AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #1 Skrevet 25. mars 2018 Jeg lurer på hvordan man får slik kropp som denne dama? Spise proteintett og løpe? Noe styrke? Kan man leve av normal kost, eller gjelder det å aldri skeie ut med noe godt? Jeg har normal BMI, så ca slik ut da jeg veide 4kg mindre (var syk og gikk på sterke medisiner). Vil komme dit igjen på en sunn måte, så trenger tips. Anonymkode: 62954...5ec
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #2 Skrevet 25. mars 2018 Sunt kosthold, styrketrening kombinert med f.eks intervalltrening. Og sist men ikke minst genetikk. Hvis du tidligere har blitt så tynn og med riktig fordeling av kroppsfett, så kan du klare det igjen på en sunnere måte. Det går helt fint å skeie ut en gang i blant. Alle gjør det Anonymkode: c57c2...6b5 4
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #3 Skrevet 25. mars 2018 Du får heller trene og spise sunt og være den beste versjonen av deg selv enn å fokusere på å bli som andre. Anonymkode: cc0c0...678 5
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #4 Skrevet 25. mars 2018 Photoshop? 4 kg, forresten? Det er jo ingenting. Hvor kan 4 kg gjemme seg på kroppen som gjør at den ser veldig forskjellig fra hvordan kroppen på bildet er? Anonymkode: 4d5e6...319 5
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #5 Skrevet 25. mars 2018 Om du kan få slik kropp kommer an på benbygningen din også. Jeg har omtrent slik kropp. Jeg har alltid hatt høy forbrenning, og noenlunde sunt kosthold har jeg for å ta vare på kroppen, ikke for å holde vekta nede. Jeg kan spise kaker hver dag og være like tynn (erfart). men helt slik kropp har ikke jeg heller. Har ikke helt den samme benbygningen som hun på bildet der. regn gjerne med at dette også er photoshoppet en del. Anonymkode: 9ece0...9c2 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #6 Skrevet 25. mars 2018 Dette er ikke en photoshoppet eller urealistisk kropp. Hun holder armene oppe, noe som gir en illusjon om en slankere overkropp. Men hun har normale armer, hofter og lår og ser ikke undervektig ut. Sunt kosthold og styrketrening, og du vil se sånn ut dersom du har en pæreform eller timeglassform. Om du har en annen kroppsform hvor du ikke går inn i midjen, så vil du selvfølgelig ikke kunne se sånn ut. Anonymkode: ceca6...a6b 2
Gjest Overrasket Skrevet 25. mars 2018 #7 Skrevet 25. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Dette er ikke en photoshoppet eller urealistisk kropp. Hun holder armene oppe, noe som gir en illusjon om en slankere overkropp. Men hun har normale armer, hofter og lår og ser ikke undervektig ut. Anonymkode: ceca6...a6b Bildet er helt klart manipulert, og jo, hun ser marginalt undervektig ut. Dersom TS så slik ut da hun var syk sier vel det sitt.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #8 Skrevet 25. mars 2018 6 minutter siden, Overrasket skrev: Bildet er helt klart manipulert, og jo, hun ser marginalt undervektig ut. Dersom TS så slik ut da hun var syk sier vel det sitt. Og hvis hun da veier 4 kg mer nå så er hun jo normalvektig nå. TS, hvis dette er din kropp pluss 4 kg så kan du bare glemme å slanke deg. Evt. kan du trene for å få strammere kropp, men mindre enn det bildet viser trenger du ikke. Og det sier jeg selv om jeg ikke har sett bilde av deg. Ta deg en titt i speilet og stå der til du blir glad av å se at du har en frisk kropp. Se at du er vakker som du er. Fake it till you make it (på godt framandlandsk ) Anonymkode: 4d5e6...319
Gjest Overrasket Skrevet 25. mars 2018 #9 Skrevet 25. mars 2018 7 minutter siden, AnonymBruker said: Og hvis hun da veier 4 kg mer nå så er hun jo normalvektig nå. TS, hvis dette er din kropp pluss 4 kg så kan du bare glemme å slanke deg. Evt. kan du trene for å få strammere kropp, men mindre enn det bildet viser trenger du ikke. Og det sier jeg selv om jeg ikke har sett bilde av deg. Ta deg en titt i speilet og stå der til du blir glad av å se at du har en frisk kropp. Se at du er vakker som du er. Fake it till you make it (på godt framandlandsk ) Anonymkode: 4d5e6...319 Enig. Jeg vil faktisk våge å påstå, selv om vi ikke har flere enn ett konkret kroppseksempel i denne tråden, at en kropp som på bildet + 4-5 kg kan se vakrere ut. Det er noe ekstra pent ved en skjønn, normalvektig kvinnekropp som noen ganger kanskje forsvinner litt dersom vekttapet blir for omfattende.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #10 Skrevet 25. mars 2018 3 timer siden, Overrasket skrev: Enig. Jeg vil faktisk våge å påstå, selv om vi ikke har flere enn ett konkret kroppseksempel i denne tråden, at en kropp som på bildet + 4-5 kg kan se vakrere ut. Det er noe ekstra pent ved en skjønn, normalvektig kvinnekropp som noen ganger kanskje forsvinner litt dersom vekttapet blir for omfattende. Takk Får ofte høre jeg har fin kropp, men jeg er epleformet og legger på meg på magen. Da har jeg både en bulk under navlen og "lovehandles" nederst på ryggen. Blir liksom ikke kvitt det. så jeg har 4kg mer fordelt på en bilring, ikke jevnt fordelt som dere kanskje tenker. Anonymkode: 62954...5ec
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #11 Skrevet 26. mars 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Om du kan få slik kropp kommer an på benbygningen din også. Jeg har omtrent slik kropp. Jeg har alltid hatt høy forbrenning, og noenlunde sunt kosthold har jeg for å ta vare på kroppen, ikke for å holde vekta nede. Jeg kan spise kaker hver dag og være like tynn (erfart). men helt slik kropp har ikke jeg heller. Har ikke helt den samme benbygningen som hun på bildet der. regn gjerne med at dette også er photoshoppet en del. Anonymkode: 9ece0...9c2 Gi deg. Du har ikke en "magisk forbrenning". Ingen det er faktisk umulig at et individ uten en alvorlig sykdom kan spise kaker hver dag uten å legge på seg. Om du spiser kaker døgnet rundt i flere uker så legger du på deg for det er fysisk umulig å ikke gjøre det. Du har kanskje høyere forbrenning fordi du er aktiv, og beveger deg mer i hverdagen og derfor kan du også spise mer, men noe magisk "kan ikke legge på meg" effekt har du ikke. Jeg er veldig tynn å jeg spiser mye godteri, og alle tror at jeg har høy forbrenning, men når jeg sjekker aktiviteten min daglig går jeg 30.000 skritt og forbrenner ofte 3000 - 3500 kalorier om dagen. Jevnt fordelt er det ganske mye å derfor kan jeg også spise mye. Å sammenlignet med andre spiser jeg generelt mindre mengder mat om gangen. Jeg kan også spise kake hver dag å ikke legge på meg, men det har ikke noe med at jeg "alltid" har hatt høy forbrenning. Det har noe med at jeg generelt forbrenner med pågrunn av daglig aktivitet. Om jeg hadde ligget på sofaen 1 mnd å spist 3000 kalorier så hadde jeg lagt på meg som alle andre mennesker. Anonymkode: cb280...b0a 3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #12 Skrevet 26. mars 2018 Spise sunt, bygge kjernemusklatur fra f eks pilates og gåing i bakker og strekke armene opp over hodet. Hun har garantert ikke samme fasong når hun lar armene henge og slenge. Bildet er også mest sannsynlig photoshoppet og linjer og fasong tonet/redigert Anonymkode: 3d6d8...96e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå