AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #1 Skrevet 25. mars 2018 Pga flyskrekk vil jeg helst unngå å ta fly hvis jeg kan slippe. Samtidig kunne jeg godt tenke meg å reise utenlands og samtidig få med meg litt strender og bading til sommeren. Har lest litt om Sopot i Polen, evt Gdansk eller Gdynia. Dit er det jo overkommelig å kjøre bil eller tog, noe jeg synes er veldig greit. Er det noen som har vært i Sopot og som kan fortelle litt? Kan det anbefales å reise dit? Anonymkode: 2edd2...db9
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #2 Skrevet 25. mars 2018 Sopot på sommeren er helt nydelig. Velger du å bo på et hotell ved stranden, er det helt topp. I tillegg har du shopping og storby like ved. Anbefales! Anonymkode: c0db2...681
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #3 Skrevet 25. mars 2018 Ja, det anbefales! Faktisk trenger du ikke å dra helt dit heller. Om dere kjører bil og kjører i land i Swinoujscie, og kjører langs havet mot Gdansk, så vil dere komme til flere vakre småbyer med flotte hoteller, og den sydenstranda går langs hele kysten. Feks Miedzyzdroje eller Kolobrzeg er også vakre byer med flott arkitektur, shopping, avslapping, strandliv. Og det varmt, veldig varmt der om sommeren. Anonymkode: d35db...490
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #4 Skrevet 25. mars 2018 Kan skrive under på at det er varmt i Polen om sommeren. Skulle til Sopot, men vi valgte å være en uke ikke så langt fra Krakow. Anonymkode: 66916...4d3
Alltidpånett Skrevet 26. mars 2018 #5 Skrevet 26. mars 2018 Sopot er et kjempefint sted, mange gode restauranter og utesteder samt gode og ofte billige hoteller. Og kort vei til både storby og andre mindre steder. White Marlin og Bulaj er to restauranter ved stranden jeg virkelig kan anbefale. Vi hadde en 3-retter på førstnevnte for 100 kroner!
Zwish Skrevet 26. mars 2018 #6 Skrevet 26. mars 2018 Det kan være varmt, men er ikke garantert. (Tenk varmere enn Norge, men med samme skifter i vær- altså lite sannsynlig at det er sammenhengende varmt og sol hele sommeren). Var der et år hvor det var pisskaldt, småregnet og vi fikk null strand. Også vært andre somre hvor været er type norsk sommer. Men ellers er det topp, vært i området flere ganger. Er været dritt kan kanskje by-ferie i Gdansk være et alternativ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå