AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #1 Skrevet 25. mars 2018 Men man hører ofte menn syte å klage når de er single. Hva er egentlig grunnen til dette ? Anonymkode: 2837c...651 6
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #2 Skrevet 25. mars 2018 Just now, AnonymBruker said: Men man hører ofte menn syte å klage når de er single. Hva er egentlig grunnen til dette ? Anonymkode: 2837c...651 Nettopp begynt å lese KG? De er over alt. Du kan lese side opp og side nede om disse kvinnene. Anonymkode: f061c...327 4
Gjest making.a.mess Skrevet 25. mars 2018 #3 Skrevet 25. mars 2018 Fordi kvinner ofte trives godt som single, mens menn sulter ihjel ved brødboksen og lurer på hvordan han skal dekke sexbehovet sitt.
herremann Skrevet 25. mars 2018 #4 Skrevet 25. mars 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Men man hører ofte menn syte å klage når de er single. Hva er egentlig grunnen til dette ? Anonymkode: 2837c...651 Fordi kvinner flest får seg lett ny partner mens for menn flest krever det mye arbeid. 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #5 Skrevet 25. mars 2018 3 minutter siden, herremann skrev: Fordi kvinner flest får seg lett ny partner mens for menn flest krever det mye arbeid. Går fint an å pule på noen og likevel være singel. Kvinner er ikke avhengige av å ha en partner som er en mamma for oss. Anonymkode: 90ae7...049 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #6 Skrevet 25. mars 2018 Kvinner er single av egen fri vilje. Menn er single fordi ingen vil ha dem. Det er forskjellen. Anonymkode: c357c...c5b 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #7 Skrevet 25. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kvinner er single av egen fri vilje. Menn er single fordi ingen vil ha dem. Det er forskjellen. Anonymkode: c357c...c5b Så det du sier er at alle menn er like og ønsker de samme ting ? Anonymkode: 2837c...651 1
Elaine Marley Skrevet 25. mars 2018 #8 Skrevet 25. mars 2018 Synes jeg hører og leser endel klaging fra kvinner også. Begynner å bli lei av å skrive dette, men jeg tror det handler mer om individ og mindre om kjønn. Noen mennesker trives bare ikke med å være singel, og noen er jo singel lenge og da kan man jo føle på mye forskjellig. 4
Xcase33 Skrevet 25. mars 2018 #9 Skrevet 25. mars 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Men man hører ofte menn syte å klage når de er single. Hva er egentlig grunnen til dette ? Anonymkode: 2837c...651 Kvinnfolk er sjeldent single ...og hvis de er det så vet de at de kan slå til på mange tilbud som allerede ligger foran dem i hverdagen. Det er grunnen til det i Norge ihvertfall.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #10 Skrevet 25. mars 2018 Slike tråder tiltrekker i alle fall de samme mannlige brukerne. De bitre. Anonymkode: 587a2...dc5 12
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #11 Skrevet 25. mars 2018 Nok av kvinner som klager over singellivet også, men de er sjelden så bitre over verden, bare misfornøyde med egen tilværelse. Det er sjelden jeg ser single kvinner som mener at de har krav på en partner, slik en del single menn ser ut til å forvente... Anonymkode: ddbc3...d4f 12
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #12 Skrevet 25. mars 2018 1 time siden, herremann skrev: Fordi kvinner flest får seg lett ny partner mens for menn flest krever det mye arbeid. Haha du tuller ? Det gjelder ikke her i hvert fall. Det er ikke bare å finne en mann og stifte familie. Man må jobbe på og bli avvist. Anonymkode: 734bd...892 2
jabx Skrevet 25. mars 2018 #13 Skrevet 25. mars 2018 Er det ikke litt merkelig å opprette en slik tråd like etter at flere kvinner har opprettet tråder her om hvor fælt det er å være single? 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #14 Skrevet 25. mars 2018 58 minutter siden, Xcase33 skrev: Kvinnfolk er sjeldent single ...og hvis de er det så vet de at de kan slå til på mange tilbud som allerede ligger foran dem i hverdagen. Det er grunnen til det i Norge ihvertfall. Tilbud ? Ja, men de forsvinner like fort og gir f i deg etterpå. De er bare ute etter hygge og ons. Synes de fleste er kresne idag og kyniske. De fleste menn jeg vet om vil være barnløse og single. Anonymkode: 734bd...892 2
lyx22 Skrevet 25. mars 2018 #15 Skrevet 25. mars 2018 1 time siden, Elaine Marley skrev: Synes jeg hører og leser endel klaging fra kvinner også. Begynner å bli lei av å skrive dette, men jeg tror det handler mer om individ og mindre om kjønn. Noen mennesker trives bare ikke med å være singel, og noen er jo singel lenge og da kan man jo føle på mye forskjellig. helt enig, før jeg trykket inn her trodde jeg overskriften var ironi. kvinner klager i bøtter og span om at de ikke finner den perfekte . bare gå inn på singelliv og dating forumet. massevis jeg tror forresten menn har det bedre single iforhold til det kvinner tolker det. menn har jo lyst på ha sex med mange forskjellige mens kvinner vil ha en fast 2
Arabella Skrevet 25. mars 2018 #16 Skrevet 25. mars 2018 1 minutt siden, lyx22 skrev: helt enig, før jeg trykket inn her trodde jeg overskriften var ironi. kvinner klager i bøtter og span om at de ikke finner den perfekte . bare gå inn på singelliv og dating forumet. massevis jeg tror forresten menn har det bedre single iforhold til det kvinner tolker det. menn har jo lyst på ha sex med mange forskjellige mens kvinner vil ha en fast Hvilken betegnelse bruker dere menn på kvinner som kanskje ikke vil binde seg til en fast? Den er ikke pen. 6
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #17 Skrevet 25. mars 2018 2 minutter siden, Arabella skrev: Hvilken betegnelse bruker dere menn på kvinner som kanskje ikke vil binde seg til en fast? Den er ikke pen. Hva er det? Selvstendig og likestilt... Anonymkode: fc044...c50 1
lyx22 Skrevet 25. mars 2018 #18 Skrevet 25. mars 2018 3 minutter siden, Arabella skrev: Hvilken betegnelse bruker dere menn på kvinner som kanskje ikke vil binde seg til en fast? Den er ikke pen. hore ? forresten kvinner slutshamer mer enn menn 1
Arabella Skrevet 25. mars 2018 #19 Skrevet 25. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva er det? Selvstendig og likestilt... Anonymkode: fc044...c50 Disse likte jeg, men det jeg tenkte på er nok et ord mange menn dessverre bruker ennå. Kvinner skal være dydige og kyske, vet du. 2
SpaceDementia Skrevet 25. mars 2018 #20 Skrevet 25. mars 2018 (endret) 8 minutter siden, Arabella skrev: Hvilken betegnelse bruker dere menn på kvinner som kanskje ikke vil binde seg til en fast? Den er ikke pen. Burde ikke være et problem, men det er jo litt kjedelig hvis en jente får et slikt rykte på seg. Jeg hadde fint klart å gifte meg med en slik løssluppen jente. Bedre at hun har fått levd livet og fått litt livsglede, enn å ha vært redd for sine egne lyster. Endret 25. mars 2018 av SpaceDementia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå