Gjest prinsessethea Skrevet 25. mars 2018 #1 Del Skrevet 25. mars 2018 Er det flere der ute som interesserer seg for åndelighet? Selv føler jeg at jeg har en dyp sjel og høyt humør, nesten som ying-yang. Det jeg lurer på er om vi bør stole på intuisjonen vår? Vet vi egentlig svaret på det meste uten å spørre oss frem til det?- tenker på følelsesmessige ting. Om jeg vil, så har jeg faktisk svaret inni meg på det meste, derfor bruker jeg ikke så mye tid på konfrentering, spesielt når det gjelder kjærestemateriale. Hadde vært morro å fått til en tråd med spirituelle folk der ute :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjokoladebolle Skrevet 25. mars 2018 #2 Del Skrevet 25. mars 2018 Ja jeg mener at man absolutt bør stole på intuisjonen sin. Ang yin og yang osv har jeg ikke noe kunnskap, men de eneste gangene jeg angrer på noe er når jeg ikke har fulgt magefølelsen. Og personlig stoler jeg på intuisjonene mine fordi det viser seg at det er mer der der kommer fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå