Kjøttmeisen Skrevet 25. mars 2018 #1 Skrevet 25. mars 2018 Nå har dette skjedd to eller tre ganger, jeg mister alle lange vipper samtidig. Så jeg har bare igjen korte vipper og må gå i ukesvis og føle meg rar. Er det ikke sånn at en vipp lever i 6 uker? Og som med håret mister man noen her og der mens nye vokser ut? Har noen opplevd noe lignende, eller har en forklaring på hva som skjer?
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #2 Skrevet 25. mars 2018 Mister du dem når du fjerner mascara? Bruker jeg mascara for ofte blir vippene mine skikkelig korte og stygge, så jeg bruker det så sjeldent som mulig, eller, max 4 ganger i uken Anonymkode: f86f6...439
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #3 Skrevet 25. mars 2018 6 timer siden, Kjøttmeisen skrev: Nå har dette skjedd to eller tre ganger, jeg mister alle lange vipper samtidig. Så jeg har bare igjen korte vipper og må gå i ukesvis og føle meg rar. Er det ikke sånn at en vipp lever i 6 uker? Og som med håret mister man noen her og der mens nye vokser ut? Har noen opplevd noe lignende, eller har en forklaring på hva som skjer? Bruker du iGlow eller et annet vippeserum? Anonymkode: b8c55...405
Kjøttmeisen Skrevet 25. mars 2018 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Bruker du iGlow eller et annet vippeserum? Anonymkode: b8c55...405 Ja, har brukt iGlow en stund. Fordi jeg mista alle etter jeg prøvde vippeløft for et år siden
Kjøttmeisen Skrevet 25. mars 2018 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Mister du dem når du fjerner mascara? Bruker jeg mascara for ofte blir vippene mine skikkelig korte og stygge, så jeg bruker det så sjeldent som mulig, eller, max 4 ganger i uken Anonymkode: f86f6...439 Hvis jeg ikke bruker mascara hadde jeg sett syk ut. Men jeg har brukt det i 10 år, aldri hatt et problem med det før
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #6 Skrevet 25. mars 2018 11 timer siden, Kjøttmeisen skrev: Nå har dette skjedd to eller tre ganger, jeg mister alle lange vipper samtidig. Så jeg har bare igjen korte vipper og må gå i ukesvis og føle meg rar. Er det ikke sånn at en vipp lever i 6 uker? Og som med håret mister man noen her og der mens nye vokser ut? Har noen opplevd noe lignende, eller har en forklaring på hva som skjer? Du mister de lange men beholder de kortere? Bruker du sminke, elelr har du noen sykdommer? Kan komme av reaksjon på både mascara og andre produkter. https://www.nrk.no/vestfold/kvinner-kan-sminke-seg-sykere-1.13498143 Anonymkode: d6965...0d5 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #7 Skrevet 26. mars 2018 Ja, mange gjør det når de bruker vippeserum. Jeg gjorde det, og etter noen ganger falt nesten alle vippene av med roten. Aldri mer vippeserum! Anonymkode: 70b5e...209
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #8 Skrevet 26. mars 2018 15 timer siden, Kjøttmeisen skrev: Ja, har brukt iGlow en stund. Fordi jeg mista alle etter jeg prøvde vippeløft for et år siden Jeg har en venninne som mister alle de lange vippene samtidig, hun bruker iglow. Lurer på om det er derfor det skjer. Anonymkode: b8c55...405
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #9 Skrevet 26. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en venninne som mister alle de lange vippene samtidig, hun bruker iglow. Lurer på om det er derfor det skjer. Anonymkode: b8c55...405 Iglow inneholder stoffer det er forbudt å ha i produkter solgt i Norge i følge TV2 hjelper deg. Firmaet bak har også vært stengt en periode. Så om de nå selger samme produktet som tidleigere er jeg usikker på. Uasnett å bruke tvilsomme produkter opp mot øynene er noe folk med respekt for eget syn ikke anbefales. Anonymkode: d6965...0d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå