AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #1 Skrevet 25. mars 2018 Jeg har et forhold med en mann som er gift og har barn. Han sier at han ikke har sex med kona si og ikke sover på samme rom. Jeg tror faktisk på det han sier ( jeg har kjent han i over 10 år ). For å ta det fra begynnelsen, så hadde vi et forhold som varte i ca. 1 år for 6-7 år siden. Vi møttes noen ganger i uken, men på den tiden var jeg i begynnelsen av 20 årene og han i 20 årene og jeg avsluttet det for å finne meg kjæreste. Jeg har ikke funnet noen og nå holder vi igjen på med hverandre. Jeg kjenner jeg begynner å få følelser for fyren og har egentlig lyst å si at det må bli oss eller ingenting. Vi har egentlig ikke snakket så mye om det men han har sagt han er glad i meg og vil møte meg til en hver ledig tid. Jeg føler meg litt kjip som "elskerinne" og har ikke lyst å ødelegge noe hvis han egentlig ikke vil forlate kona. Men jeg tenker på han hele tiden!! Bør jeg spørre ham hva han egentlig vil? Anonymkode: be63f...c83 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #2 Skrevet 25. mars 2018 Ja, du bør spørre han hva han er ute etter hos deg - om det er bare spenning i hverdagen, noe nytt ift kona eller om han er på vei ut og evt sammen med deg da. Du bør virkelig gjøre det før du får følelser og ikke klarer å gå dersom han sier at han bare vil ha en elskerinne. Og så MÅ du ha i bakhodet at de fleste gifte menn ikke går fra konene sine, uansett hvor vanskelig det er hjemme og hvor lite sex de har og hvor lite forståelsesfull kona er osv osv. Noen menn går selvfølgelig i fra kona si, men jeg syns absolutt du bør få på det rene hva han tenker. Han kan selvfølgelig lyve for deg og si at han vil gå og så aldri gjøre det. Du bør uansett "ta praten". Anonymkode: f188e...700 2
duplexx Skrevet 25. mars 2018 #3 Skrevet 25. mars 2018 Han har i pose og sekk. Etter ti år er det blirt behagelig for han. Og du kan ALDRI tro at han etter ti år skal velge deg... 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #4 Skrevet 25. mars 2018 Hvis han har det så fælt, hvorfor går han ikke fra henne? Det er så ufattelig dårlig gjort å være utro, uansett hvor dårlig forholdet er. Og det er ikke noe bedre å være en elskerinne når du vet at han er gift. Anonymkode: 0d877...6f9 4
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #5 Skrevet 25. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis han har det så fælt, hvorfor går han ikke fra henne? Det er så ufattelig dårlig gjort å være utro, uansett hvor dårlig forholdet er. Og det er ikke noe bedre å være en elskerinne når du vet at han er gift. Anonymkode: 0d877...6f9 Jeg vet jeg ikke er noe bedre.. men jeg klarer ikke holde følelsene i sjakk og da blir det bare sånn. Han har selv sett at han er idiot som holder på sånn.. men han føler tydeligvis noe for meg siden han vil treffe meg. Anonymkode: be63f...c83
Kim123 Skrevet 25. mars 2018 #6 Skrevet 25. mars 2018 Du blir lurt av han, og den stakkars kona blir lurt av begge dere to. Skam! 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #7 Skrevet 25. mars 2018 Jeg synes det er godt med sex med en gift mann. Så lenge det er meg han er gift med. Anonymkode: a98c4...1ff 6
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #8 Skrevet 25. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg vet jeg ikke er noe bedre.. men jeg klarer ikke holde følelsene i sjakk og da blir det bare sånn. Han har selv sett at han er idiot som holder på sånn.. men han føler tydeligvis noe for meg siden han vil treffe meg. Anonymkode: be63f...c83 Som regel er de følelsene seksuelle. Og uansett vil du ikke ha en mann som var utro med deg. Jeg mener absolutt ikke at det alltid er sånn at hvis man er utro en gang så er man utro bestandig, men sjansen er stor. Og det er uansett ikke spesielt bra utgangspunkt. Hvis han hadde følt det han burde følt for deg så hadde han forlatt kona si først. Anonymkode: f188e...700 2
chouette Skrevet 25. mars 2018 #9 Skrevet 25. mars 2018 Han har etter så mange år gjort det helt tydelig hva han vil.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #10 Skrevet 25. mars 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, du bør spørre han hva han er ute etter hos deg - om det er bare spenning i hverdagen, noe nytt ift kona eller om han er på vei ut og evt sammen med deg da. Du bør virkelig gjøre det før du får følelser og ikke klarer å gå dersom han sier at han bare vil ha en elskerinne. Og så MÅ du ha i bakhodet at de fleste gifte menn ikke går fra konene sine, uansett hvor vanskelig det er hjemme og hvor lite sex de har og hvor lite forståelsesfull kona er osv osv. Noen menn går selvfølgelig i fra kona si, men jeg syns absolutt du bør få på det rene hva han tenker. Han kan selvfølgelig lyve for deg og si at han vil gå og så aldri gjøre det. Du bør uansett "ta praten". Anonymkode: f188e...700 Jeg vet litt mer enn hva jeg har skrevet her.. men jeg vet også hvor mye jeg betyr for han. Og det er ikke det samme som det var for 10 år siden. Det e4 litt annerledes nå og det er derfor jeg vil spørre han.. Anonymkode: be63f...c83
