Gå til innhold

Babyjogger CityElite - plass i bagasjerom med liggedel

Anbefalte innlegg

Gjest adinterim
Skrevet

Er det noen som har Babyjogger City Elite med liggedelen som kan vise hvor mye plass den tar "nedpakket" i bagasjerommet? Mener jeg har lest at liggedelen må tas løs før vognen kan pakkes ned?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med liggedel? Baggen?

Legger ved et bilde av vogna i en BMW i3 (liten bil med bagasjerom på 260 liter). Baggen kunne (har solgt den) legges opp/ned over vogna og fremdeles passe inn'

IMG_1629.jpg

Gjest adinterim
Skrevet (endret)
1 time siden, ablaze skrev:

Hva mener du med liggedel? Baggen?

Legger ved et bilde av vogna i en BMW i3 (liten bil med bagasjerom på 260 liter). Baggen kunne (har solgt den) legges opp/ned over vogna og fremdeles passe inn'

IMG_1629.jpg

Mener baggen ja. Takk for bilde :)Hvilken bil har dere? 

Edit: Beklager, etter å ha blitt gjort oppmerksom på det ser jeg at du skrev det i innlegget. 

Endret av adinterim
AnonymBruker
Skrevet

Eh hun skriver jo hvilken bil hun har, hva med å lese?

Babyjogger tar superliten plass, vi har toyota avensis og hundebur som tar halve bagasjerommet. Får fortsatt plass til understell og bagdel om jeg plukker den fra hverandre :) Med kun sportsdel trenger jeg ikke engang ta av hjulene om jeg ikke skal ha med så mye annet.

Baggen må tas av ja, men sportsdelen legges sammen i en bit. Hjulene tas lett av om den skal pakkes mindre.

Anonymkode: 12852...89a

Gjest adinterim
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh hun skriver jo hvilken bil hun har, hva med å lese?

Babyjogger tar superliten plass, vi har toyota avensis og hundebur som tar halve bagasjerommet. Får fortsatt plass til understell og bagdel om jeg plukker den fra hverandre :) Med kun sportsdel trenger jeg ikke engang ta av hjulene om jeg ikke skal ha med så mye annet.

Baggen må tas av ja, men sportsdelen legges sammen i en bit. Hjulene tas lett av om den skal pakkes mindre.

Eh, hva med å gi en heads up med en mindre spydig tone? Jeg leste ikke nøye over svaret siden jeg var i familieselskap, lover ikke at det ikke skjer igjen. 

Ellers takk for informativt svar. Vognjungelen er stor, og her vi bor har vi ikke stort utvalg av barnevogner å titte på og å prøve. En venninne har babyjogger som andrevogn og anbefalte den varmt, men hun har bare brukt sittedel og kunne ikke svare på så mye om vognens liggedel. Er det stress eller upraktisk at baggen må tas av før den plasseres i bil med tanke på byturer? Er det kanskje bedre å kjøpe adapter til bilstol for handleturer på kjøpesenteret og lignende?

Skrevet

I vår passat tok det hele baggasjerommet. Tok igrunn ikke særlig mindre plass enn emnaljugaen

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, adinterim skrev:

Eh, hva med å gi en heads up med en mindre spydig tone? Jeg leste ikke nøye over svaret siden jeg var i familieselskap, lover ikke at det ikke skjer igjen. 

Ellers takk for informativt svar. Vognjungelen er stor, og her vi bor har vi ikke stort utvalg av barnevogner å titte på og å prøve. En venninne har babyjogger som andrevogn og anbefalte den varmt, men hun har bare brukt sittedel og kunne ikke svare på så mye om vognens liggedel. Er det stress eller upraktisk at baggen må tas av før den plasseres i bil med tanke på byturer? Er det kanskje bedre å kjøpe adapter til bilstol for handleturer på kjøpesenteret og lignende?

Sorry, tok ikke høyde for at folk sitter på kg i familieselskap! 

Har ikke hørt om noen vogner som kan legges sammen med bagdel jeg, finnes det? Uansett så er det iallefall null stess, klipses lett på. Tok den alltid med på kjøpesenteret og på butikken har de uansett sånne babystoler på handlevognene. Ellers så finnes det jo adapter som du sier, men husk at det ikke er så bra for små babyer å sitte lenge i bilstol.

Skrevet
22 timer siden, adinterim skrev:

Jeg var superfornøyd med vogna. Brukte bag til lange turer og bilstol til kjappe handleturer - helt genialt! Baggen klipses enkelt av og på (som det nevnes). Baggen kan slås sammen mener jeg også, men jeg hadde ikke behov for det siden vogna tok så iten plass i utgangspunktet. Jeg anbefaler den på det sterkeste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...