Gjest Tiger1974 Skrevet 25. mars 2018 #1 Skrevet 25. mars 2018 Hei Jeg synes det er vakkert å se på når to vakre kvinner kysser - andre damer her inne som synes det samme? Noen jenter her som har kysset med andre jenter - hvordan var i så fall det?
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 25. mars 2018 #3 Skrevet 25. mars 2018 To heterofile kvinner som kysser gjør det stort sett bare for å få oppmerksomhet fra menn. Synes det er latterlig, men hver sin lyst. Hvorfor er det vakrere når to kvinner kysser enn når to menn eller en av hvert kjønn gjør det?
Gjest Tiger1974 Skrevet 25. mars 2018 #4 Skrevet 25. mars 2018 2 minutter siden, Anonymus Notarius skrev: To heterofile kvinner som kysser gjør det stort sett bare for å få oppmerksomhet fra menn. Synes det er latterlig, men hver sin lyst. Hvorfor er det vakrere når to kvinner kysser enn når to menn eller en av hvert kjønn gjør det? Personlig synes jeg at ei vakker kvinne er den vakreste skapningen på jord, så derfor synes jeg det ser best ut med to kvinner - liker selv best også å kysse med andre kvinner - men smaken er som baken.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #5 Skrevet 25. mars 2018 Siden jeg er lesbisk så synes jeg jo at der er ganske greit. Anonymkode: 79cc5...adc 5
#Hannkatt# Skrevet 25. mars 2018 #6 Skrevet 25. mars 2018 (endret) Jeg synes det er kjedelig. Det har blitt så vanlig å se 2 kvinner kysser, bare for å få oppmerksomhet fra menn. Det er kanskje mye mer spennende å se 2 menn kysser. Endret 25. mars 2018 av #Hannkatt# 3
T-Rex Skrevet 25. mars 2018 #7 Skrevet 25. mars 2018 Når kvinner kysser kvinner, skyldes det i 9 av 10 tilfeller at de vet at typene deres er bifile, og de prøver så godt de kan å skape litt sjalusi. Det virker ikke. 2
Kim123 Skrevet 25. mars 2018 #8 Skrevet 25. mars 2018 Personlig så synes jeg ikke at det er fint... mine meninger når det kommer til "sånne ting", er at disse damene kun gjør dette for å få så mye oppmerksomhet som mulig av menn (lesbiske damer?) .. Det er dumt. Kvinner har så mye mer å by på enn kropp og seksualitet.. 1
Gjest Tiger1974 Skrevet 25. mars 2018 #9 Skrevet 25. mars 2018 10 minutter siden, Madde123 skrev: Personlig så synes jeg ikke at det er fint... mine meninger når det kommer til "sånne ting", er at disse damene kun gjør dette for å få så mye oppmerksomhet som mulig av menn (lesbiske damer?) .. Det er dumt. Kvinner har så mye mer å by på enn kropp og seksualitet.. Klart vi kvinner har mye mer å by på enn kropp og seksualitet - men nå er det nå det vi diskuterer her i seksualitetsforumet da - ikke matlaging, intelligens osv.
Hadley Skrevet 25. mars 2018 #10 Skrevet 25. mars 2018 Jeg tenker at de fleste jenter kysser fordi de liker hverandre og ikke for å pirre menn. Samme med menn som kysser. Hvis noen synes det er pent å se på så er det vel uskyldig nok.
Gjest Tiger1974 Skrevet 25. mars 2018 #11 Skrevet 25. mars 2018 6 minutter siden, Hadley skrev: Jeg tenker at de fleste jenter kysser fordi de liker hverandre og ikke for å pirre menn. Samme med menn som kysser. Hvis noen synes det er pent å se på så er det vel uskyldig nok. Nydelig når jentene kysser - så fylt av lidenskap. Kjærligheten er fri for alle. Noen er lesbiske, noen er bifile, mens andre igjen er homofile - og alt er like naturlig. Min personlige mening er at det vakreste rent estetisk å se på er to vakre kvinner som kysser - ingenting slår lidenskapen mellom to vakre kvinner.
Tibbie Skrevet 25. mars 2018 #12 Skrevet 25. mars 2018 1 time siden, Anonymus Notarius skrev: To heterofile kvinner som kysser gjør det stort sett bare for å få oppmerksomhet fra menn. Synes det er latterlig, men hver sin lyst. Hvorfor er det vakrere når to kvinner kysser enn når to menn eller en av hvert kjønn gjør det? Sånt gjorde jeg mye av i fjortistiden, og det var mange av oss Men Herregud så mye oppmerksomhet vi fikk av dere gutter! (Jeg synes selv at det er lattelig) 1
Gjest Tiger1974 Skrevet 25. mars 2018 #13 Skrevet 25. mars 2018 8 minutter siden, Tibbie skrev: Sånt gjorde jeg mye av i fjortistiden, og det var mange av oss Men Herregud så mye oppmerksomhet vi fikk av dere gutter! (Jeg synes selv at det er lattelig)
Kim123 Skrevet 25. mars 2018 #14 Skrevet 25. mars 2018 46 minutter siden, Tiger1974 skrev: Klart vi kvinner har mye mer å by på enn kropp og seksualitet - men nå er det nå det vi diskuterer her i seksualitetsforumet da - ikke matlaging, intelligens osv. Trekk inn klørene...
Gjest Tiger1974 Skrevet 25. mars 2018 #15 Skrevet 25. mars 2018 Akkurat nå, Madde123 skrev: Trekk inn klørene... hehe
jente 93 Skrevet 25. mars 2018 #16 Skrevet 25. mars 2018 tror ikke jeg får mer ut av å se to jenter kysse enn to gutter eller jente og gutt, men synes det er veldig deilig å kysse jenter selv! og jenter som kysser for å få oppmerksomhet av gutter tror jeg de fleste blir ferdig med på ungdomskolen, det er for vår egen del ;-)
Gjest Tiger1974 Skrevet 25. mars 2018 #17 Skrevet 25. mars 2018 44 minutter siden, jente 93 skrev: tror ikke jeg får mer ut av å se to jenter kysse enn to gutter eller jente og gutt, men synes det er veldig deilig å kysse jenter selv! og jenter som kysser for å få oppmerksomhet av gutter tror jeg de fleste blir ferdig med på ungdomskolen, det er for vår egen del ;-) Ja, det er for vår egen del jenta mi Det å skulle ha oppmerksomheten fra gutter er jeg helt enig med deg ble vi ferdige med på ungdomsskolen. Nydelig å kysse jenter nå, og da er vi jo alene og kysser fordi det er deilig - ingen gutter der hehe
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #18 Skrevet 25. mars 2018 47 minutter siden, Tiger1974 skrev: Ja, det er for vår egen del jenta mi Det å skulle ha oppmerksomheten fra gutter er jeg helt enig med deg ble vi ferdige med på ungdomsskolen. Nydelig å kysse jenter nå, og da er vi jo alene og kysser fordi det er deilig - ingen gutter der hehe Ja, en hetero mann vil naturlig nok ikke ha oppmerksomhet fra gutter Anonymkode: 8c225...a90
Gjest aell Skrevet 25. mars 2018 #19 Skrevet 25. mars 2018 Med tanke på at jeg er bifil, så synes jeg at det er helt fint det.
Gjest Tiger1974 Skrevet 25. mars 2018 #20 Skrevet 25. mars 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, en hetero mann vil naturlig nok ikke ha oppmerksomhet fra gutter Anonymkode: 8c225...a90 Det vil heller ikke ei lesbisk kvinne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå