Hansen90 Skrevet 25. mars 2018 #1 Skrevet 25. mars 2018 Men også redd for å bli såra 😦. Har ikke holdt på med noen siden i fjor sommer. Henne møtte jeg på en hjemmefest via en kompis av meg. Vi fant kjapt tonen å datet en måneds tid. Kjemien var absolutt der. Men da ting begynte å bli mer seriøst, feiga jeg ut. Fikk en slags panikk følelse. Hadde et veldig turbulent forhold med eksen. Endte med et forferdelig tung og lang kjærlighetsorg. Er livredd for at det skal hende igjen. Hvordan skal jeg greie å komme forbi det stadiet?
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #2 Skrevet 25. mars 2018 Muligheten var der, og her er ikke annet råd enn å hoppe ut i det. Dessuten tror jeg neppe du kan kalle eks om dere kun datet sammen. Men tror neppe kvinneguiden er kanalen å få råd, fordi dine omgivelser som egentlig er det som er det relevante for deg der du er. Alt som blir skrevet her blir av det kunstige slaget, og regner ikke med du vil leve et kunstig liv, men et ekte liv. Lykke til. Anonymkode: 67d48...dd3
Gjest Brukerid1975 Skrevet 25. mars 2018 #3 Skrevet 25. mars 2018 (endret) Lol Endret 25. mars 2018 av Brukerid1975
Hansen90 Skrevet 25. mars 2018 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2018 (endret) Mulig jeg var litt utydelig i innlegget. Hun jeg datet i en måneds tid er ikke eksen min. Eksen min var jeg sammen med i nesten 4 år. Hmm, okay... hvordan da tenker du? Endret 25. mars 2018 av Hansen90
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #5 Skrevet 25. mars 2018 12 minutter siden, Hansen90 skrev: Mulig jeg var litt utydelig i innlegget. Hun jeg datet i en måneds tid er ikke eksen min. Eksen min var jeg sammen med i nesten 4 år. Hmm, okay... hvordan da tenker du? Du må rett og slett ta det du får, og du vil leve lykkelig som et menneske, uten å måtte tenke for mye på det emne. Anonymkode: 67d48...dd3
Xcase33 Skrevet 25. mars 2018 #6 Skrevet 25. mars 2018 43 minutter siden, Hansen90 said: Men også redd for å bli såra 😦. Har ikke holdt på med noen siden i fjor sommer. Henne møtte jeg på en hjemmefest via en kompis av meg. Vi fant kjapt tonen å datet en måneds tid. Kjemien var absolutt der. Men da ting begynte å bli mer seriøst, feiga jeg ut. Fikk en slags panikk følelse. Hadde et veldig turbulent forhold med eksen. Endte med et forferdelig tung og lang kjærlighetsorg. Er livredd for at det skal hende igjen. Hvordan skal jeg greie å komme forbi det stadiet? Er du ikke mannfolk? må ikke la ekser haselere med deg som de vil. Må du stå opp som en mann og si hvor skapet skal stå.
Teethgrinding Skrevet 26. mars 2018 #7 Skrevet 26. mars 2018 Ikke vær så himla feig da TS. Jeg blir sliten bare av å lese om deg.
Surikatta Skrevet 26. mars 2018 #8 Skrevet 26. mars 2018 Et konstruktivt svar? Du er ikke klar. La det ligge en stund og finn deg heller andre ting å gjøre: nye hobbyer, reiser, trening, lesing hva som helst. Bli kjent med nye mennesker og stå sterkt i deg selv først og fremst. Når du er det, kan du tenke på dating igjen. Å forsere det gjør bare ting vondt verre. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå