AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #1 Skrevet 25. mars 2018 står at den er vanntett Anonymkode: 2a813...e0b
TheGirlWhoWaited Skrevet 25. mars 2018 #2 Skrevet 25. mars 2018 33 minutter siden, AnonymBruker said: står at den er vanntett Anonymkode: 2a813...e0b Jepp, du kan til og med vaske den i oppvaskmaskin :-)
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #3 Skrevet 25. mars 2018 Den er ikke så fryktelig vanntett, og hvis du bruker såpe i tillegg så trenger vannet enda lettere inn. Jeg ville ikke lagt den i oppvaskmaskinen. Luft vil først bli presset ut når den blir varmet opp, og så blir det undertrykk som kan suge inn vann når den kjøles ned igjen. Vaskemaskinen spruter også såpevann med ganske stort trykk, som kan presse vann inn i den. Du bør heller ikke skylde den under krana siden det kan føre til høyere vanntrykk enn den tåler. Tørk av den med ei fuktig fille hvis du vil være trygg. Anonymkode: 58667...43f
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #4 Skrevet 25. mars 2018 Bruk antibac for touchscreen eller en litt fuktig klut. Jeg prøvde å vaske telefonen min, og den døde. Skjermen løsna og det kom vann inn i den. Anonymkode: cd40d...a8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå