Gå til innhold

Finnes det noen hjemme-tannbleking som virkelig fungerer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd både Dentawhite og iWhite. Synes ingen av dem funker.... 

Noen erfaringer med andre merker?

Anonymkode: 2b9ce...b14

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på det samme :) iwhite funker ikke her heller, og heller ikke en svindyre AP24 fra Nu Skin... :(

Anonymkode: 4aecf...bd0

AnonymBruker
Skrevet

Crest whitening, men pass på for det kan ødelegge emaljen din. Det virker hvertfall! 

Anonymkode: 2f8c4...8bd

Skrevet

Crest som man bestiller fra ebay funker fjell! Men dette er sterkere enn det som er lovlig å selge over disk i Norge. Dersom man bestiller, så sørg for at selger er fra USA, ikke Kina e.l. 

AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De som faktisk fungerer, er ikke lov å selge noe annet sted enn hos tannlege.

https://www.nrk.no/livsstil/advarer-mot-ulovlige-tannblekemidler-1.13661628

Anonymkode: 5dc7b...c75

Jeg kjenner flere som gjør det hos kosmetisk sykepleier der man tar fillers og botox osv.
Betyr det at de har samme opplegg som hos tannlegen , eller at de tilbyr dette ulovlig?
Der ligger man under UV lys en viss tid, med gel skinner på tenna og får med seg et par gel skinner hjem som skal brukes dagen etter. Det er stor blekingsforskjell på de jeg kjenner som har gjort det hos sånne behandlere så det funker som fjell hvertfall.

Skrevet

Jeg har brukt Crest i alle år, etter anbefalinger fra JLovesMac1 på Youtube :) Men de er sterkere enn det som er tillatt å selge i Norge, så du må nok handle på internett.

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner flere som gjør det hos kosmetisk sykepleier der man tar fillers og botox osv.
Betyr det at de har samme opplegg som hos tannlegen , eller at de tilbyr dette ulovlig?
Der ligger man under UV lys en viss tid, med gel skinner på tenna og får med seg et par gel skinner hjem som skal brukes dagen etter. Det er stor blekingsforskjell på de jeg kjenner som har gjort det hos sånne behandlere så det funker som fjell hvertfall.

Disse salongene har gjerne knyttet til seg en tannpleier eller tannlege som står som ansvarlig for behandlingen, selv om den utføres av en annen. Samme type behandling tilbys hos mange tannleger, så jeg ville jo uansett følt meg tryggere å få utført behandlingen hos tannhelsepersonell. 

AnonymBruker
Skrevet

Har alltid brukt crest. Bruker den for sensitive tenner. 

Anonymkode: ab1eb...a29

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Disse salongene har gjerne knyttet til seg en tannpleier eller tannlege som står som ansvarlig for behandlingen, selv om den utføres av en annen. Samme type behandling tilbys hos mange tannleger, så jeg ville jo uansett følt meg tryggere å få utført behandlingen hos tannhelsepersonell. 

Ok men tror du at det er helt samme behanlding/virkemiddel? For de hos kosmetisk sykepleier er litt billigere enn hos tannlegen.
Eller har sett en skjønnhetsklinikk like dyrt som hos tannlegen men de andre er ofte en tusenlapp eller to billigere.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ok men tror du at det er helt samme behanlding/virkemiddel? For de hos kosmetisk sykepleier er litt billigere enn hos tannlegen.
Eller har sett en skjønnhetsklinikk like dyrt som hos tannlegen men de andre er ofte en tusenlapp eller to billigere.

Hvor mye koster det hos tannlegen?

Anonymkode: a98ef...1bb

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye koster det hos tannlegen?

Anonymkode: a98ef...1bb

3000++ (usikker på om det er bleking der, eller hjemmebleking man får med seg)

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

3000++ (usikker på om det er bleking der, eller hjemmebleking man får med seg)

Jeg fikk tilpasset tannskinner hos tannlegen for en del år siden. Mener jeg betalte +/- 4000 for det og selve blekingen gjorde jeg hjemme. Koster ca 300 +/- for en liten tube med bleiking. Husker ikke hvor mange jeg brukte den gangen. 2-3 stk kanskje.

Anonymkode: ba5c5...1e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...