Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger en ansiktskrem og en øyekrem som har gode ingredienser med tanke på anti-aldring. De må være uten parfyme og alkohol, men gjør ikke noe om de inneholder cetyl alkohol eller cetearyl alkohol. Jeg er 35 og har normal hudtype.  Er det noen som kan være så snille og gi noen tips og dele erfaringer? :):)

Anonymkode: 80d3e...cd7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker Excuviance veldig godt, men har ikke oversikt over innholdet i alle kremene :) Jeg gikk til hudpleier og fikk tilpasset produkter etter hva hun mente jeg trengte.

Anonymkode: 35e2d...71a

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg liker Excuviance veldig godt, men har ikke oversikt over innholdet i alle kremene :) Jeg gikk til hudpleier og fikk tilpasset produkter etter hva hun mente jeg trengte.

Takk for svar! 

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var nylig hos oslo hudpleieklinikk og fikk god hjelp. begynte på en serie fra elixir og er så langt ganske fornøyd, men tar jo noen mnd før man ser ordentlig virkning. 

for anti-age er i hvertfall A-vitamin viktig så langt jeg har forstått

Anonymkode: b73c3...dd8

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg var nylig hos oslo hudpleieklinikk og fikk god hjelp. begynte på en serie fra elixir og er så langt ganske fornøyd, men tar jo noen mnd før man ser ordentlig virkning. 

for anti-age er i hvertfall A-vitamin viktig så langt jeg har forstått

Anonymkode: b73c3...dd8

Takk for tipset! Kan du anbefale et sted å kjøpe Elixir på nettet? 

TS

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan jeg spørre deg også om du kan anbefale en nettbutikk hvor det selges Excuviance?

TS

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre deg også om du kan anbefale en nettbutikk hvor det selges Excuviance?

TS

Jeg har kjøpt i salong, men tror feks blivakker.no har den serien :) 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har kjøpt i salong, men tror feks blivakker.no har den serien :) 

Takk! :)

TS

Skrevet

Når det gjelder Elixir tror jeg at jeg hadde bestilt time i salong for få skreddersydde produkter. Du får ellers kjøpt Elixir på nett bla hos beautyheaven og bethsbeauty (bare å google!)

exuviance har jeg god erfaring med. Gode og virksomme produkter til ok pris. Også her hadde jeg bestilt time i salong. Du får anbefalt tilpassede produkter og du støtter det lokale næringslivet. 

Av nettbutikker anbefaler jeg skincity.no. De fører ikke Elixir, men har Exuviance og en rekke andre, gode merker. Gratis frakt uansett beløp og rask levering. Du kan også ta flere gratis tester for å få tilpasset  rutine, enten fra et merke du velger eller du kan la hudpleier komme med anbefalinger, du kan ringe, chatte og maile med hudpleiere hvis du lurer på noe. De har ofte gode tilbud også. 

Skrevet

Om du vil høre mer om produkter fra et av de ledende selskapene innenfor nettopp antialdring, så vil jeg absolutt kunne hjelpe deg med det :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...