AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #1 Skrevet 25. mars 2018 Hvordan så den ut? Hva inneholdt den? Anonymkode: 8cc36...3eb
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #2 Skrevet 25. mars 2018 Ingen som står ut. Mye dårlig blant menn. Syns min egen er genial, morsom, fine bilder😇 Anonymkode: 26484...0d9 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #3 Skrevet 25. mars 2018 10 minutter siden, AnonymBruker said: Ingen som står ut. Mye dårlig blant menn. Syns min egen er genial, morsom, fine bilder😇 Anonymkode: 26484...0d9 Det kunne man ha sagt om kvinner på Tinder også. Men siden en god del menn trykker "liker" på nærmeste alt som ser ut til å puste kommer dette aldri frem. Ser mange som klager på menns tinderprofiler, men det kommer aldri fram hva som er gode profiler. Ser man på alle klagene/turnoffene på menns Tinderprofiler på dette forumet under ett, så kan man konstatere at menn på Tinder er en turnoff. Det vil fortsette å florere med dårlige profiler så lenge det aldri kommer frem hva som er noen eksempler på gode profiler. Anonymkode: 8cc36...3eb 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #4 Skrevet 25. mars 2018 16 minutter siden, AnonymBruker said: Det kunne man ha sagt om kvinner på Tinder også. Men siden en god del menn trykker "liker" på nærmeste alt som ser ut til å puste kommer dette aldri frem. Ser mange som klager på menns tinderprofiler, men det kommer aldri fram hva som er gode profiler. Ser man på alle klagene/turnoffene på menns Tinderprofiler på dette forumet under ett, så kan man konstatere at menn på Tinder er en turnoff. Det vil fortsette å florere med dårlige profiler så lenge det aldri kommer frem hva som er noen eksempler på gode profiler. Anonymkode: 8cc36...3eb Jepp. Helt enig. Jenter får enten gi oss feedback, eller slutte å klage! Anonymkode: 88292...8f4 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #5 Skrevet 25. mars 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvordan så den ut? Hva inneholdt den? Anonymkode: 8cc36...3eb 16 minutter siden, AnonymBruker said: Jepp. Helt enig. Jenter får enten gi oss feedback, eller slutte å klage! Anonymkode: 88292...8f4 Synes det er kult med bilder hvor mannen driver med en idrett. Sveiper til høyre med en gang det er bilder fra treningssenter, fleksing i speilet, drikkebilder eller selfier. Å ha gruppebilde som de tre-fire første bildene er heller ikke neo pluss. Anonymkode: 33872...d49
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #6 Skrevet 26. mars 2018 Så kvinner vet hva de ikke vil ha i en profil, men ikke hva de vil ha. Til tross for 2/3 av alle brukere på Tinder er menn klages det på at det nesten ikke finnes gode profiler. Tror kanskje denne skjevfordelingen er med på å gjøre vanskeligere på kvinner å velge ved at det er for mange å velge i mellom. Anonymkode: 8cc36...3eb
Elaine Marley Skrevet 26. mars 2018 #7 Skrevet 26. mars 2018 Så fordi det eksisterer en tråd om hva kvinner ikke liker på Tinder så betyr det at kvinner ikke vet hva de vil ha? Eh, javel. Jeg vet godt hva jeg liker, men nå var ikke det spørsmålet i den andre tråden og forsåvidt ikke her heller. Beste Tinderprofil? Da regner jeg med at det da menes: beste man har sett og en som skilte seg ut. Men for meg personlig så liker jeg bilder der man ser hvordan mannen ser ut. Jeg liker også menn som skriver noen ord om seg selv, og det er det ganske få som gjør. Faktisk har teksten gjort meg mer interessert enn bildene har i mange tilfeller. Jeg ser etter menn som har litt like interesser som meg, som virker jordnære, snille og gjerne litt sære. Jeg prøver å tenke at mange ser bedre ut i virkeligheten så jeg prøver å ha det i bakhodet. Tviler på at dette gjorde noen noe mer kloke siden det jeg ser etter er ikke nødvendigvis det andre ser etter. 3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #8 Skrevet 26. mars 2018 Kom over en profil der eneste profilteksten var: "Ikke ta det som et kompliment hvis vi matcher. Jeg er tydeligvis helt elendig i å velge mannfolk." Veldig pen jente, vi matchet. Mye humor Ble aldri noe mer, men husker henne svært godt. Anonymkode: f9aae...5c1 5
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #9 Skrevet 26. mars 2018 Siden dere spurte (ikke så fint) om hva vi VIL se på tinder, her er det jeg reagerer positivt på: - Et godt bilde der man ser mannen tydelig i høy oppløsning, tatt av noen andre enn han selv, der han smiler naturlig mot kamera eller i det minste den veien han ser - om mulig, et bilde av han der han driver med sin faste fritidsaltivitet, om det så er sport eller warhammer - bilde av han i selskap med dress En trenger ikke ha alle de bildene på en gang, men dette er bilder der du kan ses fra din beste side. Hvis bildene blir tatt ute med naturlig lys så blir det oftere finere bilder. Jeg kan nevne en som fikk meg til å le, håper han ikke snoker her eller noen kjenner han; En søt mann hadde skrevet i bio; 170cm men rekker likevel til den høyeste hylla. Da jeg bladde i bildene, hadde han et der han viser at han tar ut en tallerken fra øverst i et skap, med teksten : null stress. Jeg er petite så short people problems er min type humor. Anonymkode: 26484...0d9
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #10 Skrevet 27. mars 2018 Jeg husker en profil jeg synes var forfriskende. Matchet ikke, men husker han listet opp positive egenskaper og prøvde å selge seg selv litt. Typ "liker å gå på fjellet, god til å lage mat". Mange tenker nok at en slik profil er cocky og turnoff, men jeg synes det var forfriskende å se en profil som åpent viste at han var seriøs, og at han ikke var redd for å skryte litt av seg selv. Alle (eller... noen i hvert fall) vil jo vise seg fra sin beste side for å få folk til å velge dem. De greiene med at alle skal være så "chill" og ikke bry seg, er jeg lei av... Så etter jeg så profilen hans, ble jeg inspirert til å endre min på samme måte Ellers er det som de andre skriver over her: Bilder i god kvalitet, både av ansikt og i helfigur. Helst 4-5 bilder fra naturlige situasjoner som viser litt av hva du liker å gjøre, og ikke selfies fra nøyaktig samme vinkel. Anonymkode: b384f...c08
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #11 Skrevet 27. mars 2018 På 26.3.2018 den 20.17, AnonymBruker skrev: Siden dere spurte (ikke så fint) om hva vi VIL se på tinder, her er det jeg reagerer positivt på: - Et godt bilde der man ser mannen tydelig i høy oppløsning, tatt av noen andre enn han selv, der han smiler naturlig mot kamera eller i det minste den veien han ser - om mulig, et bilde av han der han driver med sin faste fritidsaltivitet, om det så er sport eller warhammer - bilde av han i selskap med dress En trenger ikke ha alle de bildene på en gang, men dette er bilder der du kan ses fra din beste side. Hvis bildene blir tatt ute med naturlig lys så blir det oftere finere bilder. Jeg kan nevne en som fikk meg til å le, håper han ikke snoker her eller noen kjenner han; En søt mann hadde skrevet i bio; 170cm men rekker likevel til den høyeste hylla. Da jeg bladde i bildene, hadde han et der han viser at han tar ut en tallerken fra øverst i et skap, med teksten : null stress. Jeg er petite så short people problems er min type humor. Anonymkode: 26484...0d9 Tror jeg var på date med han her 😂 Anonymkode: 69636...5e4 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #12 Skrevet 27. mars 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror jeg var på date med han her 😂 Anonymkode: 69636...5e4 Fortell ALT. Jeg snakker litt med han ennå så give me the details. Anonymkode: 26484...0d9
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #13 Skrevet 29. mars 2018 Jeg digger de med humor. Likte veldig godt: Sur og sinna trebarnsfar ledig. Litt av et varp. Anonymkode: 67731...a26 1
M8ooqz Skrevet 29. mars 2018 #14 Skrevet 29. mars 2018 Off topic, men trenger hjelp til min egen tinder profil. Send meg mld om du vil hjelpe.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #15 Skrevet 29. mars 2018 41 minutter siden, M8ooqz skrev: Off topic, men trenger hjelp til min egen tinder profil. Send meg mld om du vil hjelpe. Nei ærlig talt, du fikk jo hjelp fra flere for 2 uker siden. Hva er det nå som er problemet? Anonymkode: 26484...0d9 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #16 Skrevet 29. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei ærlig talt, du fikk jo hjelp fra flere for 2 uker siden. Hva er det nå som er problemet? Anonymkode: 26484...0d9 Og lenge før det også. Anonymkode: 05403...7dd 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #17 Skrevet 29. mars 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og lenge før det også. Anonymkode: 05403...7dd Mistenker han bare er ute etter komplimenter kanskjeeee.... Anonymkode: 26484...0d9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå