Gå til innhold

Hvilken pizzakjede har den beste pizzaen

Anbefalte innlegg

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Jeg foretrekker Pizzabakeren.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Pizza Hut.

Anonymkode: c70cc...a89

• Liker 1
Skrevet

Etter å ha prøvd mye forskjellig, inkludert pizzabakern,

må jeg nok erkjenne, at Peppes er best :nordvesta:

• Liker 8
Skrevet

Domino's :)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Pizzabakeren 😍😋

Anonymkode: 232a2...79b

AnonymBruker
Skrevet

dolly sin er/var best... utrolig dumt at de blir dominoes!! Så da svarer jeg pizzabakeren :)

Anonymkode: 02929...cb7

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Pizzabakern :)

Anonymkode: 35fca...583

Skrevet (endret)

Jeg syns pizzaen fra Pizzabakeren er helt ok, men tror nok jeg liker Peppes best. Dominos er litt så som så, av og til god, av og til ikke.

Har en lokal pizzasjappe i nærområdet som slår alle, men den er jo ikke akkurat del av en kjede.

Endret av Brunhilde
manglende evne til å treffe rett tast
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Av kjedene liker jeg Peppe's sin pizza best, men kvaliteten på det de leverer fra restauranten nærmest oss er veldig opp og ned. De er gjerne gjerrige på fyllet, selv på premium variantene, og pizzaen er gjerne svært godt stekt. Typ på grensa til brent - siterer Gordon Ramsay: "When it's brown it's cooked, when it's black it's fucked." - Ramsay's Kitchen Nightmares UK S01E01

Det er ikke verdt å kjøre drøyt 15 minutter hver vei for å hente pizza hos Peppe's når kvaliteten varierer så mye som den gjør, så det blir som regel til at vi henter pizza fra Pizzabakeren som ligger bare fem minutters kjøring unna. De skal ha for veldig jevn kvalitet. Pizzaen er alltid passe stekt og er ganske konsistente på mengden fyll som er på. Jeg har ikke tenkt "oj, i dag var dere kjipe" eller "jøss, så generøse dere var i dag da" om mengden fyll på pizza derfra, i motsetning til på Peppe's. 

Litt lavere pris, kortere kjøretur for å hente og jevn kvalitet = Pizzabakeren vinner, selv om jeg synes Peppe's sin pizza er bedre.

Lagt til:

Mine to absolutte favoritter er ikke en del av de store kjedene, de er lokale bedrifter. Lizzi's pizza i Drammen har veldig god tykkbunnet pizza og Vito's Trattoria på Lierskogen har utrolig god italiensk pizza. Fellini Ristorante er en god nummer to "italiensk pizza lista". 

Endret av Christiane_W
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Peppes!!!

Anonymkode: af4ea...234

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Christiane_W skrev:

Av kjedene liker jeg Peppe's sin pizza best, men kvaliteten på det de leverer fra restauranten nærmest oss er veldig opp og ned. De er gjerne gjerrige på fyllet, selv på premium variantene, og pizzaen er gjerne svært godt stekt. Typ på grensa til brent - siterer Gordon Ramsay: "When it's brown it's cooked, when it's black it's fucked." - Ramsay's Kitchen Nightmares UK S01E01

Det er ikke verdt å kjøre drøyt 15 minutter hver vei for å hente pizza hos Peppe's når kvaliteten varierer så mye som den gjør, så det blir som regel til at vi henter pizza fra Pizzabakeren som ligger bare fem minutters kjøring unna. De skal ha for veldig jevn kvalitet. Pizzaen er alltid passe stekt og er ganske konsistente på mengden fyll som er på. Jeg har ikke tenkt "oj, i dag var dere kjipe" eller "jøss, så generøse dere var i dag da" om mengden fyll på pizza derfra, i motsetning til på Peppe's. 

Litt lavere pris, kortere kjøretur for å hente og jevn kvalitet = Pizzabakeren vinner, selv om jeg synes Peppe's sin pizza er bedre.

Lagt til:

Mine to absolutte favoritter er ikke en del av de store kjedene, de er lokale bedrifter. Lizzi's pizza i Drammen har veldig god tykkbunnet pizza og Vito's Trattoria på Lierskogen har utrolig god italiensk pizza. Fellini Ristorante er en god nummer to "italiensk pizza lista". 

Lizzi’s er best! Men dog ikke noen kjede. 

Anonymkode: 65240...a7d

AnonymBruker
Skrevet

Peppes thai chicken er eneste som bestilles. Alt annet føler jeg at jeg lager bedre hjemme. 

Så om noen har en god oppskrift på chicken satay pizza, er det veldig verdsatt.  

Anonymkode: e24a3...eed

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dominos, always!

Anonymkode: d7aaa...a04

AnonymBruker
Skrevet

Dominos 

Anonymkode: aa3f5...f6a

AnonymBruker
Skrevet

Elsker dominos!!! 

Anonymkode: ae967...dd2

Skrevet
På 29.3.2018 den 12.48, AnonymBruker skrev:

Peppes thai chicken er eneste som bestilles. Alt annet føler jeg at jeg lager bedre hjemme. 

Så om noen har en god oppskrift på chicken satay pizza, er det veldig verdsatt.  

Anonymkode: e24a3...eed

Er det ikke bare å lage en chicken satay og så smøre utover en pizzabunn da?

AnonymBruker
Skrevet

Her er en lokal pizza "restaurant" best. Domino's er litt sånn, nja. Noen av pizzaene er gode, men noen smaker bare æsj. Og jeg er ikke kresen på pizza. Liker også Peppes. 

Anonymkode: 4c5a4...654

• Liker 1
Skrevet (endret)
5 minutter siden, O.G. skrev:

Er det ikke bare å lage en chicken satay og så smøre utover en pizzabunn da?

Min oppskrift.

Peanuttsmør, soyaolje, limejuice, brunt sukker, karripulver, hvitløk og ei spiseskjei peppersaus (ta den der flytende på pose som toro har og bland resten inn), du må vel koke  inn litt mer for at den ikke skal begynne å renne, hvis den skal smøres utover en deigbunn.

Endret av O.G.
Skrevet

Vi bestiller fra en lokal sjappe som har nydelig stenovnsbakt italiensk pizza. Bestilte derifra i går faktisk, 240 kr for medium stor pizza med masse fyll, inkludert rømmedressing og utkjøring- ikke verst. 

Skrevet

Pizzabakeren😍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...