Gjest Forelskagjest Skrevet 18. februar 2005 #1 Skrevet 18. februar 2005 Morn allesammen Idag er det en måned siden jeg traff typen min. Er veldig forelsket, og skal møte han. Har lyst å gi han en overraskelse som ikke koster så mye. Hva kan jeg gjøre? Sitter nå på jobben, og skal møte han etterpå. Vi drar kanskje til en cafe. Forslag til hva jeg kan gjøre som er søtt koselig og samtidig viser han at jge er kjmepeglad i han(A) Venter på svar :)
Gjest Gjesta Skrevet 18. februar 2005 #2 Skrevet 18. februar 2005 Gi ham et koselig kort Ikke lag noen big deal ut av det, gutter flest er ikke så glade i den typen fuzz.....
Gjest Forelskagjest Skrevet 18. februar 2005 #3 Skrevet 18. februar 2005 Hei, Han fikk kort fra meg på valentines day. Synes det blir litt for mye med to kort rett etter hverandre? noen andre forslag? Gi ham et koselig kort Ikke lag noen big deal ut av det, gutter flest er ikke så glade i den typen fuzz.....
Gjest Gjesta Skrevet 18. februar 2005 #4 Skrevet 18. februar 2005 Da ville jeg heller ha kjøpt en god flaske vin, to fine glass og tatt det frem hjemme, fremfor å gå på kafè. Ha på deg noe lett og vakkert, og forfør ham skikkelig. Ikke noe som tenner en mann som det...... Hadde ikke kjøpt noe kort da nei.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå