AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #21 Del Skrevet 26. mars 2018 Glemme ting skjer ikke. Jeg har huskelister, elektronisk kalender og notater for alt. Telefonen derimot. Den har gått i baderomsfilsene, i garasjegulvet, i do (!). Fordi jeg stadig snakker i den eller svarer på mail. Den ligger i en bukselomme/jakkelomme, eller glir ut av handen min. For meg er den en bruks-ting, så litt svinn skjer. Men hva med deg TS? Skal jeg starte en tråd der jeg skryter av at jeg aldri har trengt å dra tilbake på butikken etter ukehandelen fordi jeg aldri glemmer noe? At jeg aldri har glemt tannbørsten på ferie? At jeg ikke har forsovet meg en eneste gang? At jeg aldri har bommet på en tidsfrist på jobben? I min verden glipper man aldri på noe som kan planlegges. Men å være klossete, det har jeg ingen løsning på... For andre er det annerledes. Uten at jeg angriper de med andre egenskaper av den grunn. Anonymkode: 37a17...79e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #22 Del Skrevet 26. mars 2018 Uvisst, men gramatikken din fikk meg nesten til å miste min. Anonymkode: 5be8f...040 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #23 Del Skrevet 26. mars 2018 Mange vimsete folk som svarer i denne tråden ser jeg Jeg forstår at du skriver dette i frustrasjon TS. Jeg irriterer meg stadig over folk på jobben som ikke husker å rydde opp etter seg på kjøkkenet, ikke klarer å komme på møter tidsnok, glemmer å ta med seg ting, spør om hjelp til å ordne printeren for TUSENDE gang og så videre. Lett å bli oppgitt i en travel hverdag, men de har jo massevis av gode egenskaper som jeg velger å fokusere på. At de er litt distrè må jeg tåle, jeg har antageligvis personlighetstrekk de synes er irriterende også Anonymkode: 98469...874 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peaches Skrevet 26. mars 2018 #24 Del Skrevet 26. mars 2018 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har høyt stoffskifte, og det du beskriver er helt normalt. Det engelske ordet «lightheaded» er en veldig god beskrivelse. Jeg merker selv at jeg ikke er helt med, og kjører ikke bil (jeg tør rett og slett ikke, siden hjernen min fungerer på samme måte som da jeg fikk morfin etter en operasjon). Anonymkode: 8c601...924 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #25 Del Skrevet 27. mars 2018 Jeg skyver mobilen i gulvet når jeg legger meg i senga, spyler vann rett i skjea så jeg får vannsprut i ansiktet, velter glass fra bordet når jeg tar av meg genseren, legger meg rett oppå pungen til kjæresten, velter et vannglass over pcen.. har til og med klart å gi kjæresten en knyttneve i ansiktet. Vi som er klønete kan faktisk ikke noe for det, og ja jeg synes det er flaut, plagsomt og dyrt, men jeg får ikke gjort noe med det. Ble født sånn rett og slett. Det ser jo ut som at jeg ikke evner å tenke i det hele tatt, men de som kjenner meg har ikke møtt noen som tenker like mye som meg, så det er ikke det det handler om, jeg bare er sånn Anonymkode: 3552e...7ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #26 Del Skrevet 28. mars 2018 På 25.3.2018 den 21.52, AnonymBruker skrev: Hva har dette med stoffskifte?? Anonymkode: de4f7...674 Mener du: Hva er dette med stoffskifte? Eller Hva har dette med stoffskifte å gjøre? Anonymkode: 70443...d0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå