AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #1 Skrevet 25. mars 2018 Jeg holder på en fyr som jeg har utrolig deilig sex med! Vi gjør litt forskjellige stillinger og har det egentlig ganske bra 😊 jeg er ikke så veldig på dirty talk.. men to ganger nå har han på møte "invitert" til at jeg skal snakke og tekste litt dirty men jeg er ikke vant til det og er ikke helt sikker på hva jeg skal si uten at det blir for teit😂 sist gang kjørte vi bil og han spurte hva jeg hadde lyst å gjøre.. Hvor jeg svarer så teit som "har veldig lyst å ta på deg".. Hehe.. han lo hvertfall da! Og det endte opp med en fantastisk runde i bilen😊 Noen som har noen tips til litt forsiktig dirty talk? Anonymkode: a13c0...794
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #2 Skrevet 25. mars 2018 TS: Ingen som snakket dirty?😂 Anonymkode: a13c0...794
jente 93 Skrevet 25. mars 2018 #3 Skrevet 25. mars 2018 fortell ham i detalj hva du har lyst til å gjøre med ham/hva du vil han skal gjøre med deg, tenkt på at det du synes er teit å si vil han sikkert synes er veldig sexy, så ikke vær flau 😊 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #4 Skrevet 26. mars 2018 Ja huff så teit... Anonymkode: 3409d...b2f
Ansagt Skrevet 26. mars 2018 #5 Skrevet 26. mars 2018 Det er når det kommer spontant og uventet det er mest morro syns jeg ihvertfall. Selv blir jeg helt satt ut når dama bare ut av det blå ber meg trekke ned buksa for "hun trenger å få litt pikk i munnen“😋 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå