Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har dette skjedd to eller tre ganger, 

jeg mister alle lange vipper samtidig. Så jeg har bare igjen korte vipper og må gå i ukesvis og føle meg rar. 

Er det ikke sånn at en vipp lever i 6 uker? Og som med håret mister man noen her og der mens nye vokser ut? 

Har noen opplevd noe lignende, eller har en forklaring på hva som skjer? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mister du dem når du fjerner mascara? 

Bruker jeg mascara for ofte blir vippene mine skikkelig korte og stygge, så jeg bruker det så sjeldent som mulig, eller, max 4 ganger i uken:P 

Anonymkode: f86f6...439

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Kjøttmeisen skrev:

jeg mister alle lange vipper samtidig. Så jeg har bare igjen korte vipper og må gå i ukesvis og føle meg rar. 

Er det ikke sånn at en vipp lever i 6 uker? Og som med håret mister man noen her og der mens nye vokser ut? 

Bruker du iGlow eller et annet vippeserum? 

Anonymkode: b8c55...405

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruker du iGlow eller et annet vippeserum? 

Ja, har brukt iGlow en stund. Fordi jeg mista alle etter jeg prøvde vippeløft for et år siden 

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mister du dem når du fjerner mascara? 

Bruker jeg mascara for ofte blir vippene mine skikkelig korte og stygge, så jeg bruker det så sjeldent som mulig, eller, max 4 ganger i uken:P 

Anonymkode: f86f6...439

Hvis jeg ikke bruker mascara hadde jeg sett syk ut. Men jeg har brukt det i 10 år, aldri hatt et problem med det før

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, Kjøttmeisen skrev:

Du mister de lange men beholder de kortere? 

Bruker du sminke, elelr har du noen sykdommer? Kan komme av reaksjon på både mascara og andre produkter. 

https://www.nrk.no/vestfold/kvinner-kan-sminke-seg-sykere-1.13498143  

Anonymkode: d6965...0d5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, mange gjør det når de bruker vippeserum. Jeg gjorde det, og etter noen ganger falt nesten alle vippene av med roten. Aldri mer vippeserum!

Anonymkode: 70b5e...209

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, Kjøttmeisen skrev:

Ja, har brukt iGlow en stund. Fordi jeg mista alle etter jeg prøvde vippeløft for et år siden 

Jeg har en venninne som mister alle de lange vippene samtidig, hun bruker iglow. Lurer på om det er derfor det skjer.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en venninne som mister alle de lange vippene samtidig, hun bruker iglow. Lurer på om det er derfor det skjer.

Iglow inneholder stoffer det er forbudt å ha i produkter solgt i Norge i følge TV2 hjelper deg. Firmaet bak har også vært stengt en periode. Så om de nå selger samme produktet som tidleigere er jeg usikker på. 

Uasnett å bruke tvilsomme produkter opp mot øynene er noe folk med respekt for eget syn ikke anbefales. 

Anonymkode: d6965...0d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...