Gå til innhold

Pizzastykker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har tenkt å bestille pizza til meg selv, men vet ikke hvor mange stykker 1 pizza er delt opp i. Vil ikke bestille for mye, men ikke for lite. Tror en stor pizza er ca 8 stykker. Hvor mange stykker er en liten?

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Det er like mange stykker, det er bare pizzaen som er mindre.

AnonymBruker
Skrevet

Et «stykke» er ingen pålitelig måleenhet, for å si det mildt. Noen deler pizzaen i store stykker og noen i små. Noen deler i snipper og noen i firkanter. Se heller på menyen til pizzastedet hvor stor pizzaen er. Medium pizza er som regel av en slik størrelse at den er beregnet til en person. 

Anonymkode: 3315f...810

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Et «stykke» er ingen pålitelig måleenhet, for å si det mildt. Noen deler pizzaen i store stykker og noen i små. Noen deler i snipper og noen i firkanter. Se heller på menyen til pizzastedet hvor stor pizzaen er. Medium pizza er som regel av en slik størrelse at den er beregnet til en person. 

Anonymkode: 3315f...810

Men TS vil ikke bestille for lite eller for mye så hun må vite exakt antall stykker her. Det skjønner du vel?

Anonymkode: 746c1...bee

Gjest Lilleprinsesse
Skrevet

Jeg bestiller alltid en stor en også fryser jeg ned resten. Da har jeg noe digg om jeg blir fysen på noe godt.

Skrevet

Tusen takk for svar!

Skrevet (endret)

Endret av Brunhilde
  • Liker 2
Skrevet

Jeg håper virkelig den videoen der er satire, men har mine tvil, av en eller annen grunn

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Brunhilde skrev:

Har hatt denne diskusjonen med en kompis. Men da handlet det om Crispo. Isteden for å dele sjokoladen kun i bitene den kommer i, knekker du dem i to i tillegg, og får dobbelt så mye sjokolade :P:fnise: haha. Neida, men mentalt/psykisk så kan du spise dobbelt så mye sjokolade (antall) uten ekstra kalorier :nordvesta:

Men tror disse videoene et tull, eller bare en type som virkelig liker å dumme ut dama, har sett dem i 2 andre hvor hun er like dum :fnise: Hvordan det var litt dumt med Brexit, at england skulle stenge grensene for da kunne hun jo ikke reise til Disneyland lengre :fnise: (tror det er de samme, hun ligner enstremt). 

Anonymkode: da6b0...4d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...