Gå til innhold

Fliser over kjøkkenbenk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal kjøpe fliser til å ha på kjøkkenet, og hadde bestemt meg for hvite avlange (metro-flis, eller noe lignende). Kjøkkenet mitt er hvitt, dvs fargen "tidløs". Disse hvite flisene er jo i en mye hvitere nyanse, mer "klassisk  hvit". Blir ikke dette fullstendig kræsj? 

Anonymkode: 7eee2...5c6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal kjøpe fliser til å ha på kjøkkenet, og hadde bestemt meg for hvite avlange (metro-flis, eller noe lignende). Kjøkkenet mitt er hvitt, dvs fargen "tidløs". Disse hvite flisene er jo i en mye hvitere nyanse, mer "klassisk  hvit". Blir ikke dette fullstendig kræsj? 

Jeg kjenner ikke fargen "Tidløs", men knallhvitt mot annet hvitt kan fort få den andre hvitfargen til å se skitten ut. Råder deg til å prøve dem sammen før du bestemmer deg. 

Anonymkode: 21247...8d3

AnonymBruker
Skrevet

Det er vanskelig å prøve sammen mtp at de nye kjøkkenskapene mine ikke er oppe enda. Flisene vil jo ikke stå helt inntil skapene, men tar jeg fargeprøve og flisprøve sammen, så blir det stor forskjell. 

Tidløs er noe ala eggehvit/bomull, bare litt mer gråskjær i seg. Standard hvitfarge fra f.eks Sigdal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...