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #11 Skrevet 25. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet litt mer enn hva jeg har skrevet her.. men jeg vet også hvor mye jeg betyr for han. Og det er ikke det samme som det var for 10 år siden. Det e4 litt annerledes nå og det er derfor jeg vil spørre han.. Anonymkode: be63f...c83 Men du vet ikke om han vil gå fra kona si for deg. Du må finne ut om du har mage til å fortsette å møte han mens han fortsatt er gift med en annen. Det du burde gjøre er å la være å spørre han, egentlig. Heller si til han at du vil ha han og at han må gå fra kona si dersom dere skal være sammen. Anonymkode: f188e...700 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #12 Skrevet 25. mars 2018 3 minutter siden, toothfairy skrev: Han har etter så mange år gjort det helt tydelig hva han vil. Det var jeg som avsluttet det sist gang og det var på en måte jeg som innledet det på nytt denne gang. Jeg vet jeg er dust og alt.. men han sa ja og ikke nei til å treffe meg. Han også sagt han har følelser for meg så derfor tenker jo jeg at jeg vil spørre han o. Han vil noe mer eller avslutte det igjen . . Anonymkode: be63f...c83
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #13 Skrevet 25. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men du vet ikke om han vil gå fra kona si for deg. Du må finne ut om du har mage til å fortsette å møte han mens han fortsatt er gift med en annen. Det du burde gjøre er å la være å spørre han, egentlig. Heller si til han at du vil ha han og at han må gå fra kona si dersom dere skal være sammen. Anonymkode: f188e...700 Han sier han kun er med kona for barna sin del.. Jeg har sånn litt forsiktig sagt at det ikke riktig for hans del og hans liv for de del. Barna kommer til å ha det fint uansett om de er sammen eller ikke. Men igjen så er det jo opp til han hva han vil og ikke.. Anonymkode: be63f...c83
Gjest Catalina Culès Skrevet 25. mars 2018 #14 Skrevet 25. mars 2018 Hva faen er det med folk som legger seg etter gifte?!
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #15 Skrevet 25. mars 2018 2 minutter siden, Catalina Culès skrev: Hva faen er det med folk som legger seg etter gifte?! første gang vi møttes, var det han som innledet det hele. jeg visste det var galt... men trodde det bare skulle skje en gang mes gjorde det altså ikke.. Anonymkode: be63f...c83
Gjest Catalina Culès Skrevet 25. mars 2018 #16 Skrevet 25. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: første gang vi møttes, var det han som innledet det hele. jeg visste det var galt... men trodde det bare skulle skje en gang mes gjorde det altså ikke.. Anonymkode: be63f...c83 Du viste det var galt, men likevel forsatte du, fysj. Da er du like drittsekk som ham.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #17 Skrevet 25. mars 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: første gang vi møttes, var det han som innledet det hele. jeg visste det var galt... men trodde det bare skulle skje en gang mes gjorde det altså ikke.. Anonymkode: be63f...c83 Bare en gang...? Det er en gang for mye det. Anonymkode: a18ef...9ce 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #18 Skrevet 25. mars 2018 Tror du burde google elskerinnetalen. For det er den du har falt for. Selvsagt har han sex med kona si, men livet deres er mer slitsomt enn det var før barn og han bruker deg som pauseinnslag for spenning og avbrekk fra hverdagen. Han har ti år med dette mennesket. Hverdag blir kjedelig. Og hans løsning er å være utro i stede for å ta vare på familien sin. Skikkelig kvalitetsmann du har finne deg der altså....men jeg kan love deg at han ikke vil gå fra familien sin. Det er altfor komplisert. Og siden han ikke har gått fra kona si allerede så vil det jo også si at han har det helt greit. Han bare kjeder seg litt og bruker deg til underholdning. Jeg personlig skjønner ikke at du gidder. Anonymkode: cb375...d90 5
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #19 Skrevet 25. mars 2018 Vil du virkelig innlede et forhold med en mann som er utro mot kona si? Anonymkode: 95fd3...3f9 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #20 Skrevet 25. mars 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du burde google elskerinnetalen. For det er den du har falt for. Selvsagt har han sex med kona si, men livet deres er mer slitsomt enn det var før barn og han bruker deg som pauseinnslag for spenning og avbrekk fra hverdagen. Han har ti år med dette mennesket. Hverdag blir kjedelig. Og hans løsning er å være utro i stede for å ta vare på familien sin. Skikkelig kvalitetsmann du har finne deg der altså....men jeg kan love deg at han ikke vil gå fra familien sin. Det er altfor komplisert. Og siden han ikke har gått fra kona si allerede så vil det jo også si at han har det helt greit. Han bare kjeder seg litt og bruker deg til underholdning. Jeg personlig skjønner ikke at du gidder. Anonymkode: cb375...d90 Ut i fra det deg har lest på KG så er det nok av både kvinner og menn som ikke har sex med sin gifte halvdel.. så jeg har ingen grunn til ikke å tro på det han sier..har som sagt kjent han i ovet 10 år. Men jeg innrømmer at jeg både er teit og dum. Det jeg spør om her er jo bare om jeg skal spørre han om han vil noe mer eller ikke... Anonymkode: be63f...c83 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå