AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #1 Skrevet 25. mars 2018 Altså jeg kjenner flere, som på en eller annen måte klarer å miste mobilen i bakken i det de går ut døra fra bilen. Jeg synes ikke en gang synn på de, når de blir fortvilet og må bruke penger på ny mobil. Hvordan er det mulig å miste den ut av bilen?? Plasser den i veska di, eller et annet sted i bilen hvor den ikke faller ut døra. en annen ting, å miste ting ellers Har ei venninne, som lånte en kjole av meg. Til hver gang vi treffes så har hun glemt å ta den med. "Neste gang" sier hun, men hun glemmer til hver gang!!!! Hva er det med fokk?? Anonymkode: de4f7...674
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #2 Skrevet 25. mars 2018 Venninna di har sikkert ødelagt kjolen. Anonymkode: 5e744...cb2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #3 Skrevet 25. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Venninna di har sikkert ødelagt kjolen. Anonymkode: 5e744...cb2 Ja, eller mista den ut av en bil. Anonymkode: 2ebb4...a9d 20
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #4 Skrevet 25. mars 2018 Fy fela til folk.. Flytt til skogs! Anonymkode: d0f9a...261 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #5 Skrevet 25. mars 2018 Jeg er veldig klønete og det hender stadig vekk at jeg detter på isen, faller ned trappa, mister telefonen osv. Men jeg glemmer ikke ting og kan ikke skjønne hvordan en glemt kjole har sammenheng med å være klønete? Anonymkode: f7478...406 4
Blikkboks Skrevet 25. mars 2018 #6 Skrevet 25. mars 2018 Hehe.. Det handlar om kor ein har tankane sine? Eg blir veldig vimsete og klumsete når eg er trøtt, stressa eller har generelt mykje å tenkje på. Då hender det at eg legg telefonen på biltaket og køyrer i veg. Eller at eg har mobilen i handa når eg tek på jakka, også glepp den inni amen og vips ut. Eller den dett ut av lomma mi når eg går ut av bilen. Du må gjerne tenke at eg er ein dumrian, altså. Vi har vel alle vårt... 5
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #7 Skrevet 25. mars 2018 Jeg er slik, vet ikke hvorfor. De fleste av vennene mine også. Vi ler av oss selv og hverandre, og har heldigvis ikke venner som deg Anonymkode: bd4e0...760 5
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #8 Skrevet 25. mars 2018 Jeg har høyt stoffskifte, og det du beskriver er helt normalt. Det engelske ordet «lightheaded» er en veldig god beskrivelse. Jeg merker selv at jeg ikke er helt med, og kjører ikke bil (jeg tør rett og slett ikke, siden hjernen min fungerer på samme måte som da jeg fikk morfin etter en operasjon). Anonymkode: 8c601...924
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #9 Skrevet 25. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er slik, vet ikke hvorfor. De fleste av vennene mine også. Vi ler av oss selv og hverandre, og har heldigvis ikke venner som deg Anonymkode: bd4e0...760 Det er noen ganger faktisk veldig irriterende med folk som ikke eier orden eller alltid ødelegger noe altså. Virker litt lette av dere dersom dere bare ler hele tiden. Anonymkode: de4f7...674 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #10 Skrevet 25. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har høyt stoffskifte, og det du beskriver er helt normalt. Det engelske ordet «lightheaded» er en veldig god beskrivelse. Jeg merker selv at jeg ikke er helt med, og kjører ikke bil (jeg tør rett og slett ikke, siden hjernen min fungerer på samme måte som da jeg fikk morfin etter en operasjon). Anonymkode: 8c601...924 Hva har dette med stoffskifte?? Anonymkode: de4f7...674
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #11 Skrevet 25. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er noen ganger faktisk veldig irriterende med folk som ikke eier orden eller alltid ødelegger noe altså. Virker litt lette av dere dersom dere bare ler hele tiden. Anonymkode: de4f7...674 Ødelegger og mister kun mine egne ting. Skulle det mot formodning skje med andre sine hadde jeg erstattet det med en gang, men det har ikke skjedd ennå. Anonymkode: bd4e0...760 8
Trolltunge Skrevet 25. mars 2018 #12 Skrevet 25. mars 2018 Vel, i går da jeg skulle hente noe i skapet ramlet en hel pakke makaroni ned, og spredte seg fint utover gulvet. I dag da jeg tok noe ut av et annet skap raste jeg ned et glass, som gikk i tusen biter. Hva er det med meg? Vel, er man litt hastig og har tankene andre steder, så kan ting skje. Det er uhell, ikke nødvendigvis noe annet. Kanskje litt for mye å tenke på generelt, så man er uoppmerksom. Det gjør ikke folk til dårlige mennesker! 4
Gjest making.a.mess Skrevet 25. mars 2018 #13 Skrevet 25. mars 2018 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså jeg kjenner flere, som på en eller annen måte klarer å miste mobilen i bakken i det de går ut døra fra bilen. Jeg synes ikke en gang synn på de, når de blir fortvilet og må bruke penger på ny mobil. Hvordan er det mulig å miste den ut av bilen?? Plasser den i veska di, eller et annet sted i bilen hvor den ikke faller ut døra. en annen ting, å miste ting ellers Har ei venninne, som lånte en kjole av meg. Til hver gang vi treffes så har hun glemt å ta den med. "Neste gang" sier hun, men hun glemmer til hver gang!!!! Hva er det med fokk?? Anonymkode: de4f7...674 Åh.. du er tydeligvis et bedre menneske da... Jeg har mistet tlf ut av bilen, inni bilen, i do, ned fra køyeseng, ned fra bord.. kort sagt så bør den tåle litt. Jeg leter etter hvor jeg har lagt den minst et par ganger om dagen. Og ting glemmes. Enkelte av oss må leve med slikt. Nøkler vil jeg ikke engang begynne å snakke om.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #14 Skrevet 25. mars 2018 Jeg glemmer hvor jeg parkerer bilen, jeg har ganske jevnlig kaffeflekker på bukse/skjorte, jeg glemmer ta med meg noe til en venninne med mindre det er veldig relatert til det vi skal gjøre, en lånt kjole ville garantert blitt glemt. Jeg kjøper iallefall 2-3 par solbriller hver sesong siden jeg setter meg på dem... kan også garantere at jeg glemmer noe av det jeg gikk på butikken for å handle! Telefonen går stadig vekk i bakken, jeg snubler i mine egne bein, jeg slår hendene borti dørkarmer, og har alltid nye blåmerker. Skriver jeg handleliste, så er sjansen stor for at jeg glemmer den også Men er veldig flink til å huske avtaler da Anonymkode: dc3e6...55b 3
The Kitten Skrevet 25. mars 2018 #15 Skrevet 25. mars 2018 Hvorfor irriterer det deg at andre ødelegger sine egene ting? Det med kjolen kan jeg forstå, men du får dra hjem til henne og hente den da. 5
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #16 Skrevet 26. mars 2018 9 timer siden, The Kitten skrev: Hvorfor irriterer det deg at andre ødelegger sine egene ting? Det med kjolen kan jeg forstå, men du får dra hjem til henne og hente den da. Agreed. Anonymkode: 4b507...1eb
Veslefrikk Skrevet 26. mars 2018 #17 Skrevet 26. mars 2018 10 timer siden, Trolltunge skrev: Vel, i går da jeg skulle hente noe i skapet ramlet en hel pakke makaroni ned, og spredte seg fint utover gulvet. I dag da jeg tok noe ut av et annet skap raste jeg ned et glass, som gikk i tusen biter. Hva er det med meg? Vel, er man litt hastig og har tankene andre steder, så kan ting skje. Det er uhell, ikke nødvendigvis noe annet. Kanskje litt for mye å tenke på generelt, så man er uoppmerksom. Det gjør ikke folk til dårlige mennesker! Du får rydde litt i skapene dine. Høres ut som de er litt overfylte. 😂 1
Trolltunge Skrevet 26. mars 2018 #18 Skrevet 26. mars 2018 14 minutter siden, Veslefrikk skrev: Du får rydde litt i skapene dine. Høres ut som de er litt overfylte. 😂 Ja jeg tok hintet etter makaroni katastrofen, og ryddet og omorganiserte i alle skap på kjøkkenet. Det var kanskje grunnen til at jeg rev ned glasset, for det pleide ikke å være glass i den hyllen, men jeg hadde jo laget "bedre" system.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #19 Skrevet 26. mars 2018 Snakk om lav iq på ts. Huff. Håper du blir fratatt lappen, ts. Anonymkode: dce4a...266 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #20 Skrevet 26. mars 2018 Jeg har knust 2 mobiler. Jeg går ikke alltid med veske, og er dum og har den i baklomma. Har nesten mistet den i do flere ganger Men jeg har tatt konsekvensene, skjønt at det var min egen dumskap og brukt den knuste mobilen til jeg hadde råd og fant en mobil på billigsalg. En jeg kjenner mistet mobilen sin ut av joggebukselomma og hylte og skreik om mente at det ikke var muuuulig. Samme med nøkler i joggebukse som han mistet i skauen. Da blir det litt annerledes. Klart det er mulig når en er uforsiktig! Hvem andre skal man skylde på liksom? Anonymkode: 6100a...02d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå