AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #1 Skrevet 25. mars 2018 Kvinner elsker å prate om menn, å tenke på menn, å leve for menn, å jakte på menn,. Kvinners hele identitet kretser kring menn. Derfor er det naturlig at kviner i filmer prater om menn, akkurat som de gjør i virkeligheten. Da er det bare latterlig å lage filmer hvor kvinner ikke oppfører seg slik som er naturlig for dem. Anonymkode: 7c5f1...80a
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #2 Skrevet 25. mars 2018 Da må jeg visstnok være en mann uten kuk og baller fordi det begynner å bli bra lenge siden jeg snakket med noen om mannfolk, og da var det om en som hadde drept noen i en ubåt. Anonymkode: 26d8a...4c0 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #3 Skrevet 25. mars 2018 Jeg og venninene mine i 20årene snakker MYE mer om mensen, irritabel tarm, jobb, matlaging, barn, klær, interiør og medier enn menn! Vi trenger ikke å jakte, mannfolka liner seg opp for å bli kjent med bra damer. Anonymkode: 535e5...180 5
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #4 Skrevet 25. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da må jeg visstnok være en mann uten kuk og baller Anonymkode: 26d8a...4c0 Altså en kvinne. En mann uten baller i et forhold oppfattes som kvinnen i forholdet. Kvinnen blir kjønnsforvirret og blir bare irritert og sint på den tafatte mannen sin. Du har garantert pratet om savnet av en mann, hvor sterkt du ønsker at du hadde en mann som tok seg av deg, osv. Kvinner gjør det hele tiden, prate rom menn på en eller annen måte, de er bare ikke klare over det. Anonymkode: 7c5f1...80a
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #5 Skrevet 25. mars 2018 30 minutter siden, AnonymBruker said: Du har garantert pratet om savnet av en mann, hvor sterkt du ønsker at du hadde en mann som tok seg av deg, osv. Kvinner gjør det hele tiden, prate rom menn på en eller annen måte, de er bare ikke klare over det. Anonymkode: 7c5f1...80a Haha, snakker du mye med kvinner? Hva jeg og min nærmeste venninne snakker om for tiden: Klær, buddhisme, mat som medisin, familie, jobb, den siste boken vi leste, TV-serier/film, hunder, været...finner ikke menn noe sted der gitt. Vi snakket om menn da mannen hennes var utro, og også sist jeg var forelsket, men det er en stund siden. Anonymkode: 3d13c...730
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #6 Skrevet 25. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Haha, snakker du mye med kvinner? Hva jeg og min nærmeste venninne snakker om for tiden: Klær, buddhisme, mat som medisin, familie, jobb, den siste boken vi leste, TV-serier/film, hunder, været...finner ikke menn noe sted der gitt. Vi snakket om menn da mannen hennes var utro, og også sist jeg var forelsket, men det er en stund siden. Anonymkode: 3d13c...730 *menn som er kjekke, hvem som hadde vært fin å gå i forhold med, osv. Ja, jeg prater en del med kvinner. Gjør ikke du? Anonymkode: 7c5f1...80a
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #7 Skrevet 25. mars 2018 Men hva i all verden er "Bechdel-testen" for noe? Anonymkode: 6480f...e5b
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #8 Skrevet 26. mars 2018 6 hours ago, AnonymBruker said: Men hva i all verden er "Bechdel-testen" for noe? Anonymkode: 6480f...e5b 1. Filmen må ha minst to (navngitte kvinner) 2. Kvinnene må snakke med hverandre 3. Om noe annet enn en mann https://bechdeltest.com Anonymkode: 3d13c...730
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #9 Skrevet 26. mars 2018 Snakker ikke om andre menn, da jeg blir tilfredsstilt og knulles av min mann med mange centimeter å gå på, for å si det sånn. Anonymkode: 1a98e...244
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå