermed tilgjengelige og mindre spennende, så mistet han interessen og innledet fort et forhold med ei annen dame. Den var det ingen som så komme. Aller minst elskerinnene. 

Gjør deg selv en tjeneste; avslutt forholdet ditt med ham. For

1) det kommer trolig aldri til å bli dere. 

2) du skal se tilbake på ditt eget liv en dag. Er det denne ryggradløse handlingen du vil skal definere deg?

3) han er kun ute etter den forbudte spenningen som du representerer. Ikke deg. Selv om han får deg til å tro det. Du kunne like godt vært en prostituert. 

4) avslutter du nå, så kan du i det minste fortelle deg selv at du gjorde NOE riktig..

5) avslutter du nå, så kan det være at kona ikke avslører det dere holder på med. Uansett om forholdet er mulig å redde eller eller ei, så vil et brudd forårsaket av utroskap ofte skape et utrolig dårlig samarbeidsmiljø mellom foreldrene. Så dårlig at barna tar skade av det. Livet ut. Vil du virkelig bidra til å risikere å ødelegge så mye..? 

6) ha mer respekt for deg selv enn du har for en som ikke respekterer hverken deg eller sin egen kone. 

Anonymkode: aec10...3e5

• Liker 6
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ut i fra det deg har lest på KG så er det nok av både kvinner og menn som ikke har sex med sin gifte halvdel.. så jeg har ingen grunn til ikke å tro på det han sier..har som sagt kjent han i ovet 10 år. Men jeg innrømmer at jeg både er teit og dum. Det jeg spør om her er jo bare om jeg skal spørre han om han vil noe mer eller ikke...

Du trenger ikke spørre. Handlingene hans viser hva han vil. 

Han vil altså ha i pose og sekk.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har et forhold med en mann som er gift og har barn. Han sier at han ikke har sex med kona si og ikke sover på samme rom. Jeg tror faktisk på det han sier ( jeg har kjent han i over 10 år ). For å ta det fra begynnelsen, så hadde vi et forhold som varte i ca. 1 år for 6-7 år siden. Vi møttes noen ganger i uken, men på den tiden var jeg i begynnelsen av 20 årene og han i 20 årene og jeg avsluttet det for å finne meg kjæreste. Jeg har ikke funnet noen og nå holder vi igjen på med hverandre. Jeg kjenner jeg begynner å få følelser for fyren og har egentlig lyst å si at det må bli oss eller ingenting.  Vi har egentlig ikke snakket så mye om det men han har sagt han er glad i meg og vil møte meg til en hver ledig tid. Jeg føler meg litt kjip som "elskerinne" og har ikke lyst å ødelegge noe hvis han egentlig ikke vil forlate kona. Men jeg tenker på han hele tiden!! Bør jeg spørre ham hva han egentlig vil?

Det at de ikke har sex og har separate soverom, er en ganske standard ting å si. Mest sannsynlig juger han. Synes du bør ta hensyn til kona hans og barna hans, og avslutte dette forholdet.

Anonymkode: b7337...ced

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men kona snakker også med han hver dag, og hun vil nok si at hun vet hva han føler for henne.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Synes absolutt du bør spørre han hva han vil. 

AnonymBruker
Skrevet

Men når du spør han vil han mest sannsynlig juge. Tror han vil holde på deg så langt løgnene rekker. Han juger nok ikke noe mindre for deg enn han gjør for kona. Tvert imot. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes generelt gærne og dumme fjols som går etter gifte menn burde bli satt i offentlig gapestokk. 

Anonymkode: 85a49...956

• Liker 5
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han sier han kun er med kona for barna sin del.. Jeg har sånn litt forsiktig sagt at det ikke riktig for hans del og hans liv for de  del. Barna kommer til å ha det fint uansett om de er sammen eller ikke. Men igjen så er det jo opp til han hva han vil og ikke..

Det er der du tar så feil. Barna kommer ikke til å ha det fint. Mine barn er høysensitive, og ved et evt samlivsbrudd hadde de begge savnet den forelderen de ikke er med, resten av oppveksten. Mange barn er som mine. Og det er bare en av grunnene til at de ikke "kommer til å ha det fint uansett". Finn deg noe eget du, ikke ødelegg en familie. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ut i fra det deg har lest på KG så er det nok av både kvinner og menn som ikke har sex med sin gifte halvdel.. så jeg har ingen grunn til ikke å tro på det han sier..har som sagt kjent han i ovet 10 år. Men jeg innrømmer at jeg både er teit og dum. Det jeg spør om her er jo bare om jeg skal spørre han om han vil noe mer eller ikke...

Derfor vet du alt om hva som foregår  bak deres fire vegger? Kanskje du gjerne vil tro det....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og når folk finner ut at du er en som splitter familier så mister de respekten for deg. Det er en motbydelig ting du driver med og jeg håper problemene bare hoper seg opp for dere.. Er ikke sikkert du er den eneste han ligger med bak konas rygg heller. 

Anonymkode: 470ed...e70

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er godt med sex med en gift mann. Så lenge det er meg han er gift med.

Anonymkode: a98c4...1ff

Må si meg enig her. Har prøvd dette selv over en periode nå, og kan konstantere at det er sykt digg.

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes generelt gærne og dumme fjols som går etter gifte menn burde bli satt i offentlig gapestokk. 

Anonymkode: 85a49...956

Ikke bra å være utro, men det er vel helst de gifte mennene som bør til pers, om gapestokk er svaret. De har forpliktelser til kona som rekker langt over den dårlige moralen elskerinnen viser. 

Ts, det du bør gjøre er å avslutte dette, og ev si til ham at om han går fra kona er han velkommen tilbake til deg.

• Liker 3
Skrevet

Bare en ting å gjøre : Kutt ut å treffe ham, og si at du ikke vil mer, sålenge han er gift. Har han sterke følelser for deg vil han da forlate sin kone. Gjør han ikke det har du svaret på hvem som betyr mest for ham. 

Å gi ham i pose og sekk medfører ingenting godt for verken deg eller kona, og han slipper å ta et valg. 

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Det er svaret. 

Uansett kommer han til å svare at det er komplisert og "jamen, barna" og ting tar tid, men "jeg har sterke følelser for deg, det må du ikke tvile på, jeg må bare vente litt til, jeg kan dessverre ikke svare deg noe bedre enn det nå"

Noe sånt kommer han til å si.

Det er ikke hva folk sier som er alltid sannheten, den får du ved å se på hva de gjør. Det er ingen klisjé, det er sånn det er. Handlinger definerer mennesker. 

Anonymkode: f188e...700

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her har du et godt eksempel på ei som har rota det til, litt sånn som du har gjort nå:

Anonymkode: f188e...700

Skrevet

Hadde dette vært meg (noe som ALDRI jeg kunne gjort tbh), så ville jeg satt meg ned å prata med fyren. Han har en familie og har vært GIFT i 10 ÅR. Høres ut som at han kjeder seg litt og går tilbake til en "gammel flamme", som han lett vet går til sengs med han uten problemer. 

Stå opp for deg selv å ikke ødelegg en hel familie, HVIS han vil gå fra kona si så kjør på, men hvis ikke så la dem nå være i fred.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...