AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #1 Skrevet 25. mars 2018 Jeg skal kjøpe fliser til å ha på kjøkkenet, og hadde bestemt meg for hvite avlange (metro-flis, eller noe lignende). Kjøkkenet mitt er hvitt, dvs fargen "tidløs". Disse hvite flisene er jo i en mye hvitere nyanse, mer "klassisk hvit". Blir ikke dette fullstendig kræsj? Anonymkode: 7eee2...5c6
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #2 Skrevet 26. mars 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal kjøpe fliser til å ha på kjøkkenet, og hadde bestemt meg for hvite avlange (metro-flis, eller noe lignende). Kjøkkenet mitt er hvitt, dvs fargen "tidløs". Disse hvite flisene er jo i en mye hvitere nyanse, mer "klassisk hvit". Blir ikke dette fullstendig kræsj? Anonymkode: 7eee2...5c6 Jeg kjenner ikke fargen "Tidløs", men knallhvitt mot annet hvitt kan fort få den andre hvitfargen til å se skitten ut. Råder deg til å prøve dem sammen før du bestemmer deg. Anonymkode: 21247...8d3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #3 Skrevet 26. mars 2018 Det er vanskelig å prøve sammen mtp at de nye kjøkkenskapene mine ikke er oppe enda. Flisene vil jo ikke stå helt inntil skapene, men tar jeg fargeprøve og flisprøve sammen, så blir det stor forskjell. Tidløs er noe ala eggehvit/bomull, bare litt mer gråskjær i seg. Standard hvitfarge fra f.eks Sigdal. Anonymkode: 7eee2...5c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